cosby Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 náhon kardanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 jo to jsem taky si myslel a ted jak to je s napouštěním a vypouštěním oleje , kudma se napouští a je to společný olej s převodovkou nebo to je oddělené a je to zvlášt níplň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Chtěl bych se zeptat zda to chápu správně podle dílenské příručky u převodovek 02C(4x4) píšou v sekci 34-31: Kontrola převodového oleje v mechanické převodovce, s převodovkou s kuželovým soukolím Upozornění: Mechanická převodovka s převodovkou s kuželovým soukolím se plní společně otvorem mechanické převodovky. tzn.kuželovým soukolím se myslí rozvodka pro kardanovou hřídel v přední části vozu ? viz. můj obr. s otazníkama pokud to tak je jak píšu já a chápu to já, tak by se to plnilo najednou spolu s převodovým olejem zároveň do rozvodky kardanové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 Chtěl bych se zeptat zda to chápu správně podle dílenské příručky u převodovek 02C(4x4) píšou v sekci 34-31: Kontrola převodového oleje v mechanické převodovce, s převodovkou s kuželovým soukolímUpozornění: Mechanická převodovka s převodovkou s kuželovým soukolím se plní společně otvorem mechanické převodovky. tzn.kuželovým soukolím se myslí rozvodka pro kardanovou hřídel v přední části vozu ? viz. můj obr. s otazníkama pokud to tak je jak píšu já a chápu to já, tak by se to plnilo najednou spolu s převodovým olejem zároveň do rozvodky kardanové přesně tak plní se jen převodovkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 12. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2009 v tom případě mi zůstalo asi 0,5l starého oleje v převodovce, protože jsem vypustil pouze olej z převodovky a už né z rozvodky pro kardan, a tam by mělo zůstat asi 0,5l... 2l nového oleje je namixováno s 0,5l starým, asi 500kč v háji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 v tom případě mi zůstalo asi 0,5l starého oleje v převodovce, protože jsem vypustil pouze olej z převodovky a už né z rozvodky pro kardan, a tam by mělo zůstat asi 0,5l...2l nového oleje je namixováno s 0,5l starým, asi 500kč v háji Byl bych v klidu náplně jsou stejně doživotní to žes to vyměnil je jen dobrej čin zas tak moc se nestalo snad Tě uklidní to, že kdyby to byl třeba automat v AUDI je náplň 10l a při výměněn vyteče stejně max 6-7l tak mužeš být v pohodě ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasz. Vloženo 14. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 kuželové soukolí = rozvodka kardanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alan 07 Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Zdravím, když to tu tak pročítam, tak jsem došel k závěru, že moje FI MR00 1,9 Tdi 74kW momentálně 163tkm by asi taky zasloužila vyměnit olej v převodovce. Chci se tedy zeptat, jestli tam můžu dát tohle http://www.autobat.c...fx-p-32995.html ? Ve škodovce mi řekli, že olej do převodovky stojí 800/l. Ještě bych měl dotaz na ty co to měnili... Jde mi řazení dost ztuha a bavil jsem se s kamarádem a on kdysi měnil na P306 a potom nešlo řadit, tak nalil zpět starý olej a vše chodilo jako dřív. Má někdo podobnou zkušenost? Díky předem za info... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pyc Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Cauky Shaarky. Muzes mi prosimte popsat presne co to dela tobe u toho druheho rychlostniho stupne???? Ja mam 1,6 ale 55 Kw pro me maximalne super a dostacujici, slape jak ma, jen ta prevodovka. Me to dela problem, ze kdyz se na jednicku rozjedu rychleji to znamena vice akceleruju a pak chci preradit na dvojku tak to jde z tezka.A kdyz vic potahnu aby tam ta 2 rychlost zapadla tak to skrtne o zuby Musim proste pomalu na tu dvojku.Nesmim na ni moc tlacit. KDyz se ale rozjizdim uplne pomalu treba z krizovatky a dvojku zarazuju uz tesne po rozjezdu tak je to ok.hlavne pomalu.Menil jsem taky kvuli tomu olej jestli to nepomuze, ale bohuzel je to to same.A myslim ze to nebude v serizeni tahel.Vsechny ostatni rychlosti jedou jako po masle.Spis to typuju na synchron dvojky. Co myslis ty? Ahoj mal som úplné rovnaký problém. Vyriešil mi ho švagor - trochu sa vyzná:-) Auto: Škoda Octavia II 1.9 TDI PD, rok výroby 2007 - Sám som si vymenil olej - Originálni zo škodovky (http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=66699221) cena 201kč/liter (treba obvolať viac škodoviek aby sme sa dostali na rozumnú cenu pretože niektorý to predávajú za 450kc a podobne). - Problém bol ale inde: nestaviť tiahla vedúce od riadiacej Paky k prevodovke. Po vybraní Krytu vzduchového filtra je uvidíme dve tiahla ktorých mechanizmus je treba poriadne vyčistiť (najlepšie nejakým čističom - v mojom prípade koncentrovanou potravinárskou kyselinou citrónovou:-) a namazať nejakým lepším mazacím olejom v spreji (silikónový a pod). Potom je treba skúsiť počas jazdy nastavovať najprv jedno tiahlo a ak nepomôže tak aj druhé. A to je všetko. Teraz to jazdi aj keď vytočím do vyšších otačiek jednotku a dvojka ide hladko bez škrípania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ZbynekV Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 Ahoj, přidám moji zkušenost s výměnou. Po osmi letech/cca 100000km jsem do O1 1.8t pětikvaltu koupil G052171A2. Po pár desítkách km ale začlo jít řazení trochu hůř, hlavně dvojku a trojku bylo třeba tlačit silou. Tak jsem koupil v servise Škoda - podle techničáku mně dali G060726A2 - a po výměně je to zase ok (před první výměnou nebyly problémy). Asi dražší neznamená vždycky