Přejít na obsah

1,6 AEE 55kw porucha


dataspeed

Doporučené příspěvky

š oct 1,6 55kw 140000km, mám problém před dvěma dny jsem jel do města vše v pořádku, po odjezdu jsem nastartoval a asi po 50 metrech začal motor vynechávat a škubat, tak jsem ho zhasnul, znova nastartoval a zase asi po 30-50 metrech to začlo vynechávat musel jsem odjet z křižovatky tak jsem víc přidal a poté 100 km bez vynechání volnoběh ok spotřeba ok, to samé se děje vždy když zastavím a stojím třeba 30 min pak nastartuju chvíli blbne tak 20 vteřin a pak zase je vše v pořádku. Vyměnil jsem svíčky, víko rozd.a palec. Přes PC jem kontroloval motor a pouze sporadická lambda ta tam byla i vlétě a jezdila v pořádku. za dva roky co jí mám tak je to poprvé co takhle blbne. Tak prosím jestli má nějakou zkušenost s podobnou poruchou aď poradí děkuji moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cívka, kabely,víčko rozd. palec svíčky vyměněny stále stejný stav, 2600,- zatím vylítlo do vzduchu, klapka vyčištěná, když byla klapka špinavá chcípalo to na volnoběh a motor houpal, vyčištěním bylo vše v pořádku ale to bylo když jsem auto koupil ted nastartuju jedu pak zablbne a pak je celou cestu klid a volnoběh je stabilní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě mě napadá palivový filtr, palivové čerpadlo - změřit tlak paliva

Nebo některý ze vstřikovačů.

je divný, že to udělá jen po startu tedy při studených svíčkách, motoru...co tam máš za svíčky?

Jo a dělá to až teď v těch mrazech? Mohla by to být prkotina-voda v palivu, která zamrzá...

Editováno: , autor: TomášT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jak píše TomášT - palivové čerpadlo nebo filtr (spíš).... ale já bych to viděl na ty svíčky, já dal taky kdysi nové a myslel jsem si, že je to super věc vyměnit svíčky, ale dal jsem BRISKy a auto cukalo, škubalo, apod. (ale jen občas).... a nebo taky voda v palivu (ono co si budeme povídat - Globus není bůhvíjaká benzínka).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dal jsem stejný svíčky jako tam byli , udělá to i když je motor ohřátej na provozní teplotu zastavím, 10 min počkám a pak nastaruju ujedu 200 metrů a začne škubat, za chviličku to zmizí a auto už nezablbne. Celou zimu co začala tak bez škitnutí. Na globusu beru pořád a auto zatim neprotestovalo. Nemohl by blbnout regulátor tlaku paliva na tý vstřikovací liště ? Jak změřím ten tlak ?

Editováno: , autor: dataspeed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...