Přejít na obsah

Problém se startem 1:3MPI 50kw


daveik

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Tak celej problém byl v tom, že byl špatně nasazenej rozvodovej řetěz, místo 12 čepů bylo 11 :(:(, po roce pátrání jsme na to přišli. Vlastně od koupi vozu byly problémy a napadlo mě, když jsem to koupil, bylo tam připsané, že se dělali nové rozvody a nějakej supr človíček se nedopočítal :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, uplne nieco podobne robi aj moja Felicia (1,3MPI 50kW) ma najazdenych 135tis km ale stava sa mi to pri startovani len vinimocne, motor nechce dlho nastartovat a ked nakoniec chyti blabola len na nizkych otackach a nakoniec zhasne. Motor je zatial od vyroby bez akychkolvek zasahov (okrem nastavovania ventilov). Nezistil som cim to je ale prisiel som nato ako sa stym da vybabrat. Ked mi takto po prvom nastartovani zhasne tak druhy krat startujem s plynom zoslapnutym az napodlahu, motor tiez chyti rovnako neskoro a blabola na nizkych otackach, plyn stale drzim napodlahe a po par sekundach ako by sa motor spamatal a otacky vyletia hore, vtedy pustim plyn a otacky klesnu na normalny volnobeh cca 800ot/min, potom uz vsetko funguje normalne. Snad to niekomu pomoze... strnk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no rozvodovej řetez si nech udělat, jestli je hodně vytahaný tak to roli hrát může.... diagnostika --- zjsitit porp spatna cidla atd.... co ja vim, ja menil skoro vsechno z funkcni felicie :D cidlo teploty, cidlo klepani motoru, hallovo, tam toho je hodne no

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

také mám problém se startem 1.3mpi ,nemůžu nastartovat vůbec,pátráním sem se dopátral že když sepnu při vypnutých klíčkách palivové relátko tak palivové čerpadlo v nádrži běží,když zapnu klíčky běžet přestane,prostě to napětí do relátka jde ale do palivového čerpadla nedojde,někde se to přeruší.nemáte stím někdo zkušenost? z tý pojistkovky to vede do řídící jednotky??? nebo rovnou k nádrži?

jinak když to čerpadlo při vypnutým zapalování nechám chvilku běžet tak to potom při startování krásně chytne než dojde benzín z trubek. takže je jen problém v ovládání toho čerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...