juke.box Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Může to být v tom,že tam je původní kabeláž,která je zrcadlově otočená,tak aby z původní pravé strany,pásla na levou. Co jsem viděl anglána já,tak měl původní budíky v Mílích a ukazovalo to dobře. Nevím jak jde přesně signál do maxidotu,ale pokud by to byl jen proudový signál do svorkovnice zvlášt od každých dveří,možná by to tam stačilo přepinovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Futr přemýšlím proč to ukazuje opačně. Znamená to, že přístrojovka je vyměněná ? Že se musí vyměnit? Jinak v Anglii mají taky levou stranu na levo a pravou na pravo, ne? behem prestavby chteli pouzit co nejvic dilu z puvodniho auta, tak dali z anglickych pravych ridicovych dveri RJ do levych ceskych ridicovych dveri, ktera se ted hlasi jako dvere na prave strane zkusil bych jak pise majitel auta, prohazet mozky vsech dveri za nejaky z vrakace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 mozna nastane problem, kdyz bys jel pres hranice a tam byli pri kontrole dusledni nebo az nekdy nabouras hele už jsem byl boužel nabourán a bez problému se tvářil servis..,byl jsem v origo škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 behem prestavby chteli pouzit co nejvic dilu z puvodniho auta, tak dali z anglickych pravych ridicovych dveri RJ do levych ceskych ridicovych dveri, ktera se ted hlasi jako dvere na prave strane zkusil bych jak pise majitel auta, prohazet mozky vsech dveri za nejaky z vrakace tyjo teď o tom přemýšlím a máš jasnou pravdu protože oni jim mozky dveří nešli přehodit protože by tam nepasli tak na féra přeházeli jen kabeláž protože v ang maj u řidiče samozřejmně ovládání všech oken a to je na pravé straně..,takže teoreticky kabeláž sedne do jaké koli strany motůrků že ano,logicky co kdybych jen přeházel desky v mozkách :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Já bych neřekl, že kabeláž, jako taková. Jelikož, jak jsem se už dověděli, decentrální jednotky s centrální komunikují po sběrnici, tak je to jedno. Právě že museli přehodit zrovna jen decentrální jednotyky ve dveřích. Vzhledem k tomu, že zadní dveře levé i pravé jsou stejné jak v Anglii tak v Česku, tak ty se v maxidotu identifikuji správně, bo je nepřahazovali. Ale museli přehodit přední. Páč: Řidičova má: - Ovládání všech oken - Zamykání/odemykání centrálu z vnitřku - LED-ku Safe systému Spolujezdcova má jen: - Okno spolujezdce No a logicky museli to přehodit z leva do prava a naopak. Pochopil jsem to správně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 3. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 (editace) takže že by přehodily jednotky i s kabeláží?to mi připadá zas právě jak nesmysl?nemůže na to mít vliv komfortka? Editováno: 3. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Nevím jak vypadají konektory k jednotlivým decentrálním jednotkám. Jestli jsou jiné, tak prohodit je je třeba. Ale je FAKT, že decentrální jednotky ve dveřích s centrální komfortkou komunikují po sběrnci, tj, že datové vodiče jsou jen jedny, jen se na ně "napichují" další a další decentrální jednotky (S nadsázkou: Kdyby auto mělo po pěti dveřích nakaždé straně, tak každá jedna decentrální jednotka se připojí datovým vedením na pořád stejný drát. Informaci ke kterým dveřím patří, si nese každá jednotka v sobě už od výroby. Ostatně, jak píše Zdesim někde na první stránce, každá jednotka má své katalogové číslo, čili každá je jiná.) Komfortka podle toho může být furt jedna a ta sama (v Anglii nebo v Česku). To, které dveře se otevřou, hlásí právě decentrálky ze dveří samy. Je pak jasné, co se stane když prohodíš levou s pravou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Je to jak jsem psal,zapojený to je pořád stejně,ale kabeláž je otočená o 180° i s dvěřníma jednotkama-tak jak zaznělo-aby to pasovalo. Ale na Maxidot se díváte pořád z jedný stejný strany. Ty budíky jsou určitě původní anglánský,co když je fígl jen tam? Zkusil bych jít cestou nejmenšího odporu a kouknul se ze srandy na nakódování budíků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 (editace) Ty budíky jsou určitě původní anglánský,co když je fígl jen tam? To bude jedno. V Anglii mají stejně vlevo/vpravo jak v Česku. Bude to prostě tím, že se prohodily decenetrální jednoky. Každá je jiná a hlásí se svým jménem. I v Maxidotu. Jestli řekne, že je přední levá = 1U4959801D, tak s tím nehnou ani budíky. Jedině, že překódováním "Země určení" se budíkům řekne, ber 1U4959801D jako přední pravou. Pokud ano, pak už jen prohodit i zadní mezi sebou a je vymalováno. Logiku by to mělo. Jinak by muselo být více decentrálek. Takhle by stačilo překódovat. dverni jednotky jsou: 1U4959801D - predni levy 1U4959802D - predni pravy 1U0959811D - zadni levy 1U0959812D - zadni pravy Editováno: 4. