Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Těch pár minut při parkování, zavíraní otvírání bran a přejezdu mezi nima to snad jde vydržet. 200m 20km/h = 36s a hlavně si můžete pustit nahlas rádio :)

Vloženo

Uživatelský manuál str.36:

Připnutí bezpečnostních pásů:

V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní při rychlosti větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká kontrolní světlo.

Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická signalizace se vypne a kontrolní světlo bude svítit trvale.

;)

Vloženo

Připnutí bezpečnostních pásů 

Kontrolní světlo  se po zapnutí zapalování rozsvítí jako upozornění, aby si řidič, resp.

spolujezdec připnuli bezpečnostní pás. Kontrolní světlo zhasne teprve po připnutí

bezpečnostního pásu řidiče, resp. spolujezdce.

V případě, že nejsou řidič, resp. spolujezdec připoutáni bezpečnostním pásem, zní při

rychlosti vozidla větší než 20 km/h akustická signalizace a zároveň bliká kontrolní

světlo .

Pokud se během dalších 90 sekund řidič, resp. spolujezdec nepřipoutají, akustická

signalizace se vypne a kontrolní světlo  bude svítit trvale.

Další informace k bezpečnostním pásům  strana 135, „Bezpečnostní pásy“. :)

Chlapci, čtěte návod, zabere to míň času, než debaty typu cobygdyby :p

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

u nás ve firmě pípají koktávky II až od 30 km/h.. předpokládám, že to bude i u Yetiho, jelikož servisní vypínání a zapínání denního svícení přes páčku dálkových a směrových světel funguje u obou stejně :)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Dobrý den

Kontrolka zapnutí pásu se mi při otočení klíčku do první polohy rozsvítí, ale za chvíli zhasne byť připoutanej ještě nejsem a už se nerozsvítí.Nevíte někdo kde může být chyba? Mám oct 1 tour.

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím , já pásy vyřešil tímto mezikusem , nemusíš nic rušit ani přecvakávat.pokud by měl někdo zájem můžu zaslat ještě jich několik mám.kontakt: poty100@seznam.cz post-72823-0-74312700-1326712108_thumb.j

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Nebo ať si koupí na vrakáči starej pás, nebo jen ten potřebný konec a ten tam zapíchne. Myslím že jakýkoliv koncern VW by měl stačit. Je to každého věc, hlavně ať mi neskáče skrz čelní sklo do cesty, dnes jsem to umyl :p

Problém je trošku jinej - pokud nabouráš a řídící jednotka ví, že nejsi připoutanej, reagují airbagy jina, než u připoutaného, to znamená, že když oblbneš počítač cizím pásem podepisuječ si v případě havárie nad sebou ortel
  • o 2 roky později...
  • o 2 roky později...
Vloženo

Dobrý den,mám Octavii II a v poslední době se mi stává, že i když mám  pás zapnutý, tak to začne pípat, pravděpodobně je to špatným čidlem v držáku do kterého se pás zacvakává. Nový držák stojí  900Kč  ale to se mi nechce platit.

 

Někde jsem četl že se to dá odpojit pod sedadlem ten konektor má ale tři dráty ,a chci se zeptat když to odpojím neodpojím ještě něco mam namysli např. airback nebo něco jiného, 

 

Jo a nakonec já jsi dávám bezpečnostní pas i když jedu je 20 m,to jenom pro ty co by chtěli poučovat.

 

Předem díky za odpovědi.

Vloženo

K pásu nejde žádný konektor, co by měl tři dráty...to si pleteš s tím pro airbag a ten je navíc žlutý, k pásu vede obyčejný 2 drát...je tam malý černý konektor.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...