účko Vloženo 24. Únor 2011 Vloženo 24. Únor 2011 (editace) Dobrý den Vlastním škodu fabia 1,4 16v (55kw) rok výroby 2002 -dovoz z německa roku 2005, najeto 69 500km a vyskytlo se mi na ní poslední dobou několik problémů najednou. Před vánocemi se mi neustále rozvicovalo EPC -byl sem s tim v servise (neautorizovaný) a tam mi to dal do pořádku-spínač brzdových světel,pak sem nechal vyměnit olej,filtr ,filtr v klimatizaci ,svíčky a potom se mi podíval na klimatizaci nebot v létě začínala náhodně topit a řekl mi ,že by bylo potřeba vyměnit kotouče a brzdové destičky příbližně do 1 roku-cena 9000 kč. Na vánoce opět EPC na scéně a koncem ledna se rozvítil i ten žlutej motůrek a nechtěl zhasnout,řek sem si už to tam nedám a dal sem to do autorizovanýho servisu. Cena 7 163,- kč (opět spínač brzdových světel +ERG klapka) Nechal sem si udělat zdarma test tlumičů a výsledek zde: Zavěšení přední: ---vlevo--------------- diference ------------vpravo přilnavost % ------ 65 -----------------8 --------------------- 60 hmotnost kg --------421---------------------------------------- 343 Zavěšení zadní : přilnavost % --------- 57------------------2 ----------------------58 hmotnost kg ----------311 ---------------------------------------- 264 celková hmotnost 1339 kg Výsledek ? bylo mi doporučeno při jízdě po českých silnicích přemýšlet o výmněně. Jaký je váš názor? A ted aby toho nebylo málo ,občas se mi opět rozsvítí EPC (třeba ve dvou jízdách z deseti) a jako třešnička na dortu se mi ted při najetí do výmolů a prohlubní na vozovce ozývá vrzání jak ze předu tak ze zadu .Co by to mohlo být ? Jinak abych to zhrnul co je třeba udělat: přední brzdy (kotouče +destičky) případně tlumiče + to vrzaní ze předu i ze zadu --co by to tak mohlo všechno koštovat? Přemýšlím,že bych to nechal opravit najednou. děkuji za názor Editováno: 24. Únor 2011, autor: účko Citovat
boobika Vloženo 24. Únor 2011 Vloženo 24. Únor 2011 aby jsi měl při 70tkm hotové tlumiče mi přijde zvláštní. co mám fábky v okolí, většina má přes 150tkm a pořád původní tlumiče. sám mám taky při 190tkm původní tlumiče. každopádně zkus to vepředu rozhoupat a pozoruj - pokud se to bude houpat pořád jak panskej kočár, přemýšlej o výměně. správně by se mělo auto jen zhoupnout a přestat. samozřejmě do toho taky trochu vprav to, že servis žije z toho, co ti vymění. sakriš, vzít si za spínač brz. pedálu a egr 7t., to bych taky chtěl takhle účtovat. egr stojí cca 3t a spínač cca 250kč. no neva. vrzání může dělat hodně věcí. to by se muselo slyšet. jinak rozsvěcování kontrolky epc se u tohohle děje často - furt zasraný čidla apod. je to takové trochu nešťastné řešení. u známého se tohle musí dělat každej měsíc trochu cen na závěr: př. kotouče 2x800, desky cca 900/sada z. kotouče 2x650, desky cca 800/sada tlumiče 2x1200, horní uložení (pokud bude potřeba) 2x600 Citovat
účko Vloženo 24. Únor 2011 Autor Vloženo 24. Únor 2011 Já to právě zkoušel a vypadá to ,že se zhoupne a přestane. Ještě bych měl dotaz trochu mimo mísu,jak je to s mitím motoru ,v autorizovanym servise mi řekl,že se to u benzínových motorů nedoporučuje kvůli elektrice.Já myslel ,že ho vemu trochu vapkou. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.