VAG BoBo Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Když se dívám jak tomu rozumíš, opravdu tě to asi vyjde levněji v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Servis nebyl třeba Děkuji všem za rady Problém vyřešen... Prasklý palec v rozdělovači, prasklý rozdělovač nešlo to vidět je něm ještě nějakej plech a taky zapalovací modul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Tak alespoň něco jsem tipnul Ten rozdělovač je opravdu častá příčina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 Under pochval se, nikdo by to neudělal líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Under Vyznáš se;) díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Jo jo, jsem nekompromisně přesný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 daj pozor,jeden taký už tady je 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mokros Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 jde vidět že se už znáte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 Neboj, taky do toho vnikneš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2012 tak tak..všetko je raz poprvý krát .. ale stačilo,sme už ďaleko mimo témy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 9. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2012 Jedu do Bratislavy, neznáte tam náhodou nějakého dobrého mechoše tak kolem 40 let, kdyby něco? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drDamian91 Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Dobrý den, mám již delší dobu problémy s vozem Škoda Octavia, r. výroby 1998, 1,6, 74 kw, najeto 150 000 km. Auto mi občas odmítá na první (někdy i druhý a třetí) pokus nastartovat. Děje se tak ve stínu i na slunci, za sucha i deště, za tepla či zimy, čili to nebude baterkou, kterou jsem kvůli prvnímu podezření vyměnil a po zimě ještě dobíjel. Stejně tak asi chyba nebude v alternátoru, protože se mi to stává i po ujetí několikasetkilomterové trasy i po ujetí pár km do supermarketu. Závadu pozoruju cca rok a půl, za tu dobu jsem byl s autem několikrát v několika různých servisech, autorizovaných i soukromých. Nikde mi nenašli žádnou závadu - na baterce, na alternátoru, na svíčkách, na elektrice. Dodržel jsem servisní interval, vyměnil olej, nedávno jsem měnil i elektroinstalaci u budíků, které hromadně klekly, přesto mi nikdo nenašel žádnou závadu. Samozřejmě je možné, že se na tu detaliní prohlídku vykašlali. Mám podezření na dvě možná úskalí, která by problém mohla způsobovat. Zaprvé - vadné zapalovací svíčky (naposledy měněno před dvěma lety a před 23 tis. km). Zadruhé - na STK mi řekli, že výfuk (nejspíš zadní díl) už rezaví, sice není ještě nutné ho měnit (nerachtá, nesmrdí, žádné problémy), ale časem se ta výměna bude hodit. Je možné, že by ten občasný problém s nastartováním způsobovala rezavějící součást výfuku? Závěrem podotýkám, že auto se mi vždy podaří nastartovat, nechám ho cca 2-3 minuty v klidu a pak motor rychle naskočí. Dělá mi to však vrásky, protože už jsem takhle vypnul motor ve městě na jednoproudce před přejezdem a pak mi to nechtělo naskočit a za mnou houkala sanitka... Moc vám všem děkuju za tipy, které by pomohly problém vyřešit. Já to samozřejmě rád opětovně vezmu do servisu, jen bych chtěl být moudřejší v tom, aby mi nemuseli rozebírat celý auto. Díky Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 Zase jeden co nehledá... Vlákna jsem sloučil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drDamian91 Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Díky, jsem zvědavej, kdo si toho teď všimne...P. s. Diagnostika ukázala, že mám prý auto v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2014 Kdokoliv kdo by si všiml i toho Tvého nového. Novým příspěvkem se, byť staré, vlákno přesune na začátek seznamu a označí za nepřečtené (pro ty, co jej v minulosti četli a měli v přečtených) Takže má úplně stejné šance na všimnutí jak nově založené vlákno. Akorát novým vláknem se problém a odpovědi tříští a špatně se pak v budoucnu odpovědi na podobný problém vyhledávají. Nehledě na to, že Tvůj problém může být klidně už několikrát vyřešen. