účko Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 (editace) Dobrý den Vlastním škodu fabia 1,4 16v (55kw) rok výroby 2002 -dovoz z německa roku 2005, najeto 69 500km a vyskytlo se mi na ní poslední dobou několik problémů najednou. Před vánocemi se mi neustále rozvicovalo EPC -byl sem s tim v servise (neautorizovaný) a tam mi to dal do pořádku-spínač brzdových světel,pak sem nechal vyměnit olej,filtr ,filtr v klimatizaci ,svíčky a potom se mi podíval na klimatizaci nebot v létě začínala náhodně topit a řekl mi ,že by bylo potřeba vyměnit kotouče a brzdové destičky příbližně do 1 roku-cena 9000 kč. Na vánoce opět EPC na scéně a koncem ledna se rozvítil i ten žlutej motůrek a nechtěl zhasnout,řek sem si už to tam nedám a dal sem to do autorizovanýho servisu. Cena 7 163,- kč (opět spínač brzdových světel +ERG klapka) Nechal sem si udělat zdarma test tlumičů a výsledek zde: Zavěšení přední: ---vlevo--------------- diference ------------vpravo přilnavost % ------ 65 -----------------8 --------------------- 60 hmotnost kg --------421---------------------------------------- 343 Zavěšení zadní : přilnavost % --------- 57------------------2 ----------------------58 hmotnost kg ----------311 ---------------------------------------- 264 celková hmotnost 1339 kg Výsledek ? bylo mi doporučeno při jízdě po českých silnicích přemýšlet o výmněně. Jaký je váš názor? A ted aby toho nebylo málo ,občas se mi opět rozsvítí EPC (třeba ve dvou jízdách z deseti) a jako třešnička na dortu se mi ted při najetí do výmolů a prohlubní na vozovce ozývá vrzání jak ze předu tak ze zadu .Co by to mohlo být ? Jinak abych to zhrnul co je třeba udělat: přední brzdy (kotouče +destičky) případně tlumiče + to vrzaní ze předu i ze zadu --co by to tak mohlo všechno koštovat? Přemýšlím,že bych to nechal opravit najednou. děkuji za názor Editováno: 24. Únor 2011, autor: účko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 aby jsi měl při 70tkm hotové tlumiče mi přijde zvláštní. co mám fábky v okolí, většina má přes 150tkm a pořád původní tlumiče. sám mám taky při 190tkm původní tlumiče. každopádně zkus to vepředu rozhoupat a pozoruj - pokud se to bude houpat pořád jak panskej kočár, přemýšlej o výměně. správně by se mělo auto jen zhoupnout a přestat. samozřejmě do toho taky trochu vprav to, že servis žije z toho, co ti vymění. sakriš, vzít si za spínač brz. pedálu a egr 7t., to bych taky chtěl takhle účtovat. egr stojí cca 3t a spínač cca 250kč. no neva. vrzání může dělat hodně věcí. to by se muselo slyšet. jinak rozsvěcování kontrolky epc se u tohohle děje často - furt zasraný čidla apod. je to takové trochu nešťastné řešení. u známého se tohle musí dělat každej měsíc trochu cen na závěr: př. kotouče 2x800, desky cca 900/sada z. kotouče 2x650, desky cca 800/sada tlumiče 2x1200, horní uložení (pokud bude potřeba) 2x600 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
účko Vloženo 24. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Já to právě zkoušel a vypadá to ,že se zhoupne a přestane. Ještě bych měl dotaz trochu mimo mísu,jak je to s mitím motoru ,v autorizovanym servise mi řekl,že se to u benzínových motorů nedoporučuje kvůli elektrice.Já myslel ,že ho vemu trochu vapkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.