Únor 22, 201213 r Pánové, toto udělalo jedno hovádko, které není jako firma - myslím nějaké stavení(budova) jako firma. Spíš jako tak podomácku. Já nic nemám proti "garážníkům", tento pojem na sebe strhuje tolik negativného a rády ho používají firmy (např. více než 5 lidí), přičemž takový garážník může být větší kapacita než celá osádka takové firmy. Mám tady jednoho takového garážníka a už mě posral snad na 3 případech - je to kapacita chlap. Nicméně tento co mě vyfouknul kšeft - montážník "garážník" je dost otrlý nato, aby masíroval i mě po telefonu s radami. Zkončilo naše kamarádství kdysi v sobotu v 8 ráno, což sem ještě dospával vášnivou noc :D a musel sem tohoto pána o 40let staršího poslat do <>. V životě bych si to nedovolil k někomu staršímu, ale troška sem popustil uzdu.....asi v opojení ospalosti Jinak to auto je objednané na úterý, tak vám ukážu fotku ako sa má......>> schovávat neidentifikovatelná jednotka, typu BRC
Únor 23, 201213 r a to je právě to co mě s...e, jsou tu pánové typu Čadek, slavné HTS, kteří se dí u svých PC a na dotazy odepisují...není problém, umíme, uděláme od 7 do 15 hodin, a oni vůbec jsou takoví sprosťáci, že polský Elpigaz vydávají za italské zařízení a lidi jim to pořád ještě žerou...když řeknu chlapovi, že Superba 2.8 uděláme za 2-3 dny, tak se už neozve, nebo mi řekne, že jsem se zblázlil, co na tom budeme dělat....nedávno taky jeden, pak se sbalil, jel do Brna kamsi a minulý týden tu přišel otravovat, že mu svítí check, že mu auto nejede a co s tím....dráty přes auto napříč, 6ku trubku, prostě děs a hrůza, ale měl to za jeden den.....
Únor 23, 201213 r Zato mě dneska psal Superb že mu svítí check o jízdních vlastnostech se tedy nezmiňoval...tak uvidíme...
Únor 27, 201213 r Tak Superb 2,8l V6 - P0421 a P0431 - účinnost katalyzátoru pod jmenovitou hodnotou (obě řady). Nejhorší na tom, že auto dojelo na dílnu a emisně uplně čisté jak benzín tak plyn - resp sleduju výkon katalyzátoru. Korekce řada 1 pomalá -0,7% --- rychlá +0,7% Korekce řada 2 pomalá 0% ------ rychlá +2,3% Někdo nějaký nápad?
Březen 3, 201213 r Ujeto 5000 km a pohoda, jen mne štve ten hnus na víčku od oleje, ale mají to i na předělaných fábiích. Problém s přepínám na LPG v zimě jsem řešil volnoběhem na místě a očištěním auta, dobré je dát kus kartonu před část chladiče, ale nezapomenout na to, aby se nyní nevařilo.. Spotřeba pod 9l, spokojenost, paket pro špatné cesty se mně hodí, ty české silnice.....
Březen 3, 201213 r vážení pánové, s velkou chutí si pročítám vaše diskuze o systémech lpg a potřeboval bych radu. Zvažuji nákup ojetého vozu a přestavbu na lpg. Nyní jezdím do práce do Brna se škoda octavia combi r.v.2004, 1,9tdi 96kw, s prum spotřebou 5,8 litrů/100km (tento typ motoru trošku víc žere), denně celkem 115km (suma tam a zpět). při ceně nafty to vychází na cca 250 kč. Měsíčně 5tis. pěkně mě to štve.... Mám představu toto auto prodat, přidat peníze a koupit škoda octavia II 1,6 MPi 75kw tak r.v. 2007 s km do 130tis. a nechat přestavět na LPG. Když budu počítat s vaší spotřebou cca 9l lpg/100km, dostávám se na cenu cca 180 kč na cestu do práce a zpět (115km). Měsíčně 3600Kč. Mylím, že to pořád stojí za to do toho jít. Můžete doporučit osvědčeného dodavatele vestavby LPG a osvědčeného výrobce LPG, z diskuze jsem vyčetl že asi nejlepší bude BRC?? Co s těmi mínusovými teplotami u přestaveb, do kolika stupnů to funguje? Případně nějaké doporučení cěho bych se měl vyvarovat? Předem Díky za váš čas S pozdravem Martin marada Svatobořice-Mistřín Upraveno Březen 3, 201213 r od Martin Marada
Březen 3, 201213 r Můj příspěvek neslouží k reklamě!!! Výsledná spotřeba záleží rovněž na stylu jízdy a dannému terénu. Ale těch 9L by snad rozumných bylo + benzín do přepínání. Dodavatelů přestaveb - tzn. montážních firem je hodně, bohužel si sám musíte najít někoho a z toho taky vychází "osvědčené zařízení", které vám ten danný doporučí, nabídne, navrhne. Co se týče originál Octavií na LPG, tak prej fungují do -10°C. Co se týče dodělávaných zástaveb lze to většinou nastavit.
