Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ty co nakupuješ z německa jsou stejné jako všechny ostatní, ty prapůvodní bývaly bez těch dírek po obvodu, ty funguvaly, tyto jsou právě z nějaké východní provincie...možná ho v číně vyrábí za hrst rýže...

To není nic nového, to už máme v nabídce několik let zpátky, má to jiné jednotky(krabice) a vstřikovače, ale v tovární zástavbě se nedají vyměnit, muselo by se v kabeláži a v programu změnit, přenastavit vstřikování, jenže do jednotek se nedostaneme, takže neřešitelné, takže pouze se vstřiky MED a doufat, dlouho vydrží....škodovka musela splnit emisní povolenky, tak udělala serii plynových aut, samozřejmě tlačila výrobce do takových cen, že se to udělalo z co nejlacinějších komponentů...ale to tak dělají všichni výrobci aut, proč prodává Hyundai laciná auta a přitom z nich má nejvyšší zisk...podle toho vypadají, ale v tom bych mohl pokračovat do nekonečna....

A Karle nemáš trochu obavy co se týče Landi Renzo s poklesem kvality respektive reklamacemi ?

Já mám systém starý a neřeším nic, ale co tak tady pročítám, těch problémů s origo zástavbou je

celkem dost. Jak jsou na tom nové zástavby (dva tři roky staré) od Renza od tebe ?

  • Autor

Tak to má Karel úplnou pravdu. Udělal jsem si výlet do Škoda Auto. Když jsem viděl jak ošulili plechy na 1,7 mm , tak až se přeženou kroupy, budou mít majitelé  celé auto plné důlku.( Kasle jak z papíru)  Dovedu si představit inovace těch vstřikovačů, ubrat materiál, kterého bylo tak málo, že to namáhání materiálu prostě nevydrží jako ty původní co bez problému makají 380 000 Km.

Plechy 1,7 mm asi nie....

  • Autor

Udělej si exkurzi sám, každý se může objednat a přesvědčit na vlastní oči.

Upraveno od Pawouk
Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje!

Jak to tady tak čtu, nestačím se divit, jaké radosti máte s origo LPG Landi u Škodovky. Manželce jsem nechal před časem montnout do její Fabie s motorem 2.0MPi LPG také Landi - EVO a zcela bez problémů. 

 

karel.lpg: 
Těch vstřikovačů z ebay bych se nebál. Před časem jsem u svého vozu Subaru s origo LPG zástavbou měnil dva vstřiky BRC s typovým označením 09SQ99020002G GPL (mají červený proužek) a cena u českého dovozce neskutečných 4000kč/1ks. Nechal jsem je sice vyměnit, protože jsem potřeboval s vozem jezdit dlouhé vzdálenosti, ale pak když už odešli i ty zbývající dva, koupil jsem je také z ebay za cenu kolem 1700kč/1ks a šlapou zcela bez problémů. Spíše bych si dal pozor u iridiových svíček NGK. Jsou už čínské napodobeniny za velmi zajímavou cenu, což jsou ale totální šunty. U jiných typů svíček od NGK netuším, zda už taky Čínané dělají levné napodobeniny.

 

Nemáš Karle náhodou zkušenosti s origo LPG Landi u Dacií, zda to má stejné problémy, jako Škodovky, nebo tady už jsou na tom se vstřiky lépe? 

 

A jak jsou na tom LPG zástavby pro TSI a jiné přímovstřiky, kromě toho, že jsou citelně dražší? Někteří plynaři, co tak čtu, to dokonce odmítají na ty motory montovat, nevím jestli je to tím, že se obávají problémů po dobu záruky a pak i do budoucna, nebo se jim do toho jenom nechce.

Upraveno od Revoxs

Právě k těm TSIčkům a Landi Renzo bych také nějaké Karlovi zkušenosti rád slyšel, snad se vyjádří :palec2:

Diky vsem za zkusenosti, ale porad zbyva odpoved na otazku jestli se vyplati investovat (cca 6000kc) do toho gravitacniho filtru, ktery doporucuje primo Skoda domontovat k tovarni zastavbe?

 

mate s tim nekdo zkusenost, mate ho v aute a pokud ano, pomohlo to prodlouzit zivotnost vstriku?

Nevím co je ten "Gravitačni filtr" za zázrak ale ta cena je dost přemrštěna.Jinak ten filtr tady měl uživatel "Treo" a myslím že mu moc nepomohl.Podle mne vyhozene peníze.

  • Autor
46 minutes ago, PetrCZm said:

Diky vsem za zkusenosti, ale porad zbyva odpoved na otazku jestli se vyplati investovat (cca 6000kc) do toho gravitacniho filtru, ktery doporucuje primo Skoda domontovat k tovarni zastavbe?

 

mate s tim nekdo zkusenost, mate ho v aute a pokud ano, pomohlo to prodlouzit zivotnost vstriku?

