Angel@Devil Vloženo 12. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2011 Tak predsa si mal chytene tesnenie pod hl. dobre že si neodkladal opravu že ťa to nenechalo na ceste. JJ..bylo načatý no, po zkušenostech už dělám vše raději předem:D to se dá aspoň naplánovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniacm Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 čus chlapi tak jsem měl fábii na opravě. dělal mi těsnění pod hlavou a těsnění pod víkem ventilů, výměna oleje, olej. filtr, srovnání hlavy o 4mm, cena 3500kč. myslíte že je to dobrá cena nebo moc? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 já byych řekl že je to dobrá cena, ale to srovnání o 4mm je bych řekl moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniacm Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 hele nevím to tvrdil, olej je tam nějaký delphi 10w40 jinak mi tvrdil že to těsnění pod hlavu díky tomu že se srovnávala o 4mm tak je takové tluščí... tak nevím nejdříve když jsem to tam dával počítal jsem s částkou kolem 2000kč a pak najednou 3500kč ale že je v tom srovnání hlavy.. takže tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 To si asi špatne pochopil to bude iba 0,4mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maniacm Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 hm je to možný říkal jsem si že je to skoro půl centimetru .. a že by to bylo dost.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Zdravim, tenhle problém jsme měl také. Nejdříve mi asi měsíc neucházela žádná kaalina, pak se začalo ztrácet malinko a ted poslední měsíc už jsme doléval celkem přes litr, takže uvidíš.Záleží, kdy to těsnění taky bylo dělané prej. Pokud nebylo posl. 5-6 let dělaný, je možný, že bude načatý. Jinak ve víčku by měl být nějaký přepouštěcí ventil, který by tlak měl odpouštět. Já to měl taky po každé jízdě hrozně natlakovaný,ale nejspíše mi to dělalo to těsnění pod hlavou. Po každé jízdě jsme odpouštěl a měl jsme trochu klid, pač to neutikalo tolik. Teď mám sice novou nádržlku ,ale staré víčko, tak doufám, že to bude OK. Max. zkus koupit nové víčko, stojí asi 100,- (V ČR) a pak uvidíš tak som kupil nove vicko. nasiel som ruzove krystaliky na spojoch hadic na plynovom reduktore. utiahol som pasky, pre istotu uplne vsetky co tam daval plynar. ubytok chladiacej kvapaliny sa mi zda mensi, ale predsta stale je. uz som z toho jelen, kua. furt tlak v systeme. divne, ze ani to nove vicko to neodfukne. a zaujimave, ked povolim vicko, tak z tej prednej hadicky ktora vedie do spodu vyrovnavacej nadrzky unikaju bublinky! dalsia vec: aj ked je motor dostatocne ohriaty napr. po 30 km jazde a vypustim pretlak, hned vzapati dalsou 30km jazdou sa system zase natlakuje. to je divne, myslel som, ze ked sa system raz ohreje a ja vypustim tlak, tak za predpokladu ze je tesnenie ok, by sa uz dalsou jazdou nemal tlak vyrazne zvysovat. predpokladam, ze za normalnych okolnosti LEN rozdiel teplot dokaze sposobit zmenu tlaku v uzatvorenom syteme, nic ine. preco vznika tlak aj pri viacmenej konstantnej teplote? tesnenie to pod hlavou bude asi K.O., dufam ze nic vaznejsie. v najblizsich asi 14 dnoch sa chystam urobit repas hlavy koli ventilom, tak som zvedavy ci to bude robit aj s novym tesnenim. mozno to vicko aj odfukuje niekolko krat pocas jazdy, lenze to nevidim a ked k tomu pridem, furt je to na max. natlakovane. skusal som uz aj vybrat ten O-kruzok z pretlakoveho ventilu aby tlak mohol volne unikat von. ale v otackach mi kvapalina vysplechuje cez tu prepadovu dierku. to je potom este vacsi ubytok nez ked je v systeme pretlak. mate nejake napady cim inym by ten pretlak este mohol vznikat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 15. Únor 2011 Sdílet Vloženo 15. Únor 2011 Bude to tesnenie hlavy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 4. Březen 2011 Sdílet Vloženo 4. Březen 2011 Asi si mal pravdu, od vcera mam nove tesnenie pod hlavou. Zda za v chladiacom system uz nie taky tlak. Tak uvidim ci sa prestane stracat chladiaca kvapalina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zeper Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Taky jsem měl podobný problém, při chladnutí motoru si kapalina vždy upšoukla trochu do oleje. Při natlakování mi řekli, že těsnění je OK a je špatná pumpa. Vyměnili pumpu a bylo to stejný. Jelikož jsem v té době dělal do konstrukce aut, nechal jsem si prověřit u kamaráda ve Škodovce které těsnění je to pravé. Schválili pro prvovýrobu náš Temac a Slovinskou Tesnilu, Temac byl montován většinou v prvovýrob, byl asi levnější, ale Tesnila byla dlouhodobě lepší a trvanlivější. Sehnal jsem Tesnilu, víčko mám pořád čisté již vice než 3 roky. Jinak původní těsnění vypadalo OK a po vodě v motoru nebyla ani stopa, přesto bylo v háji. Ještě jsem musel vyměnit nádobku, jakmile se zamastí kapalina, začne v zlobit čidlo a to hlavně v zimě, teď přes 3 roky bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 Ahoj potřeboval bych poradit.Utíká mi kapalina na termostatu jak je ten spoj víko-skřín.Na podzim sem termostat menil ale všim sem si toho az nedavno.Zkoušel sem to dotahnout ale povoleny to nebylo.Tak a co ted??Mám koupit novou skříň s termostatem,nebo to jde nějak zasilikonovat nebo utěsnit,případně čím,aby to vydrželo teplotu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 7. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2011 mezi termostatem a skříní termostatu je takové těsnění gumové, zkus na to mrknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 8. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Jj o tom těsnění vim,mohlo se nějak zkroutit??zkusim ho zkouknout a když bude ok jde nějak zasilikonovat,nebo budu muset vymenit celou skrin?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.