Eddie Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 Caute. V poslednom case mam dojem ze moja 1,2 47KW je nejako leniva. Porovnaval som zrychlenie mojej 1,2 47KW s fabkou 1,4 44KW. Vysledok mojho tusenia bol specateni. 1,4ka ma predbehla. Nemate tusenie cim by mohlo byt sposobene znizenie vykonu mojej fabky. Nevie niekto kde maju v Bratislave výkonovú brzdu, aby som mal skutocny dokaz a vykone mojej fabky? Mam najazdenych 36000 Km a auto ma 2 roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 Já bych řekl, že u tak slabých výkonů a malého rozdílu výkonu, má na to vliv hrozně hmotnost, např. plná nádrž prázdná nádrž... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 Nejsem odborník, ale jak jsi přišel na to, že by o pár kW slabší motor nemohl mít větší výkon, když ten má zase větší objem válců a jistě výhodnější kroutivý moment..... Myslím si, že o 3 kW více neznamená rychleší auto. Výkonová brzda je pěkná věc, ale dle mých zkušeností se tam zejména pozná kroutivý moment. Navíc každé měření vyjde s nějakou odchylkou a to ještě stolice nemusí být ani dobře zkalibrována. To je opravdu orientační měření. Na druhou stranu subjektivní dojem je také důležitý. Doporučuji kvalitní benzin, vyměnu oleje vč. obou filtrů. Jsi si jistý, že ti ve 30 tis. vyměnili olej? Co tam nalili? Vzduch filtr určitě máš původní, tak si ho vyměň sám, a když jsem u těch filtrů, co pilový filtr..... je u spolujezdce zespoda pod palubkou uložený na výšku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 23. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 Este tu jedna vec, ktora ma utvrdzuje v tom ze ten motor je slabsi ako bol. Davnejsie ked som si namotoval tempomat, tak som zvykol pridavat rychlost pomocou pačky. Vtedy som si všimol ze po stlaceni motor zacina pridavat na rychlosti pomalicky, po nejakych 3 sekundach to pridavanie na rychlosti sa razantne zmenilo a bolo evidentne citit ze motor zabera silnejsie, "tlaci ma do sedadla". Teraz ked pouzijem tempomat na pridavanie rychlosti, tak pocas doby stalacenia je ten narast konstantny a necitit ziadne pritlacenie do sedadiel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 bastien: promiň, ale souvislost stáří oleje a jeho filtru s výkonem auta mi uníká... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ramses Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 Taky si myslím, že u těchto typů aut se slabým výkonem má velký vliv hmotnost, jak řidiče a spolujezdce, ale opravdu i ta nádrž poznám když mám plnou a skoro prázdnou Bastien: už jen podle parametrů v chytré knížce má 47kw lepší akceleraci z 0-100 než 44kw sice jen cca 0,6 sek ale je ikdyž je to 3 válec, má jiné převodové stupně rychleji jde do otáček o něco málo není to zase tak velký rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 bastien: promiň, ale souvislost stáří oleje a jeho filtru s výkonem auta mi uníká... Pokud má běžný olej v sobě cca okolo 12 tis km, tak už se začíná projevovat mírné snížení výkonu motoru. Po výměně oleje je vždy partný, mírný nárůst výkonu... A je jedno zda to je polo, či syntetika. Nepíšu nyní o longlive. Samozřejmě s výměnou oleje je nutná výměna olej. filtru. A co se týče vzduch filtru, tak 30 tis km je akorát na jeho výměnu, bez ohledu na to, co se píše. Stačí se na něho podívat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 ja myslim, ze po 12ti tisicich nemas jakoukoli sanci poznat jakekoli snizeni vykonu zapricinene olejem A filtr bych menil spis po 15ti, 30 je na nej dost... No a to nemluvim o 60ti, ktery doporucuje skodovka... Silenost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest_bastien Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 ja myslim, ze po 12ti tisicich nemas jakoukoli sanci poznat jakekoli snizeni vykonu zapricinene olejem A filtr bych menil spis po 15ti, 30 je na nej dost... No a to nemluvim o 60ti, ktery doporucuje skodovka... Silenost... A jak je možné tedy, že po výměně oleje v 15 tis km je následně znát zlepšení výkonu...., pokud ho vyměním po 10 tis. km tenhle "rozdíl" necítím. Tak kde by byl ten rozdíl, když ne v oleji.... Vzduch filtr po 15 tis? Není to opravdu brzo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 26. Červen 2006 Sdílet Vloženo 26. Červen 2006 Nevim, kde pocitujes