Přejít na obsah

pyc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pyc

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mal som podobný problém ktorý som riešil dlho – média bolo dosť, olej v systéme čiří, čidla teploty nohy-okno-výparník OK, Kontrola klapky radiator TEPLO / výparnik CHLAD OK, remenica kompresoru OK. Pomohla výmena tlakového spínača (1K0959126E - http://www.cc-autodily.cz/spinac-klimatizace-1). Pod tymto spínačom je ventíl (medium neunikne) takže sa dá výmeniť v domacích podmienkach stačí kľuč 17. Diagnostika (VAG-COM) pred výmenou: cca 5 – 7 Bar, teplota výparníku cca 15-18 Stupňov C, trubky s väčším priemerom TEPLÉ. . Diagnostika (VAG-COM) po výmene spínača/senzoru: cca 9 – 10 Bar, teplota výparníku cca 9 -10 Stupňov C, trubky s väčším priemerom konečne orosene a CHLADNÉ. Mam Octaviu 2, climatic (manuálna), 1,9 TDI PD, bez elektromagnet. spojky (bypass ventil).
  2. Ahoj mal som úplné rovnaký problém. Vyriešil mi ho švagor - trochu sa vyzná:-) Auto: Škoda Octavia II 1.9 TDI PD, rok výroby 2007 - Sám som si vymenil olej - Originálni zo škodovky (http://www.originalniautodily.cz/ProductDetail.aspx?IDProduct=66699221) cena 201kč/liter (treba obvolať viac škodoviek aby sme sa dostali na rozumnú cenu pretože niektorý to predávajú za 450kc a podobne). - Problém bol ale inde: nestaviť tiahla vedúce od riadiacej Paky k prevodovke. Po vybraní Krytu vzduchového filtra je uvidíme dve tiahla ktorých mechanizmus je treba poriadne vyčistiť (najlepšie nejakým čističom - v mojom prípade koncentrovanou potravinárskou kyselinou citrónovou:-) a namazať nejakým lepším mazacím olejom v spreji (silikónový a pod). Potom je treba skúsiť počas jazdy nastavovať najprv jedno tiahlo a ak nepomôže tak aj druhé. A to je všetko. Teraz to jazdi aj keď vytočím do vyšších otačiek jednotku a dvojka ide hladko bez škrípania.
×
×
  • Vytvořit nový...