Publikováno Leden 21, 201114 r Zdravím a prosím o radu Naše Fabia 1.2MPI 40kW když venku delší dobu prší, tak zapne přední stěrače, rozsvítí všechny blinkry, naopak odmítá rozsvítit vnitřní světlo a neunguje osvětlení přístrojovky. V autorizovanym servisu to jednou svedli na upadlej kablík kdesi hluboko v přístrojovce a strašili, že když se to stane znova, bude se muset vyměnit jednotka řízení komfortu (cca 11000 - 13000). Podruhý to svedli na ucpanej výtokovej kanál u stěračů a teď to zase házej na tu jednotku...Že prej když navlhne, tak se zblázní, ale zase ta by jen tak navlhnout neměla...Dík moc za rady
Leden 21, 201114 r Autor To ale jak jsem tak pochopil taky neni žádná výhra...Kabelový svazek je rozmotán a nikde v motorovym prostoru neni vidět, že by byl poškozenej...
Leden 21, 201114 r Na kabelu poznáš prd dokáže uhnít uvnitř bužírky a nic neuvidíš a časem můžeš mít z přístrojovky barevnou hudbu.Je to bolest tohohle přibližovadla hlavně u prvních ročníků.
Leden 21, 201114 r Autor Asi je celkem blbost ptát se jak to řešit...By mě zajímalo, proč si v servisu vymejšlej koniny...Když jsem se ptal, proč by to měla bejt ta jednotka řízení komfortu, tak vlastně ani nevěděl, jen, že by to mohla dělat...
Leden 21, 201114 r Pokud je někde vlhkost tak se to projevuje vším možným i nemožným.A v kombinaci s uhnívajícím svazkem to je věc.Máš co dělat,bude potřeba rozebrat půl auta a měřit a kontrolovat prostě nebude to jednoduchý.A budeš k tomu potřebovat i diagnostiku,ta ti pomůže.Pokud se na to necejtíš obrať se na někoho kdo tomu rozumí, nejlépe autoelektrikář a nejezdi do autorizáku tam to je drahý a udělaj kulový.
Leden 21, 201114 r Autor Jo, minimálně v tomhle konkrétnim mě naposledy uviděj zejtra až si pudu pro neopravený auto...No nepotěšili jste mě...Ale přesto díky za příspěvky...
Leden 21, 201114 r Ty jsi z Č. Budějovic? Zkus napsat členovi pepiktdi je taky odtamtud třeba se domluvíte. Upraveno Leden 21, 201114 r od acek
Říjen 14, 201410 r Stále stírají stěrače i po vyndání klíčku ze zapalování, k tomu mi nefungují blinkry, varovky a vyhřívání zadního okna. Fabie 1.4 mpi junior 6Y2 2002. Poradíte někdo? To má nějakou jednotku na toto ovládání?
Říjen 14, 201410 r 1, zkontrolovat všechny pojistky 2, netunil jsi předtím něco než to začalo ? Led žárovky, podsvícení, atd...
Říjen 14, 201410 r No dodelaval jsem autoradio, nicmene napajeni ma vytazenej konektor uz od vyrobce a schovanej pod kastlikem. Pak je to asi rok zpet jsem pridelaval zapalovac k napajeni vyhrevu zadniho skla ale ten okruh funguje nejde akorat spínání tohoto okruhu. No po práci projdu ty pojistky stalo se mi to dnes kdyz jsem jel do prace stíral jsem chtěl jsem dat cyklovac tou malinkou packou na rychlejsi a prestalo to fungovat.
Říjen 14, 201410 r Tohle s komfortkou nemá nic společného, zejména v junioru :-) Pokud ve Fabii blbne elektrika, tak se zpravidla začíná svazkem v motorovém prostoru (viz příslušná témata) - ostatně ranní déšť by tomu nasvědčoval. Tohle se mi ale nezdá. Jak to myslíš s těmi stěrači? Jako že je vypneš, vytáhneč klíček a stále stírají?
Říjen 14, 201410 r Jj vypnes zapalovani a stale stira a ano centralni jednotku to ma tu bgs to je vlastne komfortni zapinaji se v ni i jine prislusne veci vyhrivani zrcatek apod.. Zajimalo by me kde se nachazi?
Říjen 14, 201410 r z komfortkou, asi ne, ale s centální elektrikou. Teďkom jsem trochu čučel do schema, a vše je stáhnuto právě tam. Má to společný kostřící bod pod přístrojovkou. Takže to bude nějaká "blbost" -svazek, kostry, zatečená voda. Je třeba zjistit co vše nefunguje- nefungovalo
Říjen 14, 201410 r Ty to mas v nejakym pdfku? To schema? Poslal by jsi mi to na meila? Lordhall@seznam.cz diky az pujdu z prace napisu co funguje co ne.
Říjen 14, 201410 r nemám, je to učební pomůcka škoda, to není pravé schéma jen takový základ. Vše se dá dohledat na netu. Schéma si vygugli a stáhni, jsou to dost velké soubory.
Říjen 14, 201410 r ty máš v Junioru vyhřívání zrcátek? BSG je pod palubkou, zhruba na úrovni přepínače světel. A nemáš rozpadlou spínačku? Tenhle error budou podle mě mít na svědomí předchozí zásahy do elektriky, začal bych jejich kontrou. S tou BSG příliš štěstí nepořídíš "škatule a hodně drátů" - nic na ní neuvidíš. Daleko smysluplnější je auto připojit na diagnostiku.
Říjen 14, 201410 r Diagnostika určitě na škodu nebude, ale myslím že nic neřekne k problému. Relé pro sepnutí motoru stěračů se ovládá pravě přes J519 (elektrika) Spínače a cyklovač jsou také stáhnute do ní. Chce to zjistit jestli je problém, že centr el stále posílá signál, nebo zustaly třeba slepené kontakty relé, nebo zustal vyset doběhový kontakt v motorku......toho je strašně moc. Ale nějak mi tam do toho nehraje nefunkce blinkrů atd....... Jinak souhlas, že to taky vidím na předchozí "tunnig" elektriky. Upraveno Říjen 14, 201410 r od Alma
Únor 25, 201510 r Mám problém se sterači. Dneska jsem ráno auto nastartoval a ihned se spustily sterace a nešly vypnout, po znovu nastartovani opět ten samý problém. Po odstavení vozidla na 5h vše ok. Napadá vás čím by to mohlo být?
Únor 27, 201510 r Tak nakonec asi packa, dneska mi vyhořela ta na blinkry, tak jsem dal rovnou obě nový, byly zaoxidovany a plný prachu. Fajn práce :-)
Únor 27, 201510 r No je to dost zaujimave lebo som ešte pačky nemenil že by boli vadne. Ale u FII tam ano.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.