Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

predem moc dekuji za jakykoli napad.

LPG je stare 6 mesicu, vyrobce HL PROPAN

Firma co montovala uz neexistuje, reklamace odpada.

mam tuto nadrz 990011 ZT 630.50.02...225/50l 67R.01 interní

na papire k nadrzi je napsano 53L(to me trochu mate, ale kde je pravda netusim)

Problem 1:

kdyz vyjedu nadrz fakt uplne do prazna, tak ze to uz nechce jet nad 1500RPM, tak jsem schopen maximalne natankovat 36L LPG

je to OK?

Problem 2:

kdyz mam plnou nadrz 36L lpg, Alfa je schopna tocit nad 5000RPM - 6500RPM bez problemu.

Jakmile se zacnu blizit, ze je v nadrzi tak 40% LPG(14L LPG), tak kdyz alfu vytocim nad 4500RPM,tak se auto prepne na benzin.

Mohu zpet prepnout na LPG a nanejet dalsich 90KM

Samozrejme ze se hranice postupne snizuje z 4500RPM na mene, takze kdyz v nadrzi je pouze 30% lpG nesmim auto vytocit vice jak 3500RPM, jinak se zase prepne.

Co jsem zaslechl, tak toto neni normalni chovani a u jinych aut kdyz dojde LPG. tak mohou ujet tak 10KM a je totalne bez LPG.

Vim, ze je neco s tlakem, ale fakt uz nevim co stim.

prikladam nejake foto z diag.

ten error je presne stav kdyz jsem mohl jeste najet 50Km (klidnou jizdou)

Diky

Honza

post-61304-0-94241100-1297331424_thumb.j

post-61304-0-62263400-1297331433_thumb.j

post-61304-0-93137400-1297331440_thumb.j

post-61304-0-59062500-1297331447_thumb.j

post-61304-0-72306200-1297331454_thumb.j

post-61304-0-83567100-1297331462_thumb.j

post-61304-0-71632000-1297331468_thumb.j

Na to je úplně jednoduchá odpověď, máš to v záruce? Máš, tak jeď,ať to dají dohromady.....může tam být nějaká součástka vadná, tak se vyreklamuje a hotovo...a ne tady vypisovat a nafocovat co máš z PC.

Přehlídl jsem, že už firma neexistuje,tak zavolej přímo na HL Propan, v každém kraji mají své zástupce, poradí ti kam jet,oni jsou dovozci zařízení, musí se postarat...

  • Autor

Neni to tak jednoduche.Nemam od to zadny papir nic.

Je pouze jen a jen na me, co stim budu delat a platit si to budu sam.

Nemam problem za to zaplatit, ale zkusenost je takova, ze LPG dnes montuje kazdy a malo kdo vi jak to opravdu funguje.

Kdybych si mel dnes namontovat LPG, jel bych za tebou,procital jsem tve prispevky a znalosti jsou rozsahle.

Ale ted uz je pozde, porebuji to opravit.

V HL propanu jsem uz byl (pobocka Praha) ochota +celkove vystupovani /zazemi bylo tak strasne, ze mi tech 166KW nestacilo jak jsem z tama ujizdel.

takze aspon vim, ze je neco spatne.

Ale kam s tim zajet?za tebou?

  • Autor

Jsem ted koukal na ten reduktor, jestli neni slaby, ale nevim jak vysvetlit ze na plnou nadrz LPG to jede i na 600RPM.

reduktor tam mam tento http://www.hlpropan.cz/news8.htm

alfa ma 225HP, tak by melo stacit i kdyz by to bylo pripojeno pres spojovací Cu trubku – 4x6 mm(250HP)

ale je mozne, ze to je pripojene pres spojovací Cu trubka – 6x8 mm --> 350HP

Myslite, ze by to mohlo byt ono, ze ten tlak je maly a nestaci to nakrmit pri 5000RPM?

Nádrž máš toroid, místo kola ne?

Kolik naplníš je pouze fakt nastavení plovákového mechanismu multiventilu na nádrži. Jinak nádrž o 53L konstrukčních naplníš na 42,5L čistého objemu LPG, pokud je plovák správně nastaven. Nicméně základ je ten, že byl zvolený správný multiventil k danné nádrži.

