Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

děkui

Mě hlavně zajímá spolehlivost,poruchovost, jestli to jede přibližně jako 75kw nebo je to línější

  • Autor

Mgt myslim,ze jako holka to vubec nepoznas. To,ze je plyn slabsi se pozna na spotřebe v praxi,ale ne na výkonu.Maximalni vykon ,kde to je znat malokdo v beznem provozu jede. To je stejny nesmysl jako Shell Power. O poruchovosti a spolehlivosti se da tezko mluvit,kdyz ta tovární auta nemaji ani rok.

Navic vyhodnocovat se da,az jich budou aspon stovky a najeto statisice km.

myslím, že je to polské zařízení.....

teď jsem se nějak upsal,pardon, byl jsem o několik stránek zpět....

Na zodpovědné uvedení, jestli je to spolehlivé , nebo ne, je brzo. Je prodaných pár kousků a nikdo nemá nalítáno moc kiláků. Já osobně 11.000km za tím jen delší přepínání na plyn v Mrazu, po zakrytí přední masky a chladiče- lepší

Motor je přizpůsobený LPGčku , (těsnění, ventily....průchody pro trubky)

písnu za 10 let...jaké to bylo auto, OKI ??? :kol-47:

a jezdí fajn? přirovnatelně k benzínu?

  • Autor

MGT to je dotaz. Jasne,ze jezdi.

a jezdí fajn? přirovnatelně k benzínu?

Není to vůbec poznat. Mám sice zatím jen 1400 km, takže motor je syrový, ale na LPG auto jede alespoň podle mých pocitů tišeji a klidněji. Jak psali výše, je trochu problém s přepínáním na LPG v arktických mrazech, ale i to se dá obejít. Já jsem teď jezdil i v -13 C :kol-28:

- asi bych si příště auto přímo od výrobce s lpgéčkem nekoupil, dnes při -6,5°C se auto přeplo po 10km.

- dnes jsem hovořil s kolegou z práce a má stejný motor v oktávce jako já, akorát má nefaceliftovou verzi, má to přestavbu od Lovata a bezproblému mu to při -20°C přepínalo na lpg. Takže nevím proč škodovka vymyslela nějakých nesmyslných -10°C pro přepnutí, proč jednoduše to nezkopírovala např. od lovata.

Příteli, je něco jiného dodělávaná zástavba a něco jiného seriová výroba produktu.

Vem si že ti někdo udělá auto a ty k němu budeš jezdit s nějakými problémy. Čert - to - vem, ben se jedná jen o tvoje auto, ale vem si že by ten samý program mělo např 10 000 kusů aut. A než by se na něco došlo, by všcihni museli dojét na přehrání software.

Jako chápu, že je to na mašlu, nicméně novější BRC jede uplně na obdobné vlně pakliže nezvolíš kabeláž MY07, což de jen u 4 válců. Lovato to má jinak, to totiž 100% polovuje do -20°C nebo je na to stavěn program - do je dál za -20°C nevím.

Někdy je nutné si zvážit, jestli v tak velkém mrazu vůbec "poprvé" ty vstřiky utrhnout....jak už se to rozjede, tak už se potom zahřejí od reduktoru. Vstřik od MEDu stojí cca odhaduju 2500kč. BRC IN03 stojí 3200kč - repasy nelze. Repas jednoho vstřikovače Lovato materiálově vyjde na 150kč......nemůžeš to povědět jen tak jednostranně.

Samozřejmě výhody to má komfort, ukazatel paliva, originalita z toho auta čiší.

Nevýhody to má, v nemožnosti se podívat do jednotky LPG.

nevím Paule, kam na ty ceny chodíš....navíc máš hodně zastaralé informace, u BRC můžeš natavit přepínání třeba i na -35 stupňů, ale nedoporučuje se, MY07 nemůžeš srovnávat s programem PD.....víc se uč :kol-47:

Já ceny neovládám, to je o mě všeobecně známo :kol-31:

Jinak vím, že to jde nastavít do víc než -10C....udělal sem BMW kde kvuli těm mrazům sem to, abych to chlapovi ukázal musel nastavit -15°C. Jinak bych mu předal montáž a auto by defakto na plyn nejelo :D

A to MY07 není jako stará verze BRC....já tak označuju kabeláž k ŘJ která má konektor na čidlo vody.

A ta, která nemá čidlo vody (ale čidlo teploty plynu) označuju jako MY10.