 

 

A v čem by ti měl za tu cenu pomoci? Za to máš dva nové originální vstřikovače  LPG od Škoda Auto. Nemyslíš 600 Kč? Úplně nejlepší je brát plyn tam, kde je předpoklad, že bude v pořádku, tedy montážníci jako je Karel.lpg, velké čerpací stanice typu Benzina, Shell, Tank Ono a nezajíždět někam od hlavních tahu k nějaké neznáme LPG stanici, kde je plyn o 1 Kč levnější. Já tam mám furt ty původní filtry, ty papírové  a vstřikovače mně umřely spíš vyběháním, prakticky ty dva vyměněné běžely i ted, jen se jim uvolnila těsnost únavou materiálu. Za tu cenu se mně to zdájí vyhozené peníze.

Ani v autorizovanem servisu Skoda presne nevi, co ten filtr je, maji to tam napsany jako doporuceni pri vymene vstriku primo ze Skodovky. Cena je 6000kc vcetne prace.

Velmi pravdepodobne se jedna o odsredivy filtr, neco takoveho: https://www.lpgprofi.cz/filtr_perfect_blu

 

Kdyz ve Skodovce zjistili, ze ty vstriky jim v tovarnich zastavbach odchazi, tak do poslednich serii aut uz zacali montovat nejakej takoveto filtry, aby ty vstriky ochranili. Ja to jeste v te me Octavii nemam. Beru ten uz jen Kralupol na Benzine, pripadne v Nemecku.

 

Problem taky je, ze pokud to nehodi na diagnostice vynechani valcu, tak neni mozno zjistit , ktery vstrik je spatny, takze doporucuji vymenit vsechny :)

 

před 3 hodinami, PetrCZm napsal:

Problem taky je, ze pokud to nehodi na diagnostice vynechani valcu, tak neni mozno zjistit , ktery vstrik je spatny, takze doporucuji vymenit vsechny :)

 

Jak jsem před časem na svém voze řešil, které LPG vstřiky hážou motor při akceleraci do nouzáku a chyba na diagnostice byla pouze něco ve smyslu chudá směs paliva, tak můj plynař je napíchl na měřák, něco jako osciloskop a měřil jestli fungují správně a podle toho zjistil 2 vadné kusy a ty vyměnil a bylo po problému. Takže je ekonomický nesmysl měnit všechny najednou, pokud jsou jiné ještě ok a dají se měnit po 1ks a ne pouze jako celá lišta, čili všechny.

Upraveno od Revoxs

  • Autor

Revox má pravdu Petr CZ. RVZ odhalilo bohatou směs LPG, i které vstriky jsou špatne. A vyměnil se jen 1 a 3, když 2 a 4 byl ještě v pořádku s tím, že by to bylo vyhazování peněz. Ony stejně neodejdou hned, ale postupně. Předpoklad je, aby ten servis měl vybavení a k tomu ještě člověka co s tím umí nejen zacházet, ale i přečíst co mu to píše.

  • 11 měsíců později...
  • Autor

Tak jsem se vrátil z Belgie, Octavia bez jediného problému,přestože bylo 38 stupnu Celsia na dálnici bez problému, naloženo 60l destilátu ve skle v kufru, 3 dospělí a zavazadla, celkem cca 320 kg, najeto 282 000 km. Jediný zádrhel byl v nepoužívané belgické redukci. Nešla našroubovat rukou, zvládl jsem to kleštěmi našroubovat a pak kleštěmi odšroubovat. Pak už to šlo i rukou.

IMG_20180802_183908.jpg

Tak to je uz slusny najezd, resil si mezi tim jeste nejake opravy/servis spojeny s LPG?

  • Autor

Musím to zatukat,ale s LPG je klid.  Jediné co se týká LPG a je otravné, je starý čerpací stojan na Tank ONO, Černokostelecká.(Cena 13,50)  Jakmile je přes 30 C, stojan vrčí a nic nečerpá. Když jsem odjel na Tomegas s novým stojanem, čerpání bezproblému. (Cena 15,20)

ONO na Černokostelecký jsem si užil celý minulý podzim, který jsem strávil cestama do Brna.

Často je tam fronta a čerpadlo bylo před smrtí. Chvíli jsem si po mailu dopisoval s panem

Ondrou (jedním z bratrů majitelů ONO) o nové čerpačce u nás v Děčíně - Dobkovicích. Celkem

mě překvapil, že reagoval na dotazy a mimo to jsem ho na špatné čerpadlo upozornil. Nechal

ho vyměnit, sice to o něco pomohlo, ale proti novému modernímu čerpacímu stojanu u nás

je rozdíl obrovský. Stojan v Dobkovicích je nejlepší stojan na který jsem v rámci mého desetiletého

života s LPG narazil. Na to jaká musí být výtoč v Praze by si čerpačka na Černokostelecký zasloužila

taky nový a moderní stojan :-)

P.S. Ono šlo včera na 13,90 Kč/l :-(

Upraveno od Sudetak

  • Autor
10 minutes ago, Sudetak said:

ONO na Černokostelecký jsem si užil celý minulý podzim, který jsem strávil cestama do Brna.

