Únor 25, 201114 r Těch pár minut při parkování, zavíraní otvírání bran a přejezdu mezi nima to snad jde vydržet. 200m 20km/h = 36s a hlavně si můžete pustit nahlas rádio
Únor 25, 201114 r Uživatelský manuál str.36: Připnutí bezpečnostních pásů: V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní při rychlosti větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká kontrolní světlo. Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická signalizace se vypne a kontrolní světlo bude svítit trvale.
Únor 28, 201114 r Připnutí bezpečnostních pásů Kontrolní světlo se po zapnutí zapalování rozsvítí jako upozornění, aby si řidič, resp. spolujezdec připnuli bezpečnostní pás. Kontrolní světlo zhasne teprve po připnutí bezpečnostního pásu řidiče, resp. spolujezdce. V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní při rychlosti vozidla větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká kontrolní světlo . Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická signalizace se vypne a kontrolní světlo bude svítit trvale. Další informace k bezpečnostním pásům strana 135, „Bezpečnostní pásy“. Chlapci, čtěte návod, zabere to míň času, než debaty typu cobygdyby
Březen 31, 201114 r u nás ve firmě pípají koktávky II až od 30 km/h.. předpokládám, že to bude i u Yetiho, jelikož servisní vypínání a zapínání denního svícení přes páčku dálkových a směrových světel funguje u obou stejně
Květen 11, 201114 r Dobrý den Kontrolka zapnutí pásu se mi při otočení klíčku do první polohy rozsvítí, ale za chvíli zhasne byť připoutanej ještě nejsem a už se nerozsvítí.Nevíte někdo kde může být chyba? Mám oct 1 tour.
Červen 18, 201114 r Chystám se demontovat otáčkoměr a ten protivněj pípák odpojit. Případně proklemuji kabely pod sedačkama. Upraveno Červen 18, 201114 r od Petryeti
Říjen 28, 201113 r Tak jsem to vyrušil v otáčkoměru a mám klid. Žádné hloupé pípání nezapnutých pásů nebo rezervy paliva a pod.
Leden 16, 201213 r Zdravím , já pásy vyřešil tímto mezikusem , nemusíš nic rušit ani přecvakávat.pokud by měl někdo zájem můžu zaslat ještě jich několik mám.kontakt: poty100@seznam.cz
Únor 12, 201213 r Nebo ať si koupí na vrakáči starej pás, nebo jen ten potřebný konec a ten tam zapíchne. Myslím že jakýkoliv koncern VW by měl stačit. Je to každého věc, hlavně ať mi neskáče skrz čelní sklo do cesty, dnes jsem to umyl Problém je trošku jinej - pokud nabouráš a řídící jednotka ví, že nejsi připoutanej, reagují airbagy jina, než u připoutaného, to znamená, že když oblbneš počítač cizím pásem podepisuječ si v případě havárie nad sebou ortel
Červenec 30, 201411 r koukám... zajímavá debata. Zkuste prostě odpojit kabel v podlaze pod sedačkou u dráhy šoupačky u dveří. bude se to tvářit, že je pás připnutý.
Červenec 30, 201411 r http://www.aliexpress.com/item/Pair-Car-Vehicle-Auto-Safety-Seat-Belt-Metal-leather-Buckle-for-Skoda-Skoda-Octavia-Rapid-superb/1658372326.html Taky řešení
Únor 3, 20178 r Dobrý den,mám Octavii II a v poslední době se mi stává, že i když mám pás zapnutý, tak to začne pípat, pravděpodobně je to špatným čidlem v držáku do kterého se pás zacvakává. Nový držák stojí 900Kč ale to se mi nechce platit. Někde jsem četl že se to dá odpojit pod sedadlem ten konektor má ale tři dráty ,a chci se zeptat když to odpojím neodpojím ještě něco mam namysli např. airback nebo něco jiného, Jo a nakonec já jsi dávám bezpečnostní pas i když jedu je 20 m,to jenom pro ty co by chtěli poučovat. Předem díky za odpovědi.
Únor 4, 20178 r K pásu nejde žádný konektor, co by měl tři dráty...to si pleteš s tím pro airbag a ten je navíc žlutý, k pásu vede obyčejný 2 drát...je tam malý černý konektor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.