Prosinec 17, 200618 r čidlo už jsem našel, mám tam modrý.Teď se mi jedná o to, když ho vydělám, jestli nepoteče voda, a jaké tam dát.Jestli stejné barvy nebo tam může být i jiné.A jestli repliku nebo originál?
Prosinec 17, 200618 r Kluci a když Vag hlásí vadu čidla,to vás nenapadne ho zkontrolovat v měřených hodnotách?
Prosinec 17, 200618 r dobře, dám tam to modré Jak jako dám tam modrý?? Přece tam musíš dát to samé jako tam má být a ne podle barvičky plastu
Prosinec 18, 200618 r To čidlo tedy normálně vyjmu nebo vyšroubuju?A co ta voda, nebude téct? Uvítal bych, kdyby mi tu někdo popsal postup, prosím
Prosinec 18, 200618 r Nevím, jak je to u 1.6, ale u 1.8 tam to čidlo drží taková jako by západka, kterou vysuneš a to čidlo jednoduše vytáhneš ven. Možná to bude chtít zprvu trošku víc síly. Já jsem dal okolo toho místa staré hadry, aby se zachytila vytékající kapalina. Takže jen odpoj konektor, vysuň staré a hned tam zasuň to nové, a zajisti. Ale jak říkám, nevím, jak je to dělané u 1.6. Žádné šroubování, jen za to zatáhni
Prosinec 22, 200618 r Zdravím,mám ty samé problémy. Nejdřívemi jenom přes léto kolísala ručička teploty vody,vyměnil jsem čídlo a nic,tak jsem jel na VAG:žádná chyba a problém trval,vyměnil jsem termostat:týden byl klid a zase po starém. A ted v zimě zjištuji že to navíc ještě netopí....fakt nevím co dál. Topí to ale až po ujetí km a více.
Prosinec 22, 200618 r Mám vyměněno, nové čidlo teploty (zelené-nahrazuje to pův. modré, ale s těmi samými hodnotami), stálo 525 kč, va VAGU OK, už jen to ukázalo lambda sondu, že je v háji, dnes jsem koupil BOSCH, cena 1800 kč, ale co mě zarazilo tak za UNI chtěli 3500 kč, byla taky BOSCH a ještě byla nekompletní.No nic, zítra nebo v pondělí vyměním a snad mám auto v kupě.Tenhle měsíc mě auto stálo už 5000 kč, zak to má k JEŽUROVI
Březen 10, 200718 r neukazuje mi na mé octávii 1,9TDI 81KW rv.99 ručička teploty chladící kapaliny je špatné čidlo.Chci se zeptat musím čidlo hned vyměnit nebo pokud mi nevadí,že ručička nechodí mohu jezdit dál? dík za odpověďi
Březen 10, 200718 r mě se to taky stalo,já to odpojil na nádobce,3x to píplo a od té doby klid,zkus to očistit ten kontakt třeba to půjde a nebo v nádržce ty dráty projed šroubovákem nekde se tu o tom psalo.
Březen 10, 200718 r >octaviaman: čidlo teploty chladící kapaliny není čidlo hladiny chladící kapaliny... >trafika: protože toto čidlo dodává jednu ze stěžejních hodnot důležitou pro tvorbu směsi, doporučoval bych ho alespoň proměřit (má dva okruhy, jeden slouží pro přístroje a druhý pro ŘJ motoru - tam je důležité aby fungovalo bezvadně), raději však vyměnit pokud je chyba skutečně v něm
Březen 11, 200718 r dík za rady jelikož auto jede normálně asi okruh pro řídící jednotku je ok.ale čidlo vyměním co mám říct v obchodě stačí typ motoru nebo je jich více druhů?nerad bych doma zjistil že mi nepasuje dík
Březen 11, 200718 r http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/octa...hledej=%E8idlo# Podľa tohto je to jedno lebo je všade rovnaký obrázok, ale radšej povedz na aký typ a rok výroby to chceš... daj vedieť potom či to pomohlo... Upraveno Březen 11, 200718 r od octavio
Březen 11, 200718 r dík za rady jelikož auto jede normálně asi okruh pro řídící jednotku je ok.ale čidlo vyměním co mám říct v obchodě stačí typ motoru nebo je jich více druhů?nerad bych doma zjistil že mi nepasuje dík auto ide normalne, ale myslim ze RJ si stale mysli ze je studeny motor a podla toho dava benzin. takze podla mna to viac zere. cidla su odlisene farebne. takze tam daj cidlo rovnakej farby.
Březen 11, 200718 r Měl jsem na oktávce stejnej problém. Nejlepší by bylo přípíchnout auto na Vag a zkontrolovat údaje teploty v řj motoru a budíků. Jinak tech čidel je hodně typů, liší se počtem pinů, tvarem a barvou konektorů. Kupoval jsem ho za 2 kila u http://www.automeisner.cz/
Březen 11, 200718 r Měl jsem na oktávce stejnej problém. Nejlepší by bylo přípíchnout auto na Vag a zkontrolovat údaje teploty v řj motoru a budíků. Jinak tech čidel je hodně typů, liší se počtem pinů, tvarem a barvou konektorů. Kupoval jsem ho za 2 kila u http://www.automeisner.cz/ na tom starom ma cislo aj farbu, takze nemusi experimentovat. na predoslom aute som to menil 2x
Březen 11, 200718 r na tom starom ma cislo aj farbu, takze nemusi experimentovat. na predoslom aute som to menil 2x Pokud tam má původní čidlo, tak ty byly 2002 nahrazeny novými typy s jinou barvou a PN, tak mu jen přeju pokud nemá ETKU, ať v obchodě nenarazí na blbce s hláškou, že takový díl neexistuje - vlastní zkušenost
Březen 11, 200718 r Přesně tak, barva nemusí sedět a navíc je zbytečný vypouštět vodu a vyndavat ho kvůli číslu. Stačí si zapamatovat konektor (jsou 2 typy) a počet pinů.
Březen 11, 200718 r Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější. Alespoň tedy u mě na 1.8
Březen 11, 200718 r Vodu není třeba vypouštět, můžeš klidně vyndat, opsat číslo a zandat. Je to nejjistější. Alespoň tedy u mě na 1.8 No nevím, čidlo je v úrovni hlavy. Bez vypuštění vody to nepůjde (pokud to člověk nechce celý polejt), ale rád se přiučím
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.