Často je tam fronta a čerpadlo bylo před smrtí. Chvíli jsem si po mailu dopisoval s panem

Ondrou (jedním z bratrů majitelů ONO) o nové čerpačce u nás v Děčíně - Dobkovicích. Celkem

mě překvapil, že reagoval na dotazy a mimo to jsem ho na špatné čerpadlo upozornil. Nechal

ho vyměnit, sice to o něco pomohlo, ale proti novému modernímu čerpacímu stojanu u nás

je rozdíl obrovský. Stojan v Dobkovicích je nejlepší stojan na který jsem v rámci mého desetiletého

života s LPG narazil. Na to jaká musí být výtoč v Praze by si čerpačka na Černokostelecký zasloužila

taky nový a moderní stojan :-)

P.S. Ono šlo včera na 13,90 Kč/l :-(

 

No mně pan Ondra také vstřícně odpověděl a díky němu vím, že minimalně ty faktury za říjen a září 2017 byly od Tomegasu. Můžu požádat o foto toho stojanu v Dobkovicích? Dával jsem tu do jiné sekce stojany (foto) a zážitky s LPG v současném Německu a Belgii. Kvalitní LPG v Belgii je levnejší než u nás (0,538 až 0,578 na dálnici EUR - Německo 0,669 a na dálnici 0,79, ale oproti benzínu za 41 Kč stále pohoda uff.)

Jestli nezapomenu tak stojan určitě nafotím. Já myslel, že berou Flagu, alespoň někde jsem to zahlédl,

či to někde četl. Pocitově ten plyn na podzim byl v pohodě, nemohu si stěžovat.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Takže zbylé původní černé vstřikovače LPG vyměněné v záruce se po 225 000 km odporoucely na vrakoviště. Závada se projevila tak, že se rozsvítila kontrolka "check" podle manuálu auta závada v systému výfukových plynů. JInak auto jezdilo furt stejně. Paradoxně řízené vyhledání závad ukázalo na problém těch nových modrých vstřikovačů, ale ty to nebyly. Tím jak odešly ty černé, ty zbývající dva modré se snažily dohnat ( a také dohnaly) bohatost směsi. Proto auto jezdilo furt stejně, jenže tato nová generace integrované LPG elektronicky kontroluje každý vstřik samostatně a směs na vstřikovačích neodpovídala předepsaným hodnotám, a proto se rozsvítila ta kontrolka. Ty modré by prý měly vydržet na furt.

On 9/28/2018 at 9:14 PM, BajnyPhoenix said:

Takže zbylé původní černé vstřikovače LPG vyměněné v záruce se po 225 000 km odporoucely na vrakoviště. Závada se projevila tak, že se rozsvítila kontrolka "check" podle manuálu auta závada v systému výfukových plynů. JInak auto jezdilo furt stejně. Paradoxně řízené vyhledání závad ukázalo na problém těch nových modrých vstřikovačů, ale ty to nebyly. Tím jak odešly ty černé, ty zbývající dva modré se snažily dohnat ( a také dohnaly) bohatost směsi. Proto auto jezdilo furt stejně, jenže tato nová generace integrované LPG elektronicky kontroluje každý vstřik samostatně a směs na vstřikovačích neodpovídala předepsaným hodnotám, a proto se rozsvítila ta kontrolka. Ty modré by prý měly vydržet na furt.

 

Diky za info, jen by me zajimalo, jak presne ti udelali to " řízené vyhledání závad ". To bylo normalne na diagnostice v Autorizovanem Skoda servisu? Pripadne jaka byla cena te vymeny/vstrikovacu? 

A to kdo řekl, že ty modré jsou na furt ??? Nejlepší vstřikovače byli ty první co dělali, do Octaviií se dávaly už ty novější, ty už tolik nevydržely, a těch posledních modrých  bych raději nemluvil.....teď jsem viděl v Dacii nějaké nové, ale jsou  menšího provedení, dávají je do originál zástaveb...  

  • Autor

PetrCZ: Ano byl jsem v autorizovaném servisu Skoda Auto v Příbrami. Nejprve jsme píchli do zásuvky OBDII notebook a tam bylo jen bohatá směs plynů a nic víc. Druhý den to píchli také do té zásuvky, ale byla to taková pojízdná obří krabice s obrazovkou,kterou obsluhoval a vyhodnocoval diagnostik. Po několika hodinách to načetlo stovky stran kodu(celé auto) a z těch kodu určili ty dva vstřikovače (já jsem se v tom nevyznal). Měli k tomu nějaké manuály co je co za znak nebo co znamenají ty věty. Celková cena opravy 6 865 Kč. (2x vstřikovací ventil cca 2692 Kč/ks).

 

karel.lpg: Nevím,ale u přestaveb nikdy vstřiky neodešly. Ted mám na těch prvnich dvou modrých vstřicích 48 000 km, tak uvidím co se bude nebo nebude dít. Jen vím, že u první generace tovární zástavby diagnostika řekne jen, že je špatný vstřik a nejde určit který a měnily se všechny čtyři. U druhé generace už prý auto samo řekne, s kterým je problém a mění se samostatně.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.