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vastyls Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 Zdravím vás, předem se omlouvám zda jsem přehledl správné téma a vytvářím nové... Octavka 1.6 74kw r.v.97 - dal jsem ji na výměnu oleje a spojky. Po převzetí krásně chytla nechal jsem ji bublat (vyrovnání účtů s mechanikem) a pak odjezd. Jednička a dvojka krásně šli za plynem u trojky a čtyřky asi kolem 2000 otaček začalo škubání - prvně pokles výkonu - škub - přidání. Obkroužil jsem párkrát hřbitov a přivezl mu to zpět (před servisem jelo auto jako hodinky).. Koukal na to a že prý možná škrtící klapka nebo váha vzduchu se musí nastavit ale at klidne jedu dom. Po pár kilometrech uz to neškubalo ale na volnoběh běhaly otáčky od 600-1800 jako zběsilé (blikala pritom kontolka baterky) a při tom jsem si všiml že věnec volantu je o par centimetru posunuty do prava = rovný volant jízda do leva. U baráku octa chcípla a už sem ji nenahodil. Baterku jsem dal nabíjet. Další den jsem vyzkoušel i jinou baterku, auto na cca 3 pokus chytlo (altík dobíjí), otačky ustálené na 800 po protočení nad 2000 opět běhaly jak predchozí den. Pak sem auto vypl a uz nenastartoval - neotočí se ani startér - proste mrtvo. Reakce mechanika = se servisem to nesouvisi, zkuste s tím ke mě dojet kouknem na to ... Vag ukázal toto: 00557 - 29-00 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Nemá někdo tip co vyzkoušet? Díky moc předem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 0557 tlakový spínač serva 00520 - meric hmotnosti/mnozstvi mnozstvi (G70/G19) 31-00 - preruseni nebo zkrat na kostru 0537 lambda. Zapojil všechno, jak měl? Může ro dělat servo nebo olej. čidlo. Pokud si motor čte, že nemá olej, tak nenastartuje. Chtělo by to vymazat a znovu načíst chyby. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noxik600 Vloženo 19. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2016 A všechno to je zkrat na kostru.. Lambda, váha vzduchu a servo. Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vastyls Vloženo 20. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2016 Děkuji, tak sem dneska znovu očistil kontakty na baterce, zkontroloval všechny pojistky, zkontroloval kostru k motoru. Uprostřed černého kabelu od baterky (na ocku ) byla mala oxidace. Vyčistil jsem to šmirglem. Auto naskočilo na první dobrou. Vymazal jsem chyby a nechal ho bublat. Po zahřátí, a vytočení nad 2000 začali otačky opět lítat jako minule. Vypl jsem motor odpojil váhu vzduchu, misto nastartovani se ozvali jen 3 rány (asi probití) a zase nešlo nastartovat, starter se ani nehl. Pobouchal jsem lehce po startéru, snažil se jednou pootočit ale vysledek stejny opet se ani neotoči. Chyby se omezili na : 00520 - 31-00 00537 - 19-00 Mohla by to být vadná váha vzduchu nebo spíše startér? Případně kde hledat další zkrat? Je mi jasné že je to jako věštit z křišťálové koule ale i tak díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel381octavia1 Vloženo 6. leden 2020 Sdílet Vloženo 6. leden 2020 Zdravím skupinou mám o1 1998 motor akl 1.6. 75 kW a koupil jsem to s vybytou baterkou tak jsme to nabyly a jel jsem na benzínu po cestě domů 100km jsem musel dolejt olej 2x pak jsem jel dal ale pár km od domu mi to chciplo měl jsem este rezervu a nedojel jsem když jsme to skousely nahodit na 3 ku z kopce tak to nechytlo este jsme nalili benzín a nic když jsme to táhly tak taky nechtěla naskočit vůbec nevím co stim baterku jsem dobijel do plna a kontroloval vše pojistky ok svíčky jiskru hazely akorat jiskra skákala na či ku od Kábele čerpadlo funguje a pořád nechce nastartovat byl bych rád kdy i mi někdo poradil dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.