olint Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Ahoj , je normální když si motor drží 1000 otáček/min (jako by jel na sytič) až do úplného zahřátí (90st.) Všim jsem si, že to dělá když mzne. Ty otáčky vyletí ikdyž někde zastavim a motor malinko schladne. Myslím,že to musí zvyšovat spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan Růžička Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 No mě nic takového nedělal, když byla zima, tak jsem nastartoval - běžel na 1000, jen nějakou chvíli (řeknu minutu, možná dvě), pak už volnoběh padl na 800 a až se motor zahřál na nějakých 70°C, tak běžel na mých standardních 700. Se spotřebou bych si hlavu nelámal, protože rozdíl mezi 800 a 1000 otáčkama může být kolik 0,1l/h? Maximálně 0,2 a kolikrát máš motor hodinu na volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 28. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Březen 2011 no mě to nepřijde normální, asi to zajedu do servisu zkonzultovat. nevím proč mám jezdit pořád ne sytič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ingdave Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Zjistil jsi něco, proč tohle dělá? Zajímalo by mne to, protože do venkovní teploty pod +8°C mi to dělá taky a není to obzvlášť příjemné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Latex Vloženo 4. Září 2011 Sdílet Vloženo 4. Září 2011 model: YETTI 4x4 CRDPF EXPERIENCE 103/2.0 6MG , r.v. 6/2010 Stejný problém jsem řešil na v zimě 2 x návštěvou servisu s výsledkem, že je vše v pořádku.Telefonát do M.Boleslavi se stejným výsledkem-- u tohoto typu motoru je to prý normální a tento problém kromě mě ještě nikdo nehlásil. Zaslán dotaz na Škoda Auto- péče o zákazníka: Při nižších teplotách (pod +4 stupně celsia) motor po nastartování až do dosáhnutí teploty 90 stupňů neustále drží volnoběhna 1000 ot/min.Po zahřátí motoru při pomalejší jízdě,popojíždění po městě nebo zastavení na semaforech teplota viditelně klesá pod 90 stupňů a opět se zvýší volnoběh na 1000 ot/min.Takto se děje i při vypnutí všech elektrospotřebičů.Po vypnutí a znovunastartování motor naskočí na 800 ot./min. a po krátké době se otáčky zvednou na 1000 ot/min. Odpověď: k Vašemu e-mailu, který jsme obdrželi dne 02.02.2011 Vám sdělujeme: jedná se o standardní chování, tzv. funkce aplikace u všech vozů s motory CR. Aby v chladnějších obdobích nedošlo k nadměrnému zatěžování baterie zvýšením odběru proudu (např. přídavným elektrickým vzduchovým topením) tak jsou volnoběžné otáčky zvýšené řízením motoru na základě vyhodnocení zatížení od alternátoru. Můj názor je ten, že normální chování to není a Škoda to bude řešit po více stížnostech zákazníků jak mě bylo naznačeno v autorizovaném servise. Jinak zatím vše OK kromě výměny ventilátoru topení, který začal rachotit při cca 500 km. Včera začal znova rachtat při 18.200 km.Zítra jedu do servisu objednat výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 5. Září 2011 Sdílet Vloženo 5. Září 2011 Podla mna, to co ti napisali ma celkom logiku. Nehladal by som chybu za kazdu cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Latex Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Logiku to má, ale já jezdím celou zimu s autem co hučí na volnoběh 1000 ot./min. a proto se ptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 6. Září 2011 Sdílet Vloženo 6. Září 2011 Sorry, ale kupovat diesel do mesta ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel12345 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 No on i diesel musí někdy jezdit ve městě.Mám naprosto stejný problém u nového auta,a hodlám ho řešit.Pokud to jiné značky nedělají,normální to není. Dostal jsem přípis od Škody,že studený motor není na závadu a neovlivňuje životnost.To je samozřejmě pěkný blábol. Pokud máte někdo zájem,pište kontakty na Vás,podal bych hromadno stížnost. Tedy pokud se nás sejde min. pět Karel.svarcbek@seznam.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 Mě to teda nedělá, pokud nezapnu topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel12345 Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 To jsem rád že ti to nedělá, napiš až zůstaneš stát dvě hodiny v koloně, při -15 stupních,a nezapneš topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 To naštěstí se nestane, v takovým prostředí se nevyskytuji. Je pravda než dojde teplota na 90 C tak je mírně zvýšený volnoběh, ale to je vlivem zapnutýho přídavnýho elektrickýho topení. Jde to taky eleminovat nižší nastavenou teplotou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 29. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2011 Dneska jsem se na to schvalně taky zaměřil a nic takovýho můj yeti nedělá, teplota přes noc -5, startování po 8mi hodinách stání a hned po startu motor drží otáčky lehce nad 800ot/min. Je fakt že volnoběh je vyšší než když je teplo ale 1000ot to neni. Yeti 2.0 103kw, vyroben 8/2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radko01 Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Ty otáčky stoupnou na 1000 až spustíš topení ve stylu ovladač teploty na plno a ventilátor na 4. Tím zapneš elektrické vyhřívání kapaliny v topení a hned to topí, ale jsou holt vyšší otáčky motoru kvůli alternátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkl.s Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 No s tím topením si nejsem jistej ale řekl bych že mě to takhle nedělá. Až bude pod nulou tak se na to schvalně ještě zaměřim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pzwak Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 otáčky kolem 1000 občas pozoruji taky (2,0/81kW 4x4 Active, najeto 12000km, trasy většinou delší než 25km) a nemám pocit, že by to souviselo s teplotou motoru nebo spotřebou el. Dělá to častěji teď, když je chladno, ale zcela náhodně (aspoň jsem zatím nevysledoval žádnou souvislost). Spíš mi to připadá že jde o souvislost s vypalováním filtru pevných částic... Ale to je jen dohad. Někdy se zvýšené otáčky volnoběhu objeví během delší jízdy i vícekrát (a mezitím poklesnou na 800). Zatím mě to nijak netrápí a i v aut.servisu mě uklidňovali, že jejich služební Yeti s filtrem to dělá. Ale pokud se dovíte někdo něco víc, podělte se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 30. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2011 Ještě mě napadá, jestli třeba krátkými úseky se málo dobíjí baterie, a máte slabší alternátor, který nestíhá dobíjet, a vy používáte spotřebiče v autě. Já mám zvýšené otáčky jen když není motor zahřátý a zapnu topení, jinak ne. Mám origo tažný a tudíž i silnější baterii i altík. Takže lepší dobíjení i na volnoběh a nemusí být zvýšené otáčky vlivem zapnutých spotřebičů díky zimě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELZ Vloženo 1. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2011 Dnes som si to omrkol len tak pre zaujimavost na Octavii I 1.6 74kW. Startujem z nevyhrievanej garaze (ca 10 stupnov), vonku ca 2 stupne, kurenie vypnute (zapinam az po zohriati chladiacej kvapaliny), zapnute stretavacky a radio. Otacky sa mi po nastartovani drzali malicko pod 1000 a 2-3 minuty co som stal tam aj ostali. Po zhruba nejakych 5 min som stal na semafore a uz tam bolo klasickych ca 800 otacok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel12345 Vloženo 3. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2011 Tak já myslel že už je to všem jasné,ale ještě jednou to vysvětlím.Při teplotě pod nulou se automaticky zapne el.spirála,i když je topení na minimum.A protože má slušno spotřebu,zvýší se otáčky motoru,aby to alternátor utáhl.Otáčky klesají až krátce před dosažením 90 stupňů.Pokud zastavíte a necháte běžet motor na volnoběh,teplota rychle klesá,a celá situace se opakuje. Takže při jízdě po městě jen obtížně udržíte provozní teplotu,a proto máte vyšší spotřebu,amyslím že ani nesplňujete normu euro5. Uf to jsem se vyčerpal. Je zvláštní že zmizel můj příspěvek,kde jsemhledal podobně postižené lidi na hromadnou stížnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karel12345 Vloženo 3. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2011 Omlouvám se příspěvek jsem už objevil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 4. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Ještě mě napadá, jestli třeba krátkými úseky se málo dobíjí baterie, a máte slabší alternátor, který nestíhá dobíjet, a vy používáte spotřebiče v autě. Já mám zvýšené otáčky jen když není motor zahřátý a zapnu topení, jinak ne. Mám origo tažný a tudíž i silnější baterii i altík. Takže lepší dobíjení i na volnoběh a nemusí být zvýšené otáčky vlivem zapnutých spotřebičů díky zimě. Můžu požádat o informaci jakou autobaterii ( Ah a start. proud) a jak výkonný alternátor je ve voze nainstalován ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 30. leden 2012 Sdílet Vloženo 30. leden 2012 Informace dodám až bude venku teplo, ty mrazy to je hrůza. Ale myslím že je to v etce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Informace dodám až bude venku teplo, ty mrazy to je hrůza. Ale myslím že je to v etce. No, nevím co je "etka". Asi to samé co třeba Autokelly. Koukal jsem na alternátor. Zn. Valeo - výkon 140 A a autobaterie nějakých 65 Ah. Tažné zařízení nemám z výroby, ale dodělávané. Z toho plyne, že ve výrobě silnější alternátor kvůli tažnému nemontují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 1. Únor 2012 Sdílet Vloženo 1. Únor 2012 Se pak podívám, ale je to psáno na netu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.