Deepness Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 Tak komplet spojka se setrvákem stojí kolem 10000Kč. Tady máš odkaz: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=62727 Výměna mě stála kolem 2.500 - 3.000Kč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvasnicatomas Vloženo 13. Květen 2012 Sdílet Vloženo 13. Květen 2012 http://forum.skodahome.cz/topic/118789-o2-16-fsi-blf-problemy-maximalni-zoufalstvi/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukasLukas Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Mam 2l TDI 103kw a cukani motoru obcas i do sedacek otacky se taky nesnizuji ani nezvysuji, Me strasi ze to je nejakej vstrik nebo gumicky na vstriky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
violator Vloženo 7. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2012 mam to u 1.6 to same a vsichni tvrdi, ze u mpi je to taky normalni:-) Ale jen obcas. Bylo mi v autorizáku sděleno, že je to u MPI normální - je to důsledek emisní normy EURO5 - motor (zahřátý na provozní teplotu) pro dosažení lepších emisních hodnot vypíná při volnoběhu náhodně jeden válec, tak to občas cukne motorem pokud se pozorně díváš. Na diagnostice by to mělo být i vidět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 O2 1.9 TDI měl jsem taky problémy, cukání na volnoběh, záškuby v sedačkách, vypozoraval jsem ten pohyb i na motoru, takže výměna silentbloků motoru a už to nedělá. Předcházela diagnostika vstřiků, bez závad, taky se vsázelo na dvouhmoťák, nakonec naštěstí ne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Birkin Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Při zahřátem autě na volnoběh mi pomohla výměna silentbloků na motoru a na semaforech už je klid. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MILAN6 Vloženo 21. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2012 zdravim take mi to cukalo prvni co jsem udělal na radu jinych,,, koupil jsem aditiva , Super aditivim,, nalil jsem celou lahev, dvakrat,, a cukani je pryč,,, ted motor je ševeli.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bady11 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 Ahoj. Já mam podobnou zkušenost jako MILAN6. Koupil jsem u OMV ten MaxMotion Diesel a super. Je to nafta bez řepky a jinech bordelů a četl jsem, že se sem dováží z Rakouska. Motor se neskutečně uklidnil a zkoušel i kamarád na Seat Leon a také pozoroval. OII 2008 1,9 PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 11. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2012 2 bady11 Tato nafta je velmi kvalitní. Bohužel její kladné vlastnosti jsou vykoupeny jednou zápornou a také dost důležitou. A tou je mazivost, která je na hranici tolerance. Ale o tomto je napsáno více v jiném vlákně, které až ho najdu tak přidám odkaz. Ale k shrnutí, kvalitní nafta se vždy projeví na chodu motoru, a dá se i říci, že mu i uleví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 nechci zakládat nové vlákno, ale už nevím co s tím... octavia II 1.9 tdi PD r.v 2004 se v pravidelných intervalech na volnoběh chvěje, při jízdě, kdy není motor v zátahu pozoruju cukání a dost mně to sere. Diagnostika nic neukázala, vyměnil jsem dvouhmotu, lil aditiva a stále nic, problém přetrvává, auto startuje normálně.... v čem může být teda problém ? silentbloky, podtlakové hadičky, nebo vstřiky ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 a co řemen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 dělaný při 163 000 km, teď mám 185 000 km ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ceva Vloženo 10. Březen 2013 Sdílet Vloženo 10. Březen 2013 Svítila ti u toho kontrolka řídící jednotky motoru? Včera se mi tato kontrolka rozsvítila a nic se nedělo. Dnes, při dojetí domu ( při volnoběhu ), auto začlo škubat a zhasl motor. Dále svítila kontrolka řídící jednotky motoru a rozsvítila se kontrolka dobíjení. Při nastartování dobíjení zhaslo, ale kontrolka řídící jednotky motoru svítí dále. Nevím zda to s tím souvisí, ale mám dojem že z výfuku jde při nastartování více bílého dýmu a při dolití oleje, jsem kapánek přidal ( mírně nad hranicí max ) + olej je trochu černější než by bylo zdrávo, asi bude nutná výměna. No ale jde mi o to zhasnutí motoru + cukání + kontrolku řídící jednotky. Normální to není, jde mi o to zda to není něco podobného o čem jsi tu psal, nebo zda jde o jiný problém a jak ho případně řešit? O2 2010, najeto 42.000km Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sol.luk Vloženo 11. Březen 2013 Sdílet Vloženo 11. Březen 2013 hlásím taky něco podobného, otáčky motoru na volnoběh jsou v pravidelných intervalech velmi mírně cítit v sedačkach i při poslechu, je to opravdu mírné, otáčky ale nekolísají. Při jízdě, kdy není auto pod plynem a jedu po hladkém asfaltu to jde cítit, jak to auto poškubává, pocitově jako bych přejížděl mírné nerovnosti na cestě. Dva mechanici mylně potvrdili dvouhmotu, kterou jsem jsem vyměnil, další mechanik tvrdí, že to auto necuká a je to naprosto v pořádku, další mechanik na diagnostice našel poruchu EGR ventilu, ten jsem také vyměnil za nový díl, přesto to cukání tam stále je a po výměně dvouhmoty to jaksi hůř startuje, když je auto zahřáté. Také mám nové žhaviče, ale to s tím asi souviset nebude. Neuvěřitelně mně to sere, už nevím co s tím a kupovat pořád další díly na doporučení od každého mechanika se mi nechce. Octavia II PD ( BJB ) r.v 05,, najeto 185 000 km, rozvody dělány při 165 000 km, dvouhmota, egr i žhaviče originální díly, závady v paměti vymazány, další věc na řadě by mohl být snímač otáček klikového hřídele nebo jak se to jmenuje, ale prvně musím někoho najít, kdo mi tuhle teorii potvrdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKASEK.W Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 O2 1.9 TDI měl jsem taky problémy, cukání na volnoběh, záškuby v sedačkách, vypozoraval jsem ten pohyb i na motoru, takže výměna silentbloků motoru a už to nedělá. Předcházela diagnostika vstřiků, bez závad, taky se vsázelo na dvouhmoťák, nakonec naštěstí ne. Ahoj a opravdu ti to delalo jen při volnobehu ja ty silenbloky jinak při rozjezdu necítím ale jak zastavím tak se motor občas zachvěje někdy to dělá víc někdy méně tak nevím a vidím ty záškuby i na motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brasel Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 nepravidelny chod motoru ,co treba zvednout volnobeznou davku,kdyz seme koukaly na hodnoty tak kdyz byly pod 5mg tak to vzdycky houplo ,co se stane kdyz ji zvednem pokud to jde treba na 5,7mg treba ten chod bude v pohode ?jen taka teorie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kinzii Vloženo 28. Březen 2014 Sdílet Vloženo 28. Březen 2014 Jednoduse a strucne to vubec setrvanikem nemusi byt. Resil jsem stejny problem. Jelikoz mi setrvacnik i cvakal, nechal jsem ho vymenit. Cvakani zmizelo, ale pocukavani ne. Na diagnostice byla videt velka odchylka od vstrikovaneho mnozstvi na 4. valci. Nechal jsem tedy vymenit vstrik na 4. valci za novy a cukani temer zmizelo. Sem tam se auto treba na semaforech mirne zaklepe, ale je to opravdu nepatrne. Nejspis by pomohla vymena i ostatnich vstriku, ale jelikož jsou odchylky minimalni, resit to nebudu. