Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nazdar borci, ohledně množství natankovaných litrů mám novou zkušenost z dovolené. Rozhodl jsem se, že zkusím, kolik tam dostanu, takže jsem jel až auto přepne na benzín. Mimochodem, když mi to hlásilo dojezd na LPG 0 km, najel jsem ještě zhruba 60 km :-). Pak jsem zajel k pumpě a natankoval jsem 42 litrů LPG !!! Vypadá to, že tam ještě zůstává nějaká rezerva, i když to hlásí, že tam LPG není. Proto se běžně tankuje něco přes 30 l. Toť má poslední zkušenost :-)

  • Autor

Vitogaz - novinky. Tak se zda,ze Vitogaz snizil kvalitu plynu. Bud celkove nebo u jedne sarze. Jezdim na nej uz leta z duvodu jistejsi kvality. Nicmene minule jsem psal o kontrolce, ktera se nakonec ukazala jako varovani nekvalitniho paliva od Benziny R4. Z tohoto duvodu jsem se vratil k Shell,kde jsem braval predtim a je tam tez Vitogaz. Nicmene opet se ukazalo varovani z nekvalitniho paliva. Vzhledem k tomu,ze pumpy jsou od sebe jen 20 km, předpokládám,že to byl jeden závoz.

Nejspis je ve Vitogazu novy ambiciozni strevo ve vedeni (nejlepe MBA) a tlaci na maximalizaci zisku a tak ojebali kvalitu.

Nicmene minule jsem psal o kontrolce, ktera se nakonec ukazala jako varovani nekvalitniho paliva

Jaká kontrolka?

  • Autor

Paul systém výfukových plynu ( u starších Octavii značila kontrolku motoru check , u Octavie II mám kontrolku motoru písmeny EPC )

To jakože u tebe EPC značí i problémy s neemisními hodnotami a už není použit normální check?

Vždyť Octavia jednočková měla jak check tak EPC.

Check - kontrolka systému emisních hodnot (byť teda vyskakuje i kvuli jinším závadám, ale převážně kvuli narušení neemisního průběhu spalin)

EPC - electronic power control - neboli elektronický pedál akcelerace - kontrolka by měla vyskočit, pakliže je nějaký problém mezi přenosem údajů mezi ŘJ motoru a snímačem na pedálu, případně pokud z nějakého důvodu jednotka benzínu nechce reagovat a nesnímá údaje z pedálu akcelerace, protože řeší jiný problém

  • Autor

Ne,to jsem rekl mylne Paul. Je to tak jak rikas i dvojkové Octavie. Mimochodem ta kontrolka se rozsvitila znova a uz me nechteji jen smazat hlasku ,ale chteji si auto nechat v zarucni oprave dle pokynu Skoda Auto. Volal me servis,ze Skoda auto chce,at je tam motorar a nekdo z MB se o to zajima osobne. Sbiraji data LPG z celé Evropy a pak to resi na nejakem panel boardu. Tak jsem zvedav jak dopadnu,chtel jsem jet na Slovensko a musim to odlozit. Stara dobra Felicia jezdila furt,zadna zavada, ach jo.

Ne,to jsem rekl mylne Paul. Je to tak jak rikas i dvojkové Octavie. Mimochodem ta kontrolka se rozsvitila znova a uz me nechteji jen smazat hlasku ,ale chteji si auto nechat v zarucni oprave dle pokynu Skoda Auto. Volal me servis,ze Skoda auto chce,at je tam motorar a nekdo z MB se o to zajima osobne. Sbiraji data LPG z celé Evropy a pak to resi na nejakem panel boardu. Tak jsem zvedav jak dopadnu,chtel jsem jet na Slovensko a musim to odlozit. Stara dobra Felicia jezdila furt,zadna zavada, ach jo.

Mám pocit, že problém s jakýmkoliv motorem teď řeší okamžitým povoláním auta ke kontrole. Otec má 1.8 TSI a napsalo mu to nějakou hlášku ohledně tlaku oleje. Volal nejdříve do autorizáku a ti do MB. V Boleslavi se zděsili, otci zavolali a slíbili mu, že mu klidně vymění celý motor. Auto je samozřejmě ještě v záruce. Ale kdyby reklamoval rez na karoserii, neuznají to. Asi chtějí udržet pověst o nějaké kvalitě, jinak si to neumím vysvětlit :-)

  • Autor

Na základě zkušeností se chci zeptat na Vase zkusenosti s kvalitou plynu? Já doted bral u clenu asociace LPG a to hlavne Vitogazu. Nicmene se zda,ze ten uz je s kvalitou na stiru a ted zkusim jezdit na Flagu. Uvidim co na to vuz.

