Přejít na obsah

Převodovka - výměna oleje


MIKO

Doporučené příspěvky

Může i někdo potvrdit, zda-li jsem našel správný vypouštěcí a napouštěcí šroub převodovky u mé Fabky 1,4 16 V 55KW r.v. 2003. V DP psali , že převodovky od 09.01 ( zřejmě rok výroby) nemaj vypouštěcí šroub a olej se odsává z otvoru pro napouštění nebo dalšími třemi způsoby. Tak jsem zkusil hledat a našel toto :

1. foto - napouštěcí - imbus 17 , foceno od pravého kola ( je nad pravou poloosou)-

2. foto - vypouštěcí - -"- -"- , foceno od levého kola ( je pod levou poloosou )

post-21191-0-71723800-1338302069_thumb.j

post-21191-0-38330900-1338302227_thumb.j

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesadit, o tom jsem taky přemýšlel, ale sundává se volant při takovém servisním úkonu jako je výměna převodovky a poloosy? Aby pak při jeho zpětném nasazení to nasadil o zub vedle?

Pokud ne, pak jak se příčka mohla posunout?

Proto to směřuji na u geometrii.

A tu pokud dělaná nebyla, bych dal udělat tak či tak. Ikdyž to "netahá" nebo "neustřeluje".

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

NIE!..pri výmene prevodovky/poloosy volant nejde dolu...

a ako sa mohol volant/ "priečka" pootočiť??...veď práve tam som smeroval moju odpoveď... a to tým,že ak daný mechanik oddelil spodné rameno od hlavy ložiska (otoč) na tých 3 šróbkoch a nepoznačil si prvotnú polohu,tak pri spätnej montáži už si to "nesadlo" na pôvodné miesto...ono sa to nezdá,ale na "priečke volantu" sa to mohlo okamžite prejaviť..

ak by rameno povolil na matici spodného čapu,tak by "MOŽNO" k tomu problému nedošlo...ale GEOMETRIU ak spraví,bude len dobre :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no prave ze na geoske som este nebol som nestihal ale pojdem asi zajtra dufam ze to geoska odstrani ozej je blby pocit kedidem rovno a volant mam cca o 3cm do prava ale auto netaha do nijakej strany vobec a volant nebol davany dolu len lava polos prevodovka a nejake veci s tym spojene takze smer geoska a dufam ze to bude OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je to ok ale tak jak ma zdrbali na geometri za znizeny podvozok tak to som necakal vraj to nevedianadstavit na 100 percent a je moznost ze sa mi budu drat pneu a strasne im vadila polooss ze je tensia ako prava ale tak mi dosla ked som objednaval na 1,9 TDi a vraj mam aj prehnutu napravnicu no asi zmenim podvozok :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravím pánové,

stal jsem se majitelem Octavie I, r.v 2003 1,9 TDI Pd 96kw, 6q. . Předem upozornuji, že jsem nikdy škodovku neměl a Tdi už vubec ne. Jelikož jsem po dovozu zjistil, že při řazení 3 rych -jak z 2 na 3, tak ze 4 na 3 jde to vždy přez zuby. Tahla na převodovce jsou davané nové v německu, je to poznat, ale nevím, zda pomuže jen je třeba nějak doštelovat, nebo je to na výměnu synchronu. Na netu jsem nasel synchron za cca 500kč, ale nevím zda jde vyměnit bez nutnosti rozebrat rychlostku. Razení jde jinak lehce a ostatní kvalty jsou ok. samozřejmě že chci měnit olej a tak se ptam zkušenějších mimo jiné, zda do 6 rychlostní skříně mam dát origo škoda 75w70, nebo ten 75w90 GL4+. Kokta ma najeto 278 tis km, tak asi tím 75w90 nic nepo.eru, že.?? A ještě nevite někdo zda jde zaměnit 6q z OII do OI. Tech 6 q převodovek z O2 je k mání dost oproti 1. Děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 1 rok později...
  • Pawouk umístěno následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...