Přejít na obsah

Svieti ABS a ASR


kareell

Doporučené příspěvky

dobry  vecer mam prestne taky isty problem z mojou koktavkou :D  vzdy mi sviety abs  ako prve napichol som si to na diagnostiku pisalo lavy zadny abs senzor tak som ho vymenil teras mi pisalo Snimac otacek vpredu vpravo   tak som skontroloval kably nemeral som ich vzyeraju  v poriadku vymenil som senzor  a stalo my to pise tuto  chibu a uz neviem ako pokracovat dalej najde sa tu niekto kto  my porady  dakujem :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

čo znamená, keď sa po zhasnutí kontroliek pri zapaľovaní pred štartom počas štartu

znova rozsvietia kontrolky ASR a ABS? nerobí to pravidelne, asi každý 5. štart.

 

po naštartovaní zhasnú. začalo mi to robiť cca. 2 týždne dozadu

 

auto som napojil na VAG, RJ č. 17 (prístrojovka) nemá žiadne chyby v denníku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem, vyskúšam. Baterka má podľa multimetra 12.57 V, čo nie je až tak málo, ale ani nie je plne nabitá.

 

našiel som teraz na fóre aj podobnú tému: http://forum.skodahome.cz/topic/101356-svieti-abs-a-asr/

 

ospravedlňujem sa, nenašiel som ju vtedy na fóre, až teraz cez google. ale aj tak, v téme sa rozoberá

vadný ABS snímač, resp. vedenie k nemu, ja ale chyby na diagnostike nemám žiadne :-(

 

auto pôjde čoskoro do servisu kvôli výmene kotúčov a doštičiek, preventívne dám skontrolovať

všetky ABS snímače a konektory. možno to pomôže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pawouk: motor je 1.9 TDI 81kW ASV, auto je ročník 2002 a má údajne 251-tisíc km. pravidelný servis

 

tak som to premeral pod záťažou multimetrom, výsledok je takýto:

 

batéria v kľude pred studeným štartom: 12.75V

zapnuté zapaľovanie, žhavenie + denné svietenie: 12.03V (po dožhavení to zastane na tejto hodnote)

minimálne napätie batérie počas štartu: 10.33V

po naštartovaní napätie batérie: 14.18V - 14.22V

 

poznámka: všetky spotrebiče vypnuté, zapojené rádio (ale vypnuté) a DRL sa mi nechcelo odpájať (2x 5W) to svietilo

 

teplota okolia okolo 1°C. auto chytilo na brnk. pri silnejšom mraze (napr. -15°C) auto už tak ľahko neštartuje,

chod je nekultivovaný a nepravidelný, zhruba po 10 sekundách sa to upokojí. pri takejto teplote ale minimálne

napätie bude ešte nižšie ako to, čo som teraz nameral. žhaviče asi už nemám všetky 100% funkčné a mám

pár tisíc km do výmeny palivového filtra, i keď na druhej strane používam zimné dieselové aditívum

 

baterka bude mať tento rok tri roky, má 74Ah a maximálny prúd viac ako 700A. ešte je skoro na smrť, nie?

 

napojil som batériu na nabíjačku, tá indikuje, že momentálny stav nabitia je bedzi 50% a 0%, takže nič konkrétne.

nechám ju nabiť čo to pôjde, uvidím, či tento trik zaberie. info potom postnem do tohto threadu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...

tak zhruba pred týždňom mi to začalo zase ukazovať tie kontrolky.

jazdil som hlavne kratšie trasy a 5-6 štartov denne. dobijem baterku

 

za baterku som dával pred cca tromi rokmi takmer 100 €, nie je to sračka ale Varta Silver (tá najdrahšia línia prudktov)

chválili ju práve kvôli častým štartom že si udrží to napätie no ale dnes už chvália kadečo ...

 

pomaly šetrím na novú a skúsim asi Boschku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja zase tú bateku nezaťažujem až tak hrozne. málokrát sa stane, že mám toľko štartov denne, ako som vyššie písal.

väčšinou také dve štarty denne. často robím aj dlhšie trasy, teda min. 2x týždenne je to 80 km a potom cca. 50 km.

 

ja som so značkou Varta nikdy nemal problém, hoci autobatéria to bola od nich prvá. možno som natrafil na nejaký bullshit.

ale keď vycálujem 100 € za baterku a je to top línia produktov značky a presne na toto určená, tak očakávam že takáto

baterka začne umierať až o päť rokov. ale to je možno len moja hlúpa predstava

 

lákalo ma teraz kúpiť boschku, v TESCU mali akciu 74 Ah 680A za 63 €

 

pozná niekto batérie Vlaster Hybrid? nejaké hybridné autobatérie, majú veľmi fajn ceny ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj, Octavia 1.9tdi 66kw, 2004, svítí ABS a ASR, diagnostika hlásí poruchu levého předního snímače otáček abs, snímač vyměněn, při té příležitosti vyměněny i zadní čelisti, přední kotouče a destičky, po výměně snímače opět rozsvíceni ABS a ASR diagnostika hlásí poruchu dál??? Podotýkám, že baterka je cca 2 měsíce stará.  Důvody? 😳

Editováno: , autor: Passat1997
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...