Přejít na obsah

Nelze vypnout stěrače...


vlakon

Doporučené příspěvky

Zdravím a prosím o radu

Naše Fabia 1.2MPI 40kW když venku delší dobu prší, tak zapne přední stěrače, rozsvítí všechny blinkry, naopak odmítá rozsvítit vnitřní světlo a neunguje osvětlení přístrojovky. V autorizovanym servisu to jednou svedli na upadlej kablík kdesi hluboko v přístrojovce a strašili, že když se to stane znova, bude se muset vyměnit jednotka řízení komfortu (cca 11000 - 13000). Podruhý to svedli na ucpanej výtokovej kanál u stěračů a teď to zase házej na tu jednotku...Že prej když navlhne, tak se zblázní, ale zase ta by jen tak navlhnout neměla...Dík moc za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je někde vlhkost tak se to projevuje vším možným i nemožným.A v kombinaci s uhnívajícím svazkem to je věc.Máš co dělat,bude potřeba rozebrat půl auta a měřit a kontrolovat prostě nebude to jednoduchý.A budeš k tomu potřebovat i diagnostiku,ta ti pomůže.Pokud se na to necejtíš obrať se na někoho kdo tomu rozumí, nejlépe autoelektrikář a nejezdi do autorizáku tam to je drahý a udělaj kulový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

No dodelaval jsem autoradio, nicmene napajeni ma vytazenej konektor uz od vyrobce a schovanej pod kastlikem. Pak je to asi rok zpet jsem pridelaval zapalovac k napajeni vyhrevu zadniho skla ale ten okruh funguje nejde akorat spínání tohoto okruhu. No po práci projdu ty pojistky stalo se mi to dnes kdyz jsem jel do prace stíral jsem chtěl jsem dat cyklovac tou malinkou packou na rychlejsi a prestalo to fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle s komfortkou nemá nic společného, zejména v junioru :-)

Pokud ve Fabii blbne elektrika, tak se zpravidla začíná svazkem v motorovém prostoru (viz příslušná témata) - ostatně ranní déšť by tomu nasvědčoval. Tohle se mi ale nezdá. Jak to myslíš s těmi stěrači? Jako že je vypneš, vytáhneč klíček a stále stírají?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

z komfortkou, asi ne, ale s centální elektrikou. Teďkom jsem trochu čučel do schema, a vše je stáhnuto právě tam. Má to společný kostřící bod pod přístrojovkou. Takže to bude nějaká "blbost" -svazek, kostry, zatečená voda.

Je třeba zjistit co vše nefunguje- nefungovalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty máš v Junioru vyhřívání zrcátek? BSG je pod palubkou, zhruba na úrovni přepínače světel. A nemáš rozpadlou spínačku? Tenhle error budou podle mě mít na svědomí předchozí zásahy do elektriky, začal bych jejich kontrou. S tou BSG příliš štěstí nepořídíš  "škatule a hodně drátů" - nic na ní neuvidíš. Daleko smysluplnější je auto připojit na diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diagnostika určitě na škodu nebude, ale myslím že nic neřekne k problému. Relé pro sepnutí motoru stěračů se ovládá pravě přes J519 (elektrika) Spínače a cyklovač jsou také stáhnute do ní. Chce to zjistit jestli je problém, že centr el stále posílá signál, nebo zustaly třeba slepené kontakty relé, nebo zustal vyset doběhový kontakt v motorku......toho je strašně moc. Ale nějak mi tam do toho nehraje nefunkce blinkrů atd.......

Jinak souhlas, že to taky vidím na předchozí "tunnig" elektriky.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...