daveik Vloženo 31. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 ale na plyn ta jednotka jede bez problému, divný, ani tak by to nemělo jít myslím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daveik Vloženo 31. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2011 na plyn jde nastartovat bez problemu, tak nevím jak to má přesně fungovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Co benzínové vstřiky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daveik Vloženo 31. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 Tak celej problém byl v tom, že byl špatně nasazenej rozvodovej řetěz, místo 12 čepů bylo 11 :(, po roce pátrání jsme na to přišli. Vlastně od koupi vozu byly problémy a napadlo mě, když jsem to koupil, bylo tam připsané, že se dělali nové rozvody a nějakej supr človíček se nedopočítal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
strnk Vloženo 31. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2011 Zdravim, uplne nieco podobne robi aj moja Felicia (1,3MPI 50kW) ma najazdenych 135tis km ale stava sa mi to pri startovani len vinimocne, motor nechce dlho nastartovat a ked nakoniec chyti blabola len na nizkych otackach a nakoniec zhasne. Motor je zatial od vyroby bez akychkolvek zasahov (okrem nastavovania ventilov). Nezistil som cim to je ale prisiel som nato ako sa stym da vybabrat. Ked mi takto po prvom nastartovani zhasne tak druhy krat startujem s plynom zoslapnutym az napodlahu, motor tiez chyti rovnako neskoro a blabola na nizkych otackach, plyn stale drzim napodlahe a po par sekundach ako by sa motor spamatal a otacky vyletia hore, vtedy pustim plyn a otacky klesnu na normalny volnobeh cca 800ot/min, potom uz vsetko funguje normalne. Snad to niekomu pomoze... strnk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
daveik Vloženo 2. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2011 (editace) no rozvodovej řetez si nech udělat, jestli je hodně vytahaný tak to roli hrát může.... diagnostika --- zjsitit porp spatna cidla atd.... co ja vim, ja menil skoro vsechno z funkcni felicie cidlo teploty, cidlo klepani motoru, hallovo, tam toho je hodne no Editováno: 3. Srpen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 také mám problém se startem 1.3mpi ,nemůžu nastartovat vůbec,pátráním sem se dopátral že když sepnu při vypnutých klíčkách palivové relátko tak palivové čerpadlo v nádrži běží,když zapnu klíčky běžet přestane,prostě to napětí do relátka jde ale do palivového čerpadla nedojde,někde se to přeruší.nemáte stím někdo zkušenost? z tý pojistkovky to vede do řídící jednotky??? nebo rovnou k nádrži? jinak když to čerpadlo při vypnutým zapalování nechám chvilku běžet tak to potom při startování krásně chytne než dojde benzín z trubek. takže je jen problém v ovládání toho čerpadla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 zkus prohodit relátko, podívej se na označení a je tam v pojistkovce typově stejné (tuším pro zadní stěrač), tak na odzkoušení to prohoď. Pokud pojede kup new relátko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomiktir Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 relátkem to neni měnil jsem tři,měl jsem z něho sundaný to plastový víčko a spínal jsem ho ručně. při otočení klíčku sepne,ty kontakty převáději napětí jak maji ale k čerpadlu to nedojde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.