Březen 3, 201213 r Benzínové auto má jiné vlastnosti, originál LPG při jízdě na LPG méně táhne do stoupání než benzín (je to poznat nejvíc při nižších otáčkách), víc se řadí. Ideální je rychlost do 110 km/h, na dálnici to není žádný zázrak. Výhody to má ale také, benzín lépe startuje, rychleji topí a má to lehčí motor, který má obecně levnější provoz ( levná spojka, jednoduchý setrvačník, méně namáhaná přední náprava, levnější povinné ručení atd). Jezdíme maximálně s ženou a tak nám LPG vyhovuje. Když to vezmu u originální LPG octavie, tak to bylo letos pár dnů, kdy mně to nejezdilo moc na LPG, ale to lze řešit zakrytím části chladiče, aby se tak nepodchlazoval motor
Březen 4, 201213 r tak ono to zni pekne kdyz si clovek porovna 180kc a 250kc... ale chce to myslet i na benzin na startovani, na cenu LPG zarizeni, a jak se bude taky za par let auto prodavat. Navic 1,9TDi 96kW je vykonove urcite nekde uplne jinde nez 1,6i
Březen 4, 201213 r tak ono to zni pekne kdyz si clovek porovna 180kc a 250kc... ale chce to myslet i na benzin na startovani, na cenu LPG zarizeni, a jak se bude taky za par let auto prodavat. Navic 1,9TDi 96kW je vykonove urcite nekde uplne jinde nez 1,6i ano to máš pravdu, výkon je samozřejmě o 21kW níž, ale já musím myslet úsporně, a věř tomu, jestli to tak s tím palivem pujde dál, tak nemám strach že za pár let se 1,6 s LPG nezbavím.
Březen 4, 201213 r Tak jasně 1.9 96 kw nejde s tou 1.6 vykonově vubec srovnavat,pač ten vykon je uplně někde jinde.Ale myslim jsi že ta 1.6 na LPG neni špatna nehledě na jednoduchost toho motoru oproti dnešnim TSI.Navíc ti to opravi kde kdo a nahradni dily se taky daji sehnat za dobrou cenu.Byt tebou tak se někde nejdřiv projedu v bazaru s tou 1.6 a uvidiš jestli to bude pro tebe přijatelne.
Březen 4, 201213 r jj už jsem v ni jel, je to samozřejmě poznat ten rozdíl Upraveno Březen 4, 201213 r od Malta citace předchozího příspěvku, citace smazána
Březen 4, 201213 r urcite 1,6 spatna neni, to jsem ani nerekl. Na normalni jezdeni dostatecna. Ale kdyz je nekdo zvykli na 1,9TDi 96kW, tak jsem chtel jen upozornit, ze muze byt z mensiho atmosferickeho motoru zklamany. S tim naslednym prodejem jsem to myslel tak, ze spousta lidi si ojete auto s LPG nekoupi, nebo radeji si to nechaji dodelat sami... 1,9TDi se proda hned za slusne penize jestli to je jen o penezich tak asi 1,6 s LPG vyjde o chlup levneji, ale to at si kazdy vypocita sam
Březen 4, 201213 r Autor pro Martina Maradu : Tak ja mam ujeto 29 168 Km během 10 měsíců. Znám i naftové služební Octavie, které žerou stejným způsobem jízdy 6-7 l nafty. Kazili me sledovani jini uzivatele. Kdyz tak jezdim s moji Octavii LPG pohybuji se mezi 8 - 9,2 l LPG. Za predpokladu ,ze po dalnici pojedes 110 az 120 tachometrovych. Vetsinu cest mam po dalnici, kdy ji obcas slapnu na krk,nez predjedu nekolik vozu za sebou. Klidne tachometrovych 160 a kdyz dam pak nohu z plynu,vse o co zrala vic se zneguje nez se dostanu na nejakych 120-130 km/h. Pokud ji ovsem drzim pod krkem dlouhodobe 150-160 km po desitky km ,klidne spolyka 13l. Propalil jsem za tu dobu co mam Octavii LPG 2 563,33l paliva (LPG+benzin) a dlouhodoba spotreba skrz vsechny jizdni rezimy je 1,56 Kč na km včetně startovaciho benzinu. Upraveno Březen 5, 201213 r od Malta miniaturní údaje o spotřebovaném palivu a nákladech, zvětšeno a podbarveno