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 No já si právě myslím,že souzdruzi ve škodovce nejsou hloupý a než aby se zabývali výrobou několika typů jednotek,tak radši udělají soft do budíků a je to. Abychom nepolemizovali,večer zkusim překódovat budíky u sebe na anglickou verzi,uvidíme co to provede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 4. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 (editace) já si osobně myslím že nakodování budíků nemá vliv neboť když sem jí koupil tak maxidot nemněla takže jsem si koupil cz budíky.takže budíky na to nebudou mít vliv,ale možná by mohlo jit jednotky dveří překodovat,neboť jsi taky myslim že je blbost aby vyráběli jednotky pro anglii a pro cz,nebo neví někdo jestli umí obě jednotky stejné funkce?nebo laicky řečeno je řidičova ta nejchytřejší? Editováno: 4. Únor 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 No já si právě myslím,že souzdruzi ve škodovce nejsou hloupý a než aby se zabývali výrobou několika typů jednotek,tak radši udělají soft do budíků a je to. Abychom nepolemizovali,večer zkusim překódovat budíky u sebe na anglickou verzi,uvidíme co to provede. urcite vyrabeji jednu jednotku, typoval bych, ze bude stejny hw v ridicovy a spolujezdcovy jednotce, jen se budou lisit softem, stejne tak jako jednotky pro levostrany a pravostrany rizeni zkusil bych nekde na vrakaci pujcit jinou, zapojit, zkusit a pak az popripade montovat do dveri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Jedno můžeme vyloučit,kódováním budíků to není. Po překódování se akorát kilomerty přepočítají na míle a to je celý,takže to vypadá na ty dveřní jednotky.....nebo na přepinování..ale to netuším jestli lze..počítám že na svorkovnici budíků by to jít mohlo...nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Přepinování? Jak? Decentrální jednotky s komfortkou a s budíky komunikují po datové sběrnici! Přepinovat není co! To není levý a pravý reproduktor nebo blinkr! Jak píše Zdesim, vrakoviště a zkusit. Ale pozor! Je několik verzí komfortních jednotek a tudíž se mohou lišit i decentrální. Po face jsou prý všechny už 3. generace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Psal jsem, to jako možnost,kterou si nejsem jistej. Víš co,já jsem nikdy neřešil nějakýho zbastlenýho anglána. Vzal bych dvě VINka,toho anglána a podobnýho auta,a zjistil přímo v ETCE co je tam za rozdíly a jestli tam nějaký jsou,tak je to najde. To je asi 100X jednodušší než se s někým dohadovat na vrakáči. Akorát s tím musí do škodovky,bo ETCE v On-line režimu odzvonilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 vin klidně zašlu abych věděl co mám schánět za jednotky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 já bych to asi taky viděl na ty dveřní jednotky,je to celkem dost logický,jinak mužeš shodit tapec a mrknout na číslo co je na tý jednotce jestli bude z anglie tak nebude mít asi určitě stejný číslo toho dílu co se psalo na začátku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 vin klidně zašlu abych věděl co mám schánět za jednotky... Podle VIN seženaš zase jen anglické. Skus to co píše tomiktir a na vrakáči hledej ty podle čísel co už tu byly vypsané. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 6. