shaolin Vloženo 2. Duben 2011 Sdílet Vloženo 2. Duben 2011 Zdar chlapi,jak spravne zajet tento motor? Predtim jsem mel 1,2 htp Roomstera a po zajeti 1500 km jsem jej musel cca 10 tisic km pekne vytacet,aby sel za plynem a usadil spotrebu.Nakonec jsem jezdil za prumer 6,2 a auto slo celkem hezky za plynem. U TSi ale vubec nevim. Ma nekdo fundovanou radu? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Zdravím , taky jsem čekatel na 1,2Tsi, snad již za měsíc se dočkám . Máme octavii 1,8Tsi ( 2roky ji máme ) - a při koupi jsme se ptali jak ji zajet. V salonu nám bylo řečeno ať ji nešetříme, sem tam ji protáhnem. CCa.po 12tis.km máme spotřebu kolem 7l/100km - paráda. Taky by mě zajímala rada někoho, kdo již má pár tisíc s 1,2tsi najeto. Jinak v manuálu k Yetíko je napsáno toto: Během prvních 1 500 kilometrů je motor v záběhu. Prvních 1 000 kilometrů – Nejezděte rychleji než 3/4 maximální rychlosti zařazeného převodového stupně, t.j. na 3/4 nejvyšších přípustných otáček motoru. – Nejezděte na plný plyn. – Vyhněte se vysokým otáčkám motoru. – Nejezděte s přívěsem. 1 000 až 1 500 kilometrů – Postupně můžete zvyšovat zatížení motoru až na maximální rychlost zařazeného převodového stupně, t.j. na nejvyšší přípustné otáčky motoru. Během prvních provozních hodin dochází v motoru k většímu vnitřnímu tření než později, když jsou již všechny pohyblivé díly navzájem přizpůsobeny. Způsob jízdy během prvních asi 1 500 kilometrů je rozhodující pro kvalitu záběhu nového motoru. Také po záběhu byste neměli zbytečně jezdit s vysokými otáčkami motoru. Začátek červené oblasti na stupnici otáčkoměru označuje nejvyšší přípustné otáčky motoru. Ve vozidle s mechanickou převodovkou zařaďte na následující vyšší stupeň nejpozději při dosažení červené oblasti stupnice. Mimořádně vysoké otáčky motoru jsou automaticky omezovány. Pro vozidla s mechanickou převodovkou ještě také platí: nejezděte s příliš nízkými otáčkami. Přeřaďte na nižší rychlostní stupeň, jakmile motor přestane běžet plynule. Upozornění! Všechny údaje o rychlosti a počtu otáček platí jen pro zahřátý motor. Nikdy nevytáčejte studený motor do vyšších otáček, a to jak u stojícího vozidla, tak ani při jízdě. Díky všem za komenty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 11. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 udělám dobře když : 1. vymněním olej už po 6 tis km 2. pak vymněním olej na 15 tis km 3. a zkrátím interval výmněny oleje na každých dalších 15 tis km Ve volvu preventivně měním olej 1x ročně najeto má cca 6 tis km, ale zatím se to vyplácí, najeto 220 tis a motor přede jako kotě... co na to bude říkat "embéčko" Yeti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2011 urobíš dobre....vždy lepšie skorej ako vôbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.