Březen 5, 201213 r to si myslim ze je kvalitni nazor, ne kazdy umi objektivne zhodnotit sve nove auto
Březen 5, 201213 r pro Martina Maradu : Tak ja mam ujeto 29 168 Km během 10 měsíců. Znám i naftové služební Octavie, které žerou stejným způsobem jízdy 6-7 l nafty. Kazili me sledovani jini uzivatele. Kdyz tak jezdim s moji Octavii LPG pohybuji se mezi 8 - 9,2 l LPG. Za predpokladu ,ze po dalnici pojedes 110 az 120 tachometrovych. Vetsinu cest mam po dalnici, kdy ji obcas slapnu na krk,nez predjedu nekolik vozu za sebou. Klidne tachometrovych 160 a kdyz dam pak nohu z plynu,vse o co zrala vic se zneguje nez se dostanu na nejakych 120-130 km/h. Pokud ji ovsem drzim pod krkem dlouhodobe 150-160 km po desitky km ,klidne spolyka 13l. Propalil jsem za tu dobu co mam Octavii LPG 2 563,33l paliva (LPG+benzin) a dlouhodoba spotreba skrz vsechny jizdni rezimy je 1,56 Kč na km včetně startovaciho benzinu. zdravím a díky za info o spotřebě. určitě na toto budu přihlížet při rozhodování.. Marada
Duben 14, 201213 r problém tankování - doplněna nádrž a ujel jsem cca 360 km, při doplňování nádrže jsem měl na stojanu 48l!!!! a chtěl ještě jet dál, zastavil jsem tankování a zaplatil jsem vše. Při zapnutí auta jsem zjistil, že mám prázdnou nádrž LPG, nová octavie 1,6 LPG, která má budík na LPG. V papírech je maximum na tankování 44 l, zavolal jsem obsluhu LPG a sepsali jsme reklamační list. Setkali jste se s něčím podobným? Vždy tankuji Vitogaz a většinou u Eurooilu. Nikdy jsem netankoval víc než 38 litrů. V pondělí to budu řešit se servisem škodovky, u další čerpačky jsem tam dostal 3 litry LPG a tam to aspoň vypnulo tankování. Nyní nevím, kolik tam mám plynu, při startu mně to řve, že mám doplnit LPG, ručička od budíku LPG leží na nule :-(, benzín normálně ukazuje
Duben 14, 201213 r Sundej víko LPG nádrže a podívej se, co ti ukazuje ukazatel LPG (pakliže tam je mechanický s elektrickým přenosem.) Předpokládám že bude ukazovat nulu-prázdno taky, tímpádem ŘJ dostává informaci o prázdné nádrži, tá dává pokyn řidiči. Ve finále se ti v nádrži sekl plovák a vzhledem k tomu že se z nějakého důvodu sekl na spodku, tímpádem nenastoupá podle hladiny tak jak by měl, tímpádem nezablokuje plnění a tvou nádrž natankuješ do maximální výrobní kapacity nádrže. Pakliže to tak je, vyjeď nádrž do sucha, až ti přepne na benzín, poté opět nastartuj a nech to blafkat na volnoběh na LPG ať se vyjedou i zbytky tlaků z nádrže. Multiventil bude muset jít z nádrže ven, tak a´t to šťastnému mechanikovi nestřelí do ksichtu
Duben 15, 201213 r U originální škodovky octavie 1,6 MPI LPG plovák určuje množství paliva, které lze natankovat? Dnes se mně pohnula ručička u měřáku LPG na 3 dílky, tedy jen o kousek. Bude tam asi potenciometr a tak to není seknuté úplně. Žena vždy slyšela téci plyn do nádrže, ale u tankování 48l to neslyšela, počítadlo na stojanu jelo a natáčelo litry. Já si myslel, že je to dáno tlakem LPG a že stojan zastaví protitlak, i v návodu je napsané, že při nízkém tankovacím tlaku to může po naplnění cvakat ve ventilu u hrdla nádrže. Měl jsem v nádrži určitě místo jen na max. 34 litry LPG a natankoval jsem o 14 litrů více, to je 4 litry víc než má plný objem nádrž, napsal jsem do servisu a zítra se dozvím více. Upraveno Duben 16, 201213 r od treo