Bajny

Nedokážeš kde kdo bere jaký plyn.....to bys musel vidět jejich čerstvé fatury od koho jej berou.

Jinak s autem je mi to líto, nedokážeš se zeptat, co za závadu (typ, název či číslo závady) ti tam vyskakuje?

  • Autor

Paul to me rikali i v servisu,ze nedokazes nic. Meli chlapika ,ten znicil motor nekvalitni zimní naftou a i pres dobrozdani servisu mu pravnik benzinky sdelil at dokaze,ze si mezi benzinkou a servisem nevzal naftu jeste jinde a byl s nim hotov.

Jinak k tomu plynu ,přesná hláška mé diagnostiky pokaždé zní " Příliš bohatá směs plynového pohonu" .

Já chci ještě učinit pokus,zda kontrolka zhasne,když pojedu na benzín nebo jiný plyn. To se děje u bráchova Citroenu C 4 ( přestavba). Vezme LPG a kontrolka se mu rozsvítí,vezme jinde a zhasne. Asi dle kvality plynu.

Nicméně se domnívám,že asi ted nemám kde vzít kvalitní plyn. Údajně byla odstávka v rafinérce a to způsobilo znečistěný LPG po celé ČR, takže si nepomůžu jestli vemu Vitogaz,Flagu nebo Primagas. Ostatně já jezdil jen na Vitogaz z 95% a žadné pokoutní čerpačky.

tankuji na Tank Ono. Kontrolka motoru nesvítí, jezdí to naprosto normálně již mnoho desítek tisíc km ;) Jaký je dodavatel plynu nevím...

to není o "znečištění plynu", je to spíš o složení, většinou ty pupmy co mají "super cenu" tzn. hodně nízkou, většinou mají složení takové, kde je hodně butanu,sice jsou lepší nájezdy, ale horší odpařování,(v zimě pak veliký problém), samozřejmě pak se může stát, že se natankuke, kde má pumpa zas mnohem víc propanu a najednou je pocit, že auto začne "žrát"...a najednou se začne měnit...svíčky,filtry a další věci kdo co "zadarmo" poradí a auto se parádně rozšteluje....

stačí,když se vymění vzduchový filtr-v domění, že autu polepším,a vlastně dotyčný mu naopak ublíží, protože začne dávat víc vzduchu..v tom okamžiku by se mělo auto ihned po výměně filtru doladit, osobně si myslím, že 30 tisícové intervaly u Škodovky jsou moc dlouhé, ale časem se uvidí, na něčem se učit musí....bohužel

  • Autor

Karle ,intervaly jsou u Škodovky každých 15 000km u modelu na LPG. A mechanici říkali,že už uvažuje i neakurátnosti u benzínových a naftových modelů.

ty jo karle ty jsi fakt strasne pedantsky exaktni... Asi montaz od Tebe bude dotazena do posledniho detailu. Ale opravdu povazujes za naprosto nezbytne aby LPG bylo dostelovano ihned po kazde vymene vzduchoveho, plynoveho, filtru nebo svicek? Samozrejme jen u kvalitniho systemu ala BRC. s mym polsky nesystem stejne nikdy nic nedosteluju tam je to jedno :) Ja menin na autech vzduchovej filtr s kazdou vymenou oleje, to bych pak porad jen steloval... Pro me jako uzivatele LPG je akceptovatelny interval 30 000km...kdyby me nekdo nutil po 10 000km (najedu i za mesic) jezdit na servis tak o LPG ani neuvazuju

Abych tě uklidnil.....nejsem žádný pedant, namontujem auto, seřídíme, po 2 tisících kontrola(případné doladění tlaku, palivoměru, vizuální kontrola, kontrola nastavení) a pak už auto vesele jezdí, žádné dolaďovaní, hrabání do vstřiků ........bohužel najednou přijede auto, že mu v servise vyměnili vzduchový filtr a po necelých 100 km se mu rozsvítí check se závadou P0171-směs příliš chudá...takže proč najednou k tomu z ničeho nic dochází...na druhou stranu auto co jezdí jen po silnici, filtr v pořádku nezobrazí závau po 100 tisících....pokud vím, ty tu pořád předhazuješ jak jsi zase vylepšil mapu jak co máš lepší,jak jsi přeseřizoval vstřiky, atd...............já si své auto naladil, 3x vyměnil filtry a najel na něm 200 tisíc bez šáhnutí, tak ať každý posoudí kde je problém......není to žádná urážka......a to,že nedodržuješ předepsané kontroly je jen a jen tvůj problém,na zadní straně je jasně napsáno, kdy se kontroly mají provádět, to není buzerace z naší strany, je to na základě zkoušek dovozců zařízení, to že nikdo nečte je problém jiný.....ty jako majitel nemusíš dělat žádné kontroly, ale bohužel v okamžiku což nikomu nepřeju,když budeš účastníkem nehody, budou se právníci, hasiči, policajti hrabat ve všem, pokud zjistí propadlou revizi, budeš mít velký průšvih, už jsem to párkrát zažil, kdy došli až k nám do firmy a chtěli zjistit, kdy byly auta na revizi apod.....je to všechno jen o lidech....a v lidech

