Prosinec 25, 201113 r Já nevím proč furt má někdo problémy jestli používat ručku či né. Prostě když nehrozí že přimrzne tak ji prostě použiji a je to. Od toho tam je, a úvahy o tom co je levněší později opravit a pod. mi přijdou směšné. Ručka je tam na to, aby se používala když je potřeba a tečka. A to můžu kdykoliv když nepřimrzne, až se vytahá, tak se to opraví. Furt nějaký vychcanosti kolem blbé ručky, jen abych ji náhodou neopotřeboval
Říjen 5, 201311 r Hoši....Prvně se zatáhne ručka a pak kvalt. Kvalt jen pro jistotu a nebo kvůli zamykání spátečky. Převodovka a motor jinak dostává ranec, celý se to tam napíná. Zapomeňte už konečně na ty přežitky z aut z doby komunismu. Jen platí jedno pravidlo.... NEŠKUBEJTE S TĚMA RUČNÍMA BRZDAMA!!! ... Pak to bude v pořádku, uvidíte. Upraveno Říjen 5, 201311 r od Jiri.F
Prosinec 23, 201410 r Dávám zakládací klín a pak na něj auto necham vlastní vahou sject aby se to "utáhlo". +ruční brzda. Ale to jen málokdy. Nebo si parkuju že si najdu nějakou prohlubeň a do ní necham auto pěkně zahoupat.
Prosinec 23, 201410 r Vždy parkujem N, a keď stojím v kopci, alebo je veterné počasie, tak N + ručná. Ako tu už odznelo, od toho tam tá ručná je. A áno, niekedy v zime zamrzne, ale nikdy nie tak, že by sa po pohnutí vozidla neuvolnila.. Upraveno Prosinec 23, 201410 r od e1.
Prosinec 23, 201410 r Jelikož mám zámek řadící páky tak ručku neřeším, ale ve starém voze jsem parkoval pořád na ručku a díky toho mi praskly lanovody, takže ručku používám jedině když stojím na pár minut..
Prosinec 23, 201410 r já odkojenej z velkých aut používám ruční brzdu na všechno - stání, rozjíždění do kopce atd. za mě neocenitelný pomocník, čím větší auto tím je jí více potřeba.
Prosinec 23, 201410 r Na Fabii a Octě jsem parkoval jen na zpátečku, na ručku jsem prakticky nešáhl .. Jen na grossglockneru ... Na Rapidu mi jaksi nic jiného, než ručka, nezbývá
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.