Denis Kalus Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Zdravím, mám Octavii II 1.9TDi PD 77Kw s DSG. Mám problém s plynovým pedálem. Je to spíše sporadická chyba, kdy v určité poloze sešlápnutí mi auto postupně zrychluje a když má zařadit nečekaně přidá rychle plyn a následně zařadí. Když však sešlápnu pedál na podlahu, tak auto přidává pořád stejně. Když přidávám velmi pomalu a držím plyn mírně sešláplý tak to taky nedělá. Připadá mi, že se to projevuje spíše v takové nejčastější poloze plynu, při běžné jízdě. Podle mého to musím být pedálem. Jelikož mám i tempomat zkoušl jsem přidávat plyn i plačítem a nikdy mi to neudělalo. Chyba se projevuje dejme tomu každou 5-6 jízdu. Zvažuji pedál vyměnit, ale mám dotaz: Je nějaký rozdíl mezi plynovým pedálem z auta s manualní převodovkou a auta s DSG? Mám možnost sehnat pedál z bouračky,ale auto bylo manuál. Díky za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 plyn. pedál z maniálu nemá kick down senzor, musíš tam dát z automatu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Kalus Vloženo 28. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Děkuji za odpověď. Zkusím ho někde sehnat. A co ty projevy? nemá s tím někdo zkušennosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 přijde mi to spíš jako problém s DSG kolik máš najeto a kdy jsi měnil olej v DSG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eniq Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Tak před tím než začneš cokoli měnit tak je nejlevnější přečíst všechny jednotky co ti napoví a napráskají na sebe. V okolí někoho zajisté najdeš a i v servisu to stojí v řádech stokorun. Vyčtení jednotek je jen začátek ale dokáže hodně nasměrovat případnou závadu. Dle vyčtení závad lze určit priority pro měření veličin při projevu závady. Dalším postupem je potvrzení závady měřením a teprve potom výměna. Pedál plynu má většinou dvou-křivkový potenciometr, který eliminuje závadu pedálu plynu. Většinou při poruše plynu dojde k uvedení do nouzového režimu kvůli bezpečnosti. V nouzáku jede vozidlo na 1300 otáček. Jak Vaša odkazuje na převodovku tak je to také jedna s možností. U DSG je nutno každých 60 tis km měnit olej a filtr převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Kalus Vloženo 2. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Chlapi dík. No já jsem měl problém s DSG, tak jsem koupil druhou převodovku, která měla najeto do 50tis. Samozřejmě před výměnou jsem olej i filtr vyměnil. Nyní mám na převodovce najeto cca 36 000 km. Je pravda, že převodovka byla z dvoulitra OII (já mám 1.9) a měla i jiné číslo, než ta co tam byla předtím. Ale vše normálně fakčí. Akorát snad mezi 2. a 3. stupněm, když projíždím zatáčku pomalu a bez plynu, tak pak když přidám plyn, tak jakobych ho přidal s vyšláplou spojkou a až po chvíli jakoby setrvák spojí motor s převodovkou. Dělá to jen mezi těmito stupni. Dělali mi to narychlo v jednou sice autorizovaném,ale jinak špatném servise v Olomouci a jelikož mé auto u nich stálo skoro 2 měsíce,tak už ho chtěi mít pryč. Olej vyměnili, ale mám pocit, že třeba neudělali základní nastavení spojek. O něm jsem se už jednou s ,,Vašou" bavil, když mi dělal tempomat. Jinak mám šikovnýho kluka přímo ve škodovce, který by mi to mohl projet. Díky všem za rady, nejprve si nechám pořádně vyčíst jednotky a pak uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 ono bavit se o základ. nastavení nestačí - musí se udělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Kalus Vloženo 8. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 Tak problém vyřešen!!!! Po výměně turba je vše v pořádku. Během 3tis. km, které jsem už najel se to nikdy nestalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eniq Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Co psali ty jednotky po přečtení diagnostiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Kalus Vloženo 31. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Březen 2011 Údajně nic. Všechny jednotky byly čisté... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Denis Kalus Vloženo 2. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2012 Tak vyřešeno, dělalo to TURBO. Po výměně vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 (editace) Omlouvam sa že reagujem na starú tému, ale súvisí to s vecou, ktorú práve riešim. Nejde mi do hlavy, ako by to mohla byť chyba turba, keď ti to robilo iba pri pridávaní pedálom a s tempomatom už nie. Z rovnakého dôvodu by som asi nehladal chybu ani v prevodovke Editováno: 4. Prosinec 2013, autor: Jessy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub benes Vloženo 4. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2013 spatne nabihalo, melo asi zatuhloou regulaci a nebo jiny problem kdy pomalu plnilo motor a diky tomu se motoru nechtelo do otacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CzechDave Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Já se s dovolením přifařím do tématu s plynovým pedálem. Do vozového parku mi přibyla Octavia 2 předface, motor 103 kW BKD. Vadí mi necitlivý plynový pedál, který v podstatě funguje jako on/off spínač, tedy že oblast regulace otáček pedálem je šíleně úzká. Vadí to hlavně při poskakování v kolonách a na nízkých kvaltech, kdy auto doslova poskočí kupředu a já musím strašně citlivě dávkovat plyn. Dá se nějak změnit odezva ŘJ motoru na polohu pedálu plynu tak, aby se spektrum regulace "rozšířilo" po větší dráze chodu pedálu? Snad jsem to popsal srozumitelně :). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.