Duben 16, 201213 r Problém vyřešen, plovák zůstal dole a tak jsem natankoval plnou nádrž. Ukazatel nádrže se vzpamatovává - čím víc jezdím, tím mám víc LPG, sen každého automobilisty :-). Perfektní domluva s pracovníkem Vitogazu, zjistil vše o mé škodovce a udělal mně školení po telefonu, obvolal servisy a skončil v Kosmonosích, jen tam mu dali odpovídající informace. Podle jeho doporučení si mám nechat seřídit plovák na 44 litrů LPG, protože mám malý dojezd, normální láhve na PB se plní na 85% a auta na 80%, aby zůstal prostor pro roztažení paliva, kapalný plyn nelze stlačit, ale těch 20% plynu slouží jako bezpečnostní prostor pro roztahování kapaliny v nádrži. Z toho plyne ponaučení, člověk by měl zastavit tankování a nedělat rekordy. Když po tankování jede s autem, nehrozí odfouknutí plynu bezpečnostním ventilem. Tento ventil hlídá nádrž před destrukcí, sníží tlak v nádrži. Nádrž škodovky má objem 55 litrů a měla by umožnit tankování 44 litrů Upraveno Duben 16, 201213 r od treo
Duben 20, 201213 r Autor Treo mám dojem,ze nádrž Octavie 55 l je benzin. Nadrz LPG je naopak 44 l a mela by umožnit + - 35 l.
Duben 20, 201213 r Zdravím, chtěl bych se podělit o mé zkušenosti s LPG. Koupil jsem octávku 1,6 MPI 11/2007, 100tis km najeto, nechal do ní nainstalovat system Lovato (přesnější ozn. nevím) a jezdím denně do práce a zpět cca 110 km, Průměrná spotřeba po třetím tankování je 8,45 l na 100km, Jedzím kopcovitým terénem Kyjov-Brno. Jsem spokojený.
Duben 20, 201213 r Autor Marada to odpovídá. To uz je zajetý motor. Já mám po dálnici 7 l LPG /100 km,ale jak je mokro,zácpa nebo kopcovitý terén tak kolem 8,5l Dlouhodobá spotřeba nyni : 35 000 km ,projeto 3056 l a spotřeba 8,71l/ 100 km. To uz se lisit nebude mezi nasimi Octavkami.
Duben 22, 201213 r Nádrž je fakt 55 litrů a 80% je 44 litrů. Jinak spotřeba stále klesá, mám najeto cca 8 000 km a jsem na 8,2 litru za posledních 1000 km, na 7000 km jsem vynuloval počítač, protože auto začalo jezdit. Když jsem tam dal cca 36 litrů, tak jsem najížděl tak 450 km, tedy skutečných 8 litrů. Spokojenost, nyní začala sezóna a kilometry budou naskakovat rychleji :-). Nyní se vyhýbám D1 a tak je spotřeba nižší, po dálnici jezdím na rychlostním limitu a tak to žere, ale v otáčkách to jede slušně. TDI čumí jak jezdí MPI na plyn a to chudáci neví, za kolik peněz máme ujetý km :-). Beru Vitogaz a minulý týden v Praze na Poděbradské 17,70 kč, Nehvizdy 18,2 a Jihlava 19,5 :-(
Duben 23, 201213 r jak jsem psal dříve, taky spokojenost s LPG, ale nechápu ten rozdíl cen na jednom litru, jezdím na jižní moravě. Kyjov- Brno, a po cestě jsou 3 pumpy, jedna 16,90, druhá za 17,40, třetí za 18,90. největší rozdíl je 2kč nalitru....očekával bych rozdíl tak max. do koruny. takové rozdíly cen má nafta, ale ta stojí kolem 36,50....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.