Přejít na obsah

Vícero problémů


účko

Doporučené příspěvky

Dobrý den

Vlastním škodu fabia 1,4 16v (55kw) rok výroby 2002 -dovoz z německa roku 2005, najeto 69 500km a vyskytlo se mi na ní poslední dobou několik problémů najednou.

Před vánocemi se mi neustále rozvicovalo EPC -byl sem s tim v servise (neautorizovaný) a tam mi to dal do pořádku-spínač brzdových světel,pak sem nechal vyměnit olej,filtr ,filtr v klimatizaci ,svíčky a potom se mi podíval na klimatizaci nebot v létě začínala náhodně topit a řekl mi ,že by bylo potřeba vyměnit kotouče a brzdové destičky příbližně do 1 roku-cena 9000 kč.

Na vánoce opět EPC na scéně a koncem ledna se rozvítil i ten žlutej motůrek a nechtěl zhasnout,řek sem si už to tam nedám a dal sem to do autorizovanýho servisu.

Cena 7 163,- kč (opět spínač brzdových světel +ERG klapka)

Nechal sem si udělat zdarma test tlumičů a výsledek zde:

Zavěšení přední: ---vlevo--------------- diference ------------vpravo

přilnavost % ------ 65 -----------------8 --------------------- 60

hmotnost kg --------421---------------------------------------- 343

Zavěšení zadní :

přilnavost % --------- 57------------------2 ----------------------58

hmotnost kg ----------311 ---------------------------------------- 264

celková hmotnost 1339 kg

Výsledek ? bylo mi doporučeno při jízdě po českých silnicích přemýšlet o výmněně. Jaký je váš názor?

A ted aby toho nebylo málo ,občas se mi opět rozsvítí EPC (třeba ve dvou jízdách z deseti) a jako třešnička na dortu se mi ted při najetí do výmolů a prohlubní na vozovce ozývá vrzání jak ze předu tak ze zadu .Co by to mohlo být ?

Jinak abych to zhrnul co je třeba udělat: přední brzdy (kotouče +destičky)

případně tlumiče + to vrzaní ze předu i ze zadu --co by to tak mohlo všechno koštovat?

Přemýšlím,že bych to nechal opravit najednou.

děkuji za názor

Editováno: , autor: účko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby jsi měl při 70tkm hotové tlumiče mi přijde zvláštní. co mám fábky v okolí, většina má přes 150tkm a pořád původní tlumiče. sám mám taky při 190tkm původní tlumiče. každopádně zkus to vepředu rozhoupat a pozoruj - pokud se to bude houpat pořád jak panskej kočár, přemýšlej o výměně. správně by se mělo auto jen zhoupnout a přestat. samozřejmě do toho taky trochu vprav to, že servis žije z toho, co ti vymění.

sakriš, vzít si za spínač brz. pedálu a egr 7t., to bych taky chtěl takhle účtovat. egr stojí cca 3t a spínač cca 250kč. no neva.

vrzání může dělat hodně věcí. to by se muselo slyšet.

jinak rozsvěcování kontrolky epc se u tohohle děje často - furt zasraný čidla apod. je to takové trochu nešťastné řešení. u známého se tohle musí dělat každej měsíc

trochu cen na závěr:

př. kotouče 2x800, desky cca 900/sada

z. kotouče 2x650, desky cca 800/sada

tlumiče 2x1200, horní uložení (pokud bude potřeba) 2x600

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to právě zkoušel a vypadá to ,že se zhoupne a přestane.

Ještě bych měl dotaz trochu mimo mísu,jak je to s mitím motoru ,v autorizovanym servise mi řekl,že se to u benzínových motorů nedoporučuje kvůli elektrice.Já myslel ,že ho vemu trochu vapkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...