vhodnější :-). G052171A2 se dává do 6-ti kvaltu, ale v 5-ti kvaltu by s ním prý neměl být problém co říkali. Vlezlo ho tam 1,6l poprvé, to jsem u toho nebyl. Podruhé necelých 1.5l (prý asi nevytekl všechen), to už jsem u toho byl. Obě výměny dělal známý mechanik kterýmu věřím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marosh14x Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 Řešilo se to tu už mnohokrát . Hledej ve starších příspěvcích. Patří tam převodový olej plná syntetika 75W90. možní by ti taky pomohlo promazat táhla. Nikde nepíšeš co mážš za motorizaci. Někde jsou táhla , u dražších modelů zpravidla bowdeny. Ahoj, chtěl bych to taky promazat, můžete mi poradit jak se k nim dostanu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 (editace) Ja tam dal tohle a v poho.Olej Motorex+prisada-doporucuji.Ve funkcnosti jsem ale zlepseni nepoznal.Mam 1ku Oktavii rv98/74kw.a jde tam nekdy blbe jednicka-jak rikam beze zmeny...:pVytek z toho cerny humus.I na tomhle typu se da serizovat?Tahla?Pomuze to? Editováno: 1. Srpen 2010, autor: pedro66 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedro66 Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 Ahoj mal som úplné rovnaký problém. Vyriešil mi ho švagor - trochu sa vyzná:-) Auto: Škoda Octavia II 1.9 TDI PD, rok výroby 2007 - Sám som si vymenil olej - Originálni zo škodovky (http://www.originaln...roduct=66699221) cena 201kč/liter (treba obvolať viac škodoviek aby sme sa dostali na rozumnú cenu pretože niektorý to predávajú za 450kc a podobne). - Problém bol ale inde: nestaviť tiahla vedúce od riadiacej Paky k prevodovke. Po vybraní Krytu vzduchového filtra je uvidíme dve tiahla ktorých mechanizmus je treba poriadne vyčistiť (najlepšie nejakým čističom - v mojom prípade koncentrovanou potravinárskou kyselinou citrónovou:-) a namazať nejakým lepším mazacím olejom v spreji (silikónový a pod). Potom je treba skúsiť počas jazdy nastavovať najprv jedno tiahlo a ak nepomôže tak aj druhé. A to je všetko. Teraz to jazdi aj keď vytočím do vyšších otačiek jednotku a dvojka ide hladko bez škrípania. Jak presne serizovat ty tahla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRendl Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 (editace) Může být i API GL 4 bez toho + ? Třeba tento http://www.vatoil.com/index.php?product=47 Editováno: 3. Srpen 2010, autor: MartinRendl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 15. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2010 (editace) ZbynekV - Nejspis taky zaleží, jestli máš dvoukolku nebo 4x4 jelikoz do ni je zhruba o 0,5L vic kvuli rozvodovce na kardan a podle toho co pises, ti asi dali ten spatnej. Editováno: 15. Srpen 2010, autor: Kevvin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodu Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 Ahoj.Prosba o pomoc. Chystám se vymněnit olej v převodovce na Octavce 1 rv. 2007 1,6 75kw kod motoru BFQ a nevím jaký olej tam mám dát.Nechci něco podělat. Nejlépe bych použil origoš. Můžete mi prosím poradit kde se dá koupit na netu.Dost dlouho jsem hledal ve starších tématech ,ale mám z toho tak akorát guláš.Dik MOC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 Ahoj,do tveho auta přijde olej do 5 kvaltu a origo škoda v šede flašce stoji okolo 250 kč a potřebuješ 2 litry.Čislo oleje G 060 726A2.Najdeš ho např na skodadily.cz Nic jineho než origo bych nedaval,vlastni zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g060726a2-prevodovy-olej-sae75w-1l-fabia-fabia-2-roomster-octavia.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojte Vloženo 10. Duben 2011 Sdílet Vloženo 10. Duben 2011 jj, to je on. aplikoval jsem před měsícem a pohoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voodu Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 Díky Všem.Objednáno dle doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
czzapik Vloženo 27. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2011 ahoj chlapi, můžu použít některý z těchto olejů? ty co jsou uvedeny v dřívějších příspěvcích u nás nemůžu v místních mototechnách sehnat. http://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/eshop/37-1-Total/108-2-Prevodove-oleje/5/1012-Total-Transmission-Syn-FE-75-90-1l http://www.oleje-shop.cz/product/valvoline-durablend-gl-4-75w-90-1l Díky předem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
el-andy Vloženo 4. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2011 Ja osobne bych pouzil olej GL4. Ten je predepsany pro prevodovku a rozvodovky. GL5 je pro hypoidni soukoli, osobne jsem se o tomhle problemu bavil s olejarem co nam do firmy dodava oleje a ten tvrdi ze dnesni oleje jsou o prisadach. Ale stejne se mi nechce verit ze ridky olej by namazal namahane soukoli hypoidniho zaberu tak uspesne jako prevodovku kde neni potreba tak silny olejovy film. Oni unverzalni veci stoji za prd, lmyslim ze je lepsi pouzit presne to co doporucuje vyrobce a to je GL4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 TAk trocha mam problem pochopit kde je vypustaci srob a ram kde je ta sipka to je napustaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Luboš prečo sa zasa pýtaš na šrób tady,ked obrázok aj s odkazom si dostal tady http://forum.skodahome.cz/topic/116537-vymena-oleje-v-prevodovce/page__fromsearch__1 áno,tam kde je šipka sa nachádza kontrolný a zároveň je to aj napúšťací šrób Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 len som nevedel vyciat kadial mam vypustit stary olej,,,,, ja som uplny laik na motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.