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 E0A = Žádné akční provedení 1D0 = Bez závěsného zařízení 3BD = Vnější zpětné zrcátko vlevo, zevnitř seříditelné, konvexní 3AU = Vnější zpětné zrcátko vpravo, zevnitř seřiditelné, asferické 1KG = Bubnové brzdy zadní 6FA = Díly bez zvláštní povrchové úpravy 1AC = Antiblokovací systém ABS 3FA = Bez střešního okna (plná střecha) 1N6 = Posilovač řízení 1NH = Zakrytí kola H65 = Celoroční pneumatiky 225/55 R16 95H (Severní Amerika) 4UE = Airbag pro řidiče a spolujezdce 4R0 = Mechanické ovládání oken B09 = Země typových zkoušek-GB/SEVERNÍ IRSKO 3QT = 3-bodový samonavíjecí bezp. pás vpředu při nehodě napínaný, výškově seříditelný 4X0 = Bez bočního airbagu 4A0 = Bez vyhřívání sedadel 8L3 = Střešní anténa J0L = Baterie 340A (70Ah) 7AA = Imobilizér elektronický 8GM = Alternátor 70A 6Y0 = Bez varov. zaříz. překročení rychlosti 9AA = Topení s mechanickou regulací 8RE = 4 reproduktory (pasivní) 7Q0 = Bez navigačního přístroje 8YQ = Rádio "High" 8QC = Klíček se světlem 8X0 = Bez omývacího zařízení světlometu 4F1 = Centrální zamykání B09 = Země typových zkoušek-GB/SEVERNÍ IRSKO G14 = Tlumení přední 3L3 = Mechanické výškové seřizování obou předních sedadel 9P1 = S kontrolou zapnutí bezpečnostního pásu Q1A = Normální sedadla vpředu 7X0 = Bez pomocného parkovacího zařízení 9W0 = Bez přípravy/vestavby autotelefonu 8WA = Bez předních mlhových světlometů 7A0 = Bez přípravy/vestavby CD-měniče 3GA = Bez nákladové podlahy QG1 = Prodloužený servisní interval 0GZ = Exhalační předpis EU3 pro diesel s EOBD L16 = Okruh pérování 16 7P0 = Bez bederní opěry v předních a zadních sedadlech F0A = Žádné zvláštní vozidlo, standardní provedení já už to nechápu mám digi klimu všechny okna a zrcátka v el,tří tlačitkové ovladače vyklopné,opsal jsem to ze servisky a ten samej štítek je vylepenej v kufru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 Jsou dvě možnosti. Buď ještě původní majitel(é) si to dodělali. Nevím jak to je když se kupuje auto, které už je v prodejně a ještě si tam doplníš vlastní výbavu. Myslím, že jako to auto jak sjelo z linky nemělo klimu a ani el. okna a zrcátka. To taky naťukali do datového štítku. Kupující si "vymyslel" Climatronic a el. zrcátka a okna. To mu dodělali už v prodejně (nějaký partner) ale datový štítek se už nemění. Nevím, je to moje teorie. Nebo, když už to u nás přestavovali tak "Ti" to chtěli vylepšit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 7. Únor 2011 Sdílet Vloženo 7. Únor 2011 Pokud je to přestavba z Anglana Tak je to zcela jasné V příloze je výpis z Etky l.r. - levostranné řízení, p.r. - pravostranné řízení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) A rozhřešení je na světě A aby toho nebylo málo, tak kromě jednotek v předních dveřích je pro levo/pravo-starnné řízení extra i centrální jednotka. Na obrázku poz. č.6. A nejsou jenom dvě. Rozlišují se pro: - pouze centrál - centrál + dálka - centrál + dálka + alarm To všechno dvakrát a to všechno ještě xkrát podle roků výroby, karosérie (limuzína/combi), atd... Pomozte mi to domyslet: Zdesim měl sice pravdu: dverni jednotky jsou: 1U4959801D - predni levy 1U4959802D - predni pravy ale např. 1U4959801D - je sice vždy levá,ale pokaždé jiná. U nás řidičova, v Anglii spolujezdcova. Znamená to něco pro nás? Dá se to nějak zkřížit? Přehodit něco? Asi ne, že? Páč levá kvůli svému tvaru musí být asi furt vlevo a naopak. EDIT: Pořád o tom přemýšlím. Jestli přehodit nejdou a vždy levá má jinou funkci (v Anglii pouze spolujezdcova, u nás řidičova s funkcemi navíc = ovládání všech oken atd), tak při přestavbě museli použít naše dveřní jednotky a centrální nechali Anglickou. PS: @JSsoft: Přece jenom bych skusil namátkově ten vrakáč. Třeba budeš mít štěstí. Ale teď bych hledal i centrální jednotku. Editováno: 8. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSsoft Vloženo 8. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) pánové jak bude nějakej teplej den tak zkusim pokus teĎ mi to řeklo to že vlastně jednotky jsou v předních dveřích multifunkční takže mužou byt v levo i v pravo protože umnějí obě to samé podle mého už jsem mněl jednou eozebranou tu jednotku prostě na féra zkusím přehodit desky uvnitř a uvidím nebo od spolujezdce jí sundám a napíchnu na řidičovy dveře a uvidíme co to udělá ... EDIT: jěště by mně zajimalo co je ta jednička na tom obrázku? Editováno: 9. Únor 2011, autor: Wojnar Odstraněná zbytečná citace a sloučené dva příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) Jednička je ovládací panel v madlu řidiče. - tlačítka zamknout/odemknout - ovládání el. oken EDIT: Ale nevím, jak to, že ETKA u něj vyhodí "Číslo dílu neexistuje". Editováno: 8. Únor 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) Ano i komfortky jsou L a P Podle prvního příspěvku a výbavy předpokládám, že tam je asi .......799B Editováno: 8. Únor 2011, autor: Pepa007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.