brunoos Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 dík za radu a nebude to o moc tvrdší když se standartni pružiny stlačí o 40mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 4. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 tak dát stavitelný tlumiče HP së seriovejma pružinama a na zimu je naštelovat do horní(seriový polohy), myslim že když se naštelujou nahoru, měla by to bejt seriová vejška tak a vzadu bud prohazovat seriove a HP pruziny nebo si nechat pod HP pruziny misku a davat ji na zimu anebo opravdu koupit 0-35 podvozek coz dela HR i KW jestli se nemylim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Nní to náhodou tím, že má vždycky pravdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 4. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 dík za radua nebude to o moc tvrdší když se standartni pružiny stlačí o 40mm proc by se meli standardni pruziny stlacovat? pruzina je na tom furt stejne akorat se po tlumici cela diky misce posunuje bud niz nebo vejs auto ale ztvrdne ne vsak kvuli pruzine ale kvuli tlumici, ten HR comfort by urcite nabid komfortnejsi odpruzeni otazkou je ale samo cena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 aha - ja tomu vubec neroziumět kurňa u HR jsem ale ničevo nenašel - myslím tim od nuly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 4. Březen 2009 Autor Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 hm tak HR pro fabku nejkomfortnejsi pouze 20-50, coz taky jde tech 20 ani nepoznas v zime HP muzes teda od nuly v tom ma vyhodu, ale zase je tvrdsi a vyjde levnejs no je to na tobe :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 Nní to náhodou tím, že má vždycky pravdu? ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 HP při použití origo pružin je na předku v horním vyšroubování +20mm a ve spodním sešroubování -20mm oproti sérii Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brunoos Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 (editace) Tak to bych pak na zimu z toho mohl udělat off roada a aby to teda bylo od 0 do minus 40 tak je třeba zakoupit i HP pružiny k těmto tlumičum?? - asi jo že Editováno: 4. Březen 2009, autor: brunoos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 4. Březen 2009 Sdílet Vloženo 4. Březen 2009 nebo i jiný, cenťák sem cenťák tam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 ... nám už je to všechno jedno. To auto je z fabriky nějak nastavený. A když se hne jen s tlumičema (nebo jen a pouze s kolama) může se snadno vozítko dostat do nestandardního nastavení. A to je pak divení na kruháči, kdy dědovi se sériovým " Fakem" to skvěle drží a nám už ustřeluje zadek. Sice je pravda, že nám se to v té zatáčce přední náprava ani nehne a "Fako" je zakleklý na vnější kolo, ale to si můžeme (při více než troše štěstí) vyprávět s tím dědou po projetí první "nestandardní" zatáčky za nestandarní situace. (led, sníh, srnky, opilec na kole, etc.) Něco mi říká, že ten děda to zvládne Toho dědu asi nic nepřekvapí - čepy a vše bude náležitě - včetně provozního opotřebení "spárováno" a vše se bude hýbat jak má. Kdežto profi-tlumiče a jen a pouze sériové čepy mohou udělat své. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 marvin: to myslíš vážně nebo ze srandy? Každej máme svůj názor, ale nemyyslím si že seriový nastavení z fabriky je tak "perfektní" a spárovaný....na podvozku jsem vyměnil pouze pružiny (-35) kola z R15 195/50 na R 16 205/45 a myslím že požitek z jízdy a jízdní vlastnosti jsou někde jinde - nehoupe to tolik, neplave a boční náklon je taky minimální, samosebou na úkor pohodlí.....z vlastních zkušeností: kde jsem předtím na seriovým podvozku jel 70km/h a šlo cítit že zadek už jde vlastní cestou, tak s tím co píšu jedu 90km/h a auto znatelně líp drží stopu PS: ale příklad s dědou a jeho fáčkem pobavil na plný čáře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marvin Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 Ten děda by ti mohl povyprávět o meziobratlových ploténkách, ale to by byla zase jiná kapitola. Pokud znáš něco takového, tak se klidně směj (a tím myslím nejen prakticky, ale i teoreticky) Jen mi něco říká, že kdybys to znal, tak se zase tak nesměješ ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kláca Vloženo 29. Červen 2009 Sdílet Vloženo 29. Červen 2009 všechno co sme tu s amoghem napsali jsou osobní zkušenosti s určitejma podvozkama(ale vysokou školu o podvozkách teda nemám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 30. Červen 2009 Sdílet Vloženo 30. Červen 2009 marvin: budeš překvapenej ale znám a i když nejsem absolventem, stejně si stojím za svým názorem....věřím tomu že dané problématice rozumíš, ale nevím co to má společnýho s diskuzí nad seriovým a sportovním podcozkem - jak jsi sám napsal, auto je z fabriky "nějak nastavený", ale rozhodně néé do idealizovanýho stavu = co si budem povídat, cena auta je důležitým bodem výroby, možná důležitějím než kvalita (ony seriové tlumiče Sachs vážně nejsou tak super). Jináč k tomu nestandardnímu nastavení: pokud vím tak pánové ze Škodovky do TP zapsali alternativní rozměry kol a tak se hejbat s kolama může PS: je jasný že změnou za sportovní podvozek a nízkoprofilové pneu dost ostatní komponenty trpý a jejich životnost je kratší, ale rozhodně radši budu měnit čepy po 90t než po 110t ale budu mít stabilnější vozidlo (čerpáno z praxe kdy svoje mám upravené a služební je na "ideální " fabrikové sestavě ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hans_RS Vloženo 2. leden 2010 Sdílet Vloženo 2. leden 2010 ))) skodovky jsou super vozy, a nastaveny z vyroby jsou taky podle me na ukor ty nejlepsi ceny - coz snizuje kvalitu materialů a jizdy samotny, ono taky skodovka to nema tak jednoduchy, musi precijenom udelat PODVOZEK pro vsechny lidi od veku 18let do 99let :-))) , a nam takovy nastaveni proste nestaci a jezdime jak draci, mame radi vikendovy projizdeni zatackama aniz bychom museli brzdit a naopak pridali ten plyn no proste ja uz seriovej podvozek nechci videt, s mojim stylem jizdy je to fakt na zabiti a vim jaky je jezdit se seriovym podvozkem na 14ckach kolech (kdybych nemel ESP tak sem v poli) a jizda se snizenym tvrdsim podvozkem na 17ckach kolech na autodromu v Mostě - nehorazna zabava a adrenalin :-)) takze taky radsi budu menit cepy jednou rocne za par stovek a radsi si uziju skvelou jizdu, protoze do duchodu mam jeste moc daleko, pak si budu uzivat auta se seriovym podvozkem az budu mit v prdeli ty plotynky .-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ten děda by ti mohl povyprávět o meziobratlových ploténkách, ale to by byla zase jiná kapitola. Pokud znáš něco takového, tak se klidně směj (a tím myslím nejen prakticky, ale i teoreticky) Jen mi něco říká, že kdybys to znal, tak se zase tak nesměješ ... pokud máš tento předmět za sebou, tak by mě zajímalo kolik jste toho probrali a jak do hloubky na 3 hod přednášce Já mam za sebou cca 160 hodin teorie + dalších X hodin prezentací od firem (např. Škoda Auto, Bosch, MB tech, Continental...) a nic o ladění podvozku jsem zatím neměl, jenom mi dokázali že všechno se skládá podle ceny jednotlivých dílů a navíc se páruje aby se dal jeden díl použít na všechny modely :-p Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kašpi Vloženo 15. Duben 2011 Sdílet Vloženo 15. Duben 2011 Zdarec hoši už mě taky nebaví jak se Fábina do zataček houpe a nemuzu si pořádně projet zatáčku tak bych šel za 1.nějaký nový kola chtěl bych 17´ ale nevim aby se tam vesli páč mám 14´ a taky chci abych necitil kazdej sutr tak premyslim o 16´ a za 2. jsem chtěl nějaký nový pružiny zhruba -30 to bych řekl že je standard a jestě mám otazku muzu jenom pruziny sport a tlumice origo nebo to bude na hovno.Tak prosím o radu dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dar3cek Vloženo 5. leden 2012 Sdílet Vloženo 5. leden 2012 Nechci zakládat nové téma a chci poradit.... mám Fabii RS (podvozek serie) po 130tisicich km co mám najeto (auto mam od 65tis) už cejtím ze tlumiče nejsou to pravý ořechový .... přemejšlim o podvozku ... ale chtěl bych zachovat cca vejsku a jen zvyšit tuhost .... Shit podvozky typu Jom,streetline a tyhle nechci ...myslím si že to jízdní vlastnist spíš zhorší... jdou třeba vyměnit jen tlumiče? existuje vůbec něco tvrdčího co zachová alejpon přibliznou výšku...Kamarád mi říkal ze by mi mohl pasovat podvozek z pola GTI je nizší než podvozek z fábie RS? je tvrdší? a jde to vůbec??? Ocením jakoukoliv radu prosím díííííííky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amogh Vloženo 6. leden 2012 Autor Sdílet Vloženo 6. leden 2012 tak ku proste jenom tuzsi tlumice pro seriovou vejsku, napriklad bilstein Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dark Faby Vloženo 6. leden 2012 Sdílet Vloženo 6. leden 2012 Nedam za to ruku do ohně,ale Polo GTI a fabieRS maj totožný podvozky jako spostu jinejch dílů,pokud chceš jenom přitvrdit,tak bych tam dal bildstein B8 Sprint,ty jsou tak o 25% tužší než origo.A nebo potom celej stavitelnej podvozek od HP sporting. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.