Publikováno Březen 3, 201114 r zdravim panove jsem tu poprve tak doufam ze nezasiram forum mam dotaz. vlastnim felicii 40kw mpi. uz pul roku se trapim s napadem jak narvat do skodovackyho motoru turbo. dotaz zni tak, na jakou kompresi se u motoru muzu dostat aniz bych ho zlikvidoval. mam na mysli at to vydrzi bez uhony vsech soucasti. ale na max. mezni hranici. jao a este jeden. kdyz dam 2 tesneni pod sisku jaky mi vznikne obsah. mam v umysli motor dopovat turbem s obtokem a castecnum upoustenim tlaku do vyfuku. vim ze muzu motor znicit ale ma 150000km a od 3000ot. v nem neco zvoni takze je na hadry.
Březen 3, 201114 r Dát jenom turbo do motoru a nic jinýho, tak to nebude to pravý vořechový. Bude to chtít nový pístní kroužky, ojnice a spoustu dalších věcí. 2 těsnění pod hlavu podle mě není ideál. Objem motoru moc nevzroste a neudrží to tlak. Jinak už něco podobnýho se řešilo v sekci FABIA I - Motor - Motor 1.4 MPi. Zkus to pohledat tam. Ty motory sou v podstatě stejný, tak ti to dá určitou představu. Tuším že témata se menovaly 1.4 MPI 44 kW TURBO šlo by to ?? , Turbo pro 1,4 MPI Turbo pro motory MPI
Březen 3, 201114 r Autor dik moc za odkaz a odpoved, ale na vlastni oci jsem videl 1000mb serie motor, turbo fiat uno, karburator zigulik. a letelo jak kamen, skoda 120 s turbem fiat, taky delo, doma mam zavodni motor vyladeny na 112 koni se seriovou klikou a loziskama a taky jezdi jak pila. ten 1000krat proklinany vsemi zavrhovany motor od skodovky s 3 krat ulozenou klikou je nezmar. strasne moc vydrzi.
Březen 3, 201114 r Tak pokud máš závodní motor tak víš co všchno tam je jiný. Určitě to nebude jen laděním.
Březen 3, 201114 r Autor to jo ale nikdy jsem neexperimentoval s narustem tlaku, jak jsem psal vyse chci vedet co motor snese, nema smysl shanet vacici, t cka pisty, kovane ojnice atd. samozrejme ze by to bylo jine ladeni ale taky hromada penez v tahu. zajima m,e co na to serie, kam az lze zajit bez zniceni. a taky motor musi fungovat na extreme chudou smes. 1 vstrik. lista a seriova mapa. co chlazeni a hromada dalsich veci. to me zajima . nechci 200koni ale objektivni zjisteni jak to bude fungovat. malo paliva , hromada vzduchu , co na to jednotka? spotreba? pouzitelnost v provozu?? to je to co chci. a taky motor co neni na kusy. na netu kazdej placa jak s turbem do motoru, uskali a hromada reci. ale vysledek a zkusenosti??? zadne!!!
Březen 3, 201114 r No nacpat turbo do sériového motoru bez následných úprav (systému dávkování paliva) je holý nesmysl. Nejsem motorář, ale u atmosferiéko motoru je v sání podtlak, pokud dáš turbo tak změníš podtlak na přetlak tím pádem z idealního poměru paliva a vzduchu uděláš extrémě chudou směs se všemi negativními vlivy (nárůst teploty ap.), teda pokud by to vůbec fungovalo. Navíc elektronika u felicie je na nízké úrovni s přetlakem v sání si neporadí.
Březen 4, 201114 r Autor dikmoc fakt mi to pomohlo. :palec2: a ted k tomu pretlaku, zkouseli to borci na filcce 1,6 ce a motor s pretlakem problem nemel a taky posilovac brzd to sezmoulal, pochybuju ze narust teploty uchladim vetsim chladicem ale kdo vi. mrknu na saharu a uvidi se. ;)
Březen 5, 201114 r Autor zdravim vsechny mel bych dotaz. co to je snimac pretlaku vzduchu, na jake bazi funguje a kde bych to mohl sehnat??? nevite nekdo??
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.