dataspeed Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 š oct 1,6 55kw 140000km, mám problém před dvěma dny jsem jel do města vše v pořádku, po odjezdu jsem nastartoval a asi po 50 metrech začal motor vynechávat a škubat, tak jsem ho zhasnul, znova nastartoval a zase asi po 30-50 metrech to začlo vynechávat musel jsem odjet z křižovatky tak jsem víc přidal a poté 100 km bez vynechání volnoběh ok spotřeba ok, to samé se děje vždy když zastavím a stojím třeba 30 min pak nastartuju chvíli blbne tak 20 vteřin a pak zase je vše v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, víko rozd.a palec. Přes PC jem kontroloval motor a pouze sporadická lambda ta tam byla i vlétě a jezdila v pořádku. za dva roky co jí mám tak je to poprvé co takhle blbne. Tak prosím jestli má nějakou zkušenost s podobnou poruchou aď poradí děkuji moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 hmm to může být dost věcí. Rozhodně bych se ještě zaměřil na zapalovací kabely. Mohla by to dělat čistě teoreticky i ta lambda nabo čidlo teploty chladící kapaliny... A co jsi tam natankoval za benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dataspeed Vloženo 30. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Nejdříve plnou u benziny, a začalo to blbnout tak u 1/4 nádrže, pak jsem vzal plnou na globusu a pořád to samí,čidlo teploty ukazuje přes vag docela přesně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 hmm to může být dost věcí. Rozhodně bych se ještě zaměřil na zapalovací kabely. Mohla by to dělat čistě teoreticky i ta lambda nabo čidlo teploty chladící kapaliny... A co jsi tam natankoval za benzín? Lambda by se projevila spotřebě. Kabely, cívka, klapka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OrOrO Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Rozhodně zkontroluj vysokonapěťovou cívku zapalování,jestli nemá praskliny a když ji vymontuješ z auta je zespodu kryt pod kterým jsou napojeny dráty z cívky nadráty vedoucí do konektoru. Rozhodně to póřádně prohlédni. Ahoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 cívka, kabely, svíčky... podle mě jedno z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dataspeed Vloženo 30. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 cívka, kabely,víčko rozd. palec svíčky vyměněny stále stejný stav, 2600,- zatím vylítlo do vzduchu, klapka vyčištěná, když byla klapka špinavá chcípalo to na volnoběh a motor houpal, vyčištěním bylo vše v pořádku ale to bylo když jsem auto koupil ted nastartuju jedu pak zablbne a pak je celou cestu klid a volnoběh je stabilní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 (editace) ještě mě napadá palivový filtr, palivové čerpadlo - změřit tlak paliva Nebo některý ze vstřikovačů. je divný, že to udělá jen po startu tedy při studených svíčkách, motoru...co tam máš za svíčky? Jo a dělá to až teď v těch mrazech? Mohla by to být prkotina-voda v palivu, která zamrzá... Editováno: 30. Prosinec 2010, autor: TomášT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 tak jak píše TomášT - palivové čerpadlo nebo filtr (spíš).... ale já bych to viděl na ty svíčky, já dal taky kdysi nové a myslel jsem si, že je to super věc vyměnit svíčky, ale dal jsem BRISKy a auto cukalo, škubalo, apod. (ale jen občas).... a nebo taky voda v palivu (ono co si budeme povídat - Globus není bůhvíjaká benzínka). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dataspeed Vloženo 30. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 (editace) Dal jsem stejný svíčky jako tam byli , udělá to i když je motor ohřátej na provozní teplotu zastavím, 10 min počkám a pak nastaruju ujedu 200 metrů a začne škubat, za chviličku to zmizí a auto už nezablbne. Celou zimu co začala tak bez škitnutí. Na globusu beru pořád a auto zatim neprotestovalo. Nemohl by blbnout regulátor tlaku paliva na tý vstřikovací liště ? Jak změřím ten tlak ? Editováno: 30. Prosinec 2010, autor: dataspeed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dataspeed Vloženo 16. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 I kdyš je to skoro 2 roky, omlouvám se že jsem nenapsal čím to bylo. Vše bylo vyřešeno konektorem u lamba sondy byl plný vody, po vysušení a vystříkání WD40 vše v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2012 no,že si sa aj ozval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.