k.o.c.i. Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Zdravím, nevíte někdo jak se dá sundat volant? Budu totiž v brzké době kupovat jiný a říkám si, že by to nemělo být těžké ale když jsem se díval podrobněji na volant, tak jsem vůbec netušil, kde by se co mělo povolit atd..Máte někdo s tím zkušenosti? Můžete kdyžtak dát i foto a postup? Přeci nepůjdu do sevisu kvůli volantu nebo ano? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 31. leden 2011 Sdílet Vloženo 31. leden 2011 Vyndáš AirBag, povolíš matku, sundáš volant a je hotovo. Jinak otoč volant o 90° a ve směru od palubovky se na něj podívej. Je tam na každý straně dírka, kam strčíš šroubovák a tím odjistíš Bag. Pak jen odpojit konektor, povolit matku a sundat volant. Doporučuju dělat s klíčkem v zapalování (aby se nezamkl volant) ale v poloze 0 , ať ti nenaskočí chyby Airbagu. Jinak postup je v instalačních manuálech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 (editace) Ještě se musim zeptat. Nevíte zda když mam tříramenný volant na FII a budu ho měnit za tříramenný z OII RS zda ten airbag je stejný? Podle fotek to jsou naprosto totožné volanty, jen nevím jestli to bude sedět se zapojením.Budu kupovat volant RS bez bagu a chci tam dát ten co mam ve FII. Má někdo zkušenost? Díky Editováno: 1. Únor 2011, autor: k.o.c.i. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Z důvodu bezpečnosti je nutné před demontáží odpojit baterii!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 bagy i zapojeni by melo bejt stejny. vzdycky sem odpojoval bez odpojeni baterky a jen sem dal hlavu na stranu .)))) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 @Shotik - VŽDYCKY je moc dlouhý slovo na to, aby mohlo platit pořád. I když je to malá pravděpodobnost, ten bag může kdykoliv vylítnout - je to přece jen dávka střelného prachu a jako takové to není imunní proti selhání. A s odpojenou baterkou je pravděpodobnost faillu menší, než s baterkou zapojenou - odpalování je elektrický a když není šťáva, je jen velmi malá možnost nežádoucí aktivace. A uvědom si - všecka upozornění od výrobců před nějakou manipulací směřují k tomu, aby se PŘEDEŠLO případným havarijním stavům - to znamená, že už se to někdy někomu stalo a nelze vyloučit repete. Výrobce si tak kryje prdel proti případné žalobě typu "vy jste mne neupozornili, že při manipulaci s bagem to může bouchnout!" - za Velkou Louží jsou podobné soudní spory dobrý byznis a právníci placení výrobci se předhánějí ve vymýšlení kliček, jak podobná upozornění co nejglobálněji rozšířit, aby co nejméně nehod bylo žalovatelných - a opačná skupina hledá cestičky, jak najít v těchto upozorněních díry, kterými by se dalo upozornění zpochybnit a manipulaci typu "sušení psa po vykoupání v mikrovlnce" svádět ne na debilitu usera, ale na výrobce = a královsky si narejžovat na odškodném... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jikra Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Jojo jak píše Ekkar..... odpojit baterku není tolik práce, myslím že se to dá stihnout do 30ti vteřin, což není takové zdržení a za ten klid to stojí, snad ještě doplnění pro práci s demontovaným bagem, měl by se pokládat tak, aby ležel tou stranou co neexploduje směrem dolů z důvodu toho aby při náhodné explozi nevyletěl jak raketa vzhůru...... asi taky alibismus ze strany výrobce ale je to tak. A už jsem tu psal někde v jiném vlákně že při připojování baterie by mělo být zapnuté zapalování, opět z důvodo toho , že pokud by došlo k "velkému třesku" při zapnutí zapalování , tak nikdo nebude v autě.... Opět alibismus.... J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k.o.c.i. Vloženo 14. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 ok díky za info, pro shrnutní: Je zkrátka lepší vypnout baterku ( pro naše bezpečí) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 14. Únor 2011 Sdílet Vloženo 14. Únor 2011 Dokonce se nesmí s vymontovaným bagem ani moc bouchnout. Tak pozor, ať ti třeba neupadne. K tomu odpojení baterie, Po odpojení baterie by jsi měl několikrát zapnout a vypnout zapalování a před vlastní prací ze sebe vybít případný statický proud, třeba dotykem na nějakou kovovou věc spojenou se zemí. Tak se jistí výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miggy Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 Páni, práve ste ma prehovorili, aby som baterku vždy odpojoval pri vyťahovaní/zapájaní airbagu. Keď som to robil prvý krát, tak som mal odpojenú baterku, ale potom som si povedal, že to asi nie je až také dôležité, však napätie na kontaktoch pri zapájaní nie je, tak prečo by to malo streliť. Takže odteraz už len s odpojenou baterkou. Ale s airbagom zaobchádzam ako s novorodeniatkom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.