Přejít na obsah

V koloně motor vaří


zandom07

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, mám takový dotaz. Dnes jsem měl cestu do prahy (mám to tam cca 100km). Po dálnici jsem jel cca 140-160km/h a vše v pořádku. Jen jsem dojel do Prahy, kde byla zácpa a najednou koukám že se během 10 minutového popojíždění zvedla ručička teploty na úplný max a kouří se mi z kapoty. Otevřel jsem kapotu a viděl na vlastní oči, jak během 30sekund zmizel celý obsah expansky. Auto jsem odtlačil na nejbližší možné parkoviště, počkal až vychladne motor, dolil novou vodu a dojel v naprostém pořádku domů. Netušíte, čím to mohlo být???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těsnění pod hlavou jsem nechával měnit o víkendu (šla mi voda do oleje). V oleji již voda ale není, žádná emulze. Jak jsem již říkal, vodu jsem dolil a neubyl ani kousek... Přikláním se k tomu ventilátoru, nebo termostatu

Editováno: , autor: zandom07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stop, termostat se vždy projevuje že se motor špatně ohřívá, tj že nedovírá a tím propouští vodu. Začni u spínání ventilátoru, na tuty to je tím. Nech běžet ohřátý auto na volnoběh a čuč na vrtuli, pokud se nerozeběhne a začně ručička teploměru utíkat do prava, tak je to jasné. Proč začínat složitější výměnou termostatu,když jde začít lehčí kontrlou spínání vrtule.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...