zvyseni vykonu, ale vykon na oleji nezavisi... Prakticky vykon s olejem vubec nesouvisi... Jasne, nepatrne zlepseni muzes poznat, ale treba v jemnejsim chodu, ale ne v narustu vykonu. Nehlede na to, ze oleje se meni v 15ti preventivne a ne proto, ze by dalsich 5 - 10 tisic km nevydrzely... A vzduchovy filtr mi po 15ti tisicich brzy neprijde, vsak se na nej podivej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Akrub Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Souhlasím s Martinoslavem. V oleji bych to rozhodně nehledal. Co se týče vzduchového filtru, pokud jsi nejezdil v nadměrně prašném prostředí, tak to tím také nebude. Rozhodně bych hledal chybu ve ztrátě výkonu někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Myslim, ze pokud se vubec da mluvit o mirnem narustu vykonu po vymene oleje, nelze ho v praxi pocitit. Zvyseni vykonu o 1kW v praxi nepocitis a bud si jist, ze vymena oleje 1kW k dobru rozhodne neprida... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 To já si nechávám dávat pouze olej Castrol RS Racing a v servise mi řekli, že to přidá aspoň 5 koní To pak panečku valí, hned citím, jako by auto mělo aspoň o dvacet koní víc.... Je to sice jenom sugesce, ale i tak je to fajn! Je mi jasný, že to nic nepřidá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Jaký vliv má vzduchový filtr na výkon? Jsem laik tak mě nekamenujte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 No, podle toho jak zakakany je A vliv to muze byt dost zasadni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 ja to moc nepoznam. Z jedny strany je cerny a z druhy je zluty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 Tak ho vyhod a kup novej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 ja to moc nepoznam. Z jedny strany je cerny a z druhy je zluty No právě nový je z obou stran žlutý. Ta černá strana to je prach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 27. Červen 2006 Sdílet Vloženo 27. Červen 2006 V Bratislave je pokiaľ dobre viem len jedna brzda - v Slovnafte vo VÚRUPe. Kuk tu http://www.vurup.sk/services/refinery/motor/slovak.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 4. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Červenec 2006 Dik ten filter si este dnes kupim a vymenim. Zistim co to vlastne urobi a ked nie tak chyba je inde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 6. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 este ma napadlo ze ci by nepomohlo vymenit nove sviecky, tie by tiez mohli mat nejaky vplyv na vykon motora.. mato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eddie Vloženo 7. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Este som si vsimol ze ak je motor studeny tak mi Fabka zrychluje uplne super. Ak sa ale zahreje motor, tak auto straca dych a to doslova. Ak prislapnem plyn tak mam uplne dojem ze sa dusi, tazko nabera otacky. Podla mna to vyzera na vzduchovy filter, ale aj tak si neviem vysvetlit suvislost medzi tahom motora za studena a po zohriati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makov Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 a co tak to skusit aj hodit na diagnostiku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 12. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2006 co se tyce vykonove brzdy tak mi pripada ze je to zbytecne protoze jsem nedavno chtel merit vykon a spotrebu na Jarove a kdyz uz k tomu melo dojit tak me jeden mechanik odtamtiud ujistil ze tam nameri co jim reknu ja mel zase na rozdil od vas problem se spotrebou tim jsem chtel rict to ze ty hodnoty co tam noi udajne vyrobi tak se v 99,9% shoduji s tim co je v manualu takze akorat vyhozene penize ja bych radeji hledal nekoho kdo umi perfektne udelat diagnostiku protoze kdyz to umi tak je vyhrano ale upozornuju ze neznamena ze zanckovy servis odvede dobrou praci protoze ja kvuli spotrebe tam byl 2krat na diagnostice a ty ftipalci mi rekli ze lepsi motor nevideli a jak jsem dorazil do jedne cipovaci firmy tak pan to napojil na pc na dvorku a za 15 minut vedel kde soudruzi z NDR udelali chyby /citace z filmu pelisky/takze rikam radeji na dvorku ale kdo tomu rozumi nez tezce placeni odbornici ktery se uz vidi na koupalisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.