Co se týče přepínání do benzínu. Od nádrže do předu doporučuju 8mičku trubku, v případě že je, bylo by fajn zkušební jízdou diagnostikovat problém, ale spíš to vidím na problém s reduktorem. Buď mu dodáš druhého kamaráda, nebo zvolíš jiného výrobce reduktoru, který ti zaručí těch 166kw ukočírovat.

  • Autor

Dekuji za nasmerovani PauLofWoCC.

Nadrz mam toroid podle jejich katalogu tuto 990011 ZT 630.50.02...225/50l 67R.01

Ale jsem nasel takovy papir k nadrzi a tam je napsano 53L.Ale bude to asi chyba je to detail a nejspis se opravdu jedna o 50L

Takze 50L nadrz bych mel natankovat 40L(prozkoumam co je to za ventil)

Co se tyce prepinani na benzin.

je to natazene 8mickou trubkou od nadrzi k reduktoru.

jak uz jsem psal, pokud plna nadrz LPG auto jede jak vino.

Zkusebi jizdi jsem provedl a vysledek je, ze kdyz je plna nadrz Tlak neklesne a Alfa jede i na 6000RPM

jak je ale tretina v nadrzi stane se totok(viz obrazek)

A prave s takove chovani nikdo jeste nevidel.

Chtelo by to nekoho kdo ma zkusenost s vetsim vykonem na LPG

Je fakt, ze tohle se nemusi projevovat u 50KW fabie

post-61304-0-62217100-1297420303_thumb.j

pokud ty fotky máš nafocené za běhu na volnoběh, tak je to strašně málo, u takového obsahu a výkonu je potřeba tlak alespoň 1,5, při prudkém sešlápnutí by měl jít klidně i přes 2 až 2.5, pak to nakrmí, ovšem jestli to zvládnou vstřikovače, záleží na jaký výkon jsou, aby tam nebyla daná nějaká slabá sada, i to se stává....

  • Autor

obrazek rekorder2 je hned po stavu prepnuti ktere bylo pri 4500RPM

post-61304-0-44986700-1297614563_thumb.j

post-61304-0-77580400-1297614576_thumb.j

post-61304-0-70420200-1297614590_thumb.j

post-61304-0-09873000-1297614609_thumb.j

  • Autor

pokud ty fotky máš nafocené za běhu na volnoběh, tak je to strašně málo, u takového obsahu a výkonu je potřeba tlak alespoň 1,5, při prudkém sešlápnutí by měl jít klidně i přes 2 až 2.5, pak to nakrmí, ovšem jestli to zvládnou vstřikovače, záleží na jaký výkon jsou, aby tam nebyla daná nějaká slabá sada, i to se stává....

reduktor zavladne 250HP

pracovni tlak 0.8 - 1.6

pri autokalibraci tlak rozpoznan na 0.8 a tak je i ulozeno

zkusim tedy prepnout na 1.6 barz

vsrikovace by meli byt ok

cca 60 HP/cyl., 1,5 Bar rel.

http://www.hlpropan.cz/news3.htm

vždyť říkám, máš zam malý tlak, jak při nízkých, tak při vysokých otáčkách, podle mě 1,... je málo, u takového motoru by tam mělo být alespoň 1.6- 2, navíc máš malé napětí na baterii, jak to, že u běžícího auta máš jen 11,9V ? mělo by být kolem 14 V, možná při tom vázne komunikace s ŘJ plynu....

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Ahoj,

problem byl ve ventilu.

je to OMB ventil a ten ma nasavaci plastovou hadicku, ktera je prichycena k multaku motex paskou malinkou.

ventil jsem vydelal, vsimnul jsem si ze je to nejake kratke, nedosahne to na dno.

posvitil jsem do nadrze, a videl tu hadicku jak se tam vali.

hadicku jsem poradne nasadil

Alfons nyni toci neustale 6000RPM, bez problemu

Upraveno od gonzalos16v

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.