diky za uklidneni, uz jsem se chystal k dotorovi aby me zase zvysil davky :) ted uz nemusim

nikde jsem nepsal ze nedelam na autech revizi? takovej hazarder nejsem. Maximalne co jsem zminil ze nikdo na technicke nehtel videt jestli revizi mam nebo ne. Jen jsem chtel rict ze jako uzivatel kdyby mi nekdo rekl v autosalonu, ze s 1,6i LPG musim do servisu po 10 000km tak bych pravdepodobne odjel s TDi. Takze tech 30 000km beru jako neco normalniho umerneho stoleti ve ktrerem zijem.

S tim vzduchovym filtrem Ty vzdycky vezmes ten nejhorsi pripad co jsi zazil a udelas z toho obecne platne pravidlo. Pri normalni udrzbe urcite takovej problem nanastane. Navic motor si vypocitava davku paliva bud MAF nebo MAP (prutok nebo podltak) takze jednotka vi i kdyz je zanesenej filtr kolik presne vzduchu do motoru proudi. Vymena filtru LPG (normalni stav) taky nejake velke vykyvy v tlaku neudela. Daleko vic tlak ovlivni slozeni a kvalita plynu.

Nikde jsem nerikal ze jsem normalni uzivatel plynu. Filtry LPG menim kazdych 20-30tis km a nikdy filtr nebyl od sazi nebo nejak nasaklej tim mastnym bordelem. Vsude jsem jasne zduraznil ze ale tankuju vetsinu plynu v nemecku. Kvalita asi bude lepsi ale stoji v prepoctu 20Kc:( radsi bych tankoval v CR za 16Kc :(

Stejne tak jsi zahnal hodne do extremu jak servisuju sve auta ja. Jednou jsem psal ze zkousim ISA2 jednou jsem sem dal graf z nalazeni a jednou jsem seridil pistky. K tomu tady prece tohle forum mame...

BajnyPhoenix

sám se divím, že nenechali ten software otevřítej a nepoužili obyčejnou jednotku LPG od Omegase.....

Nevím proč to kombinovali do benzínový jednotky...???...??? Otázkou je jak je to ve všech režimech naladěný....

  • Autor

Paul+all : Takže mám najeto 50 038 km a volali mě ze servisu,že jsem měl závadu špatné vstřiky. Propouštěly víc plynu a proto lambda sonda (kontrolka check výfukových plynu) hlásila,že je přílíš bohatá směs. Vyměnili mě v záruce vstřiky a filtr za nové.

mám po roce špatný plovák v plynové nádrži, nabral jsem 54l a ukazatel množství plynu mne ukazuje nic nebo nesmysly

Tak zítra jedu konečně ke Karlovy dát udělat ten plyn,tak pak dodám i slíbené foto jak to vypadá.

Nazdar borci,

taková novinka. Dnes jsem předal Octávku na servis po 15 tis. a bylo mi autorizovaným prodejcem sděleno, že v Boleslavi pozastavili nabídku Octávek s LPG. Prý se to prozatím nedá objednat. Nevěděl důvod, zřejmě to naběhne až s novým typem. Neslyšeli jste o tom nic? Mě osobně je tato strategie nepochopitelná, ale co už :kol-44:

  • Autor

Drs no nevím,mají to v platném akčním novém ceníku stále na stránkách Škody. To spíš je věc jen toho dealera.

Kdoví, ale tento dealer zrovna není neochotný. Co jsem tak od nich slyšel, Boleslav jim v tom dělá pěknou paseku. Ceníky a nabídky jsou údajně schopni měnit i dvakrát do týdne.

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku

Vidím, že plováky úspěšně umírají a vstřiky nevstřikují...... nádrž nelze naplnit podle údaje výrobce atd, ale jinak kilometr za 1,20 kč to vyvažuje, ještě že mám záruku na 4 roky....

Upraveno od treo

Tak kolik vam teda vleze do te nadrže když to vyjedete do sucha?Pokud se to neda naplnit na udavany obsah tak bych to reklamoval,přeci jen je to nove auto tak at se v Boleslavi staraji.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.