Když zlanařím zákazníka na BRC dám mu vybrat co chce....jestli čidlo vody nebo teploty plynu, podle toho pak kabeláž případně doupravím. :kol-28:

to byl takový italský pokus, evropská verze-bez čidla, ruská - s čidlem, osobně jsem tu serii předělal a dodal čidlo vody, některým autům to nesedělo a je od té doby pokoj, řídí se to tak jak ostatní od vody....zákazník nemůže mít ani tušení o čem mluvíš(čidlo vody,teploty),

  • Autor

Karle , ja jsem doporucoval svagrovi BRC ,ale nakonec zvolil ten polsky system. Ma to ve Oplu Vectra,ale tvrdi,ze mu to cuka ve mestech pri rozjezdu a min tahne nez na benzin. Jak je to mozne u sekvencniho LPG? A cim by mohlo byt to cukani? Pri prestavbe to auto melo 180 000 km. Ten chlap mu tvrdi,ze si to jeste musi sednout. Je to spravne nebo tam ma neco spatne?

teď mi řekni co chceš slyšet....kolik hodin mluvení,vysvětlování, stovky emailů co mi tu každý píše...a výsledek? 90% stejně zvolí polské zařízení a za do měsíce opět emaily, mám pořád zasekanou schránku....mě to nejede, mě to cuká, atd., atd.,......prostě pořád dokola...špatně namontované, špatně seřízené........sednout by si měl ten mechanik a auto pořádně seřídit.....

  • Autor

Ja mu polske nedoporucil. Ja mu doporucil BRC . Jenze by musel az do Zvolena z BA a ten montažník v BA mu nakecal diru do hlavy,ze polske vychazi z italskych

no a teď to co ušetřil na cestě z BA do Zvolena nechá na cestách k tomu montážníkovi + nervy a dohadování, až to dá do kupy tak za 20 tisíc bude tam jde byl, vsřiky v háji a znova a znova....mě sem taky jezdí z daleka, teď až z Aše, dovezou auto(Durango, Jaguár, Jeep), jedno dovezou, nechají je tu, za 14 dní si dojedou, dovezou další a další, taky tam práskají Stagy, za mnou jezdí kvůli BRC, protože ví, že jim auta před tím udělané chodí....o tom to je....

  • Autor

Karle ja s Tebou souhlasím .Ok,brzo ti asi dovezu jeho Vectru. Je palice dubová, na radu se mě sice zeptal,ale pak si to udělal stejně po svém. Kolik koštne seřízení u tebe času a peněz?

myslim si ze hlavni je vyber zkuseneho plynare... Proste kdyz neni zarizeni poradne namontovane a serizene tak je uplne jedno jestli to je vyrobce polak nebo ital...

Naprosto souhlasim se silarm,pokud to namontuje šlendrian ktery to navíc neumi seřidit tak je uplně jedno co tam je za zařizeni

Pánové, já su šulín....asi fakt těm zákazníkům dávám záchul...

Byl u nás chlap s P. 307 a poptával plyn. Povykládal sem mu co a jak u každého systému a říkám, Stag za 25. BRC za 32. (tehdá sem nenabídl lovato, dneska už bych ho přidal)

Říkal že najezdí hodně, tak sem mu doporučl BRC SQ24.

Nakonec sem se dověděl, že si to nechal udělat jinde, prej byli levnější.

Včera dojel s tím, že mu to zdechává a check a cvakají elv plynu a ještě cosi, jestli se na to můžu podívat. Byl u toho co mu to montoval už po 3tí a ten mu říkal že je to tak jak má být.

Mu říkám a proč ste nedošel k nám? Prej kvuli ceně. Říkám a co to stálo teda? Prej 28 000kč....říkám slušné.....tuto sestavu co tu máte, s tím přimazáváním co tu máte by ste měl u nás cenu 27 000kč. A on na mě: Vy ste mě nabízel BRC za 32, říkám jo no a co? A on, já tu mám BRC za 28000 s přímazem. Říkám pane, vy tady máte Stag4 a ne BRC....

Našel sem jednotku LPG a nějaká (nebudu tu pomlouvat) kunda mu sjela fénem ty 2 nálepky na té řídící jednotce.

A on celý smutný na mě: Ale není to špatné zařízení nebo je? A tož co sem mu měl říct :rolleyes:

Tak ho ještě očešu já o 500 nebo 700kč a má to :-D :-D

Tak at to reklamuje když tam ma něco jineho.Pokud mu vystavil doklad že tam ma BRC tak bych mu to tam zajel omlatit o hlavu,hajzlovi jednomu.Tohle je prostě podvod a dokud si to lidi nechaji libit tak to radoby firmy budou dělat.

tohle je bohuzel bezna praxe... a delaji to i velke firmy. Uz jsem od dvou majitelu taky slysel spousty chvaly na landi renzo po otevreni kapoty smesice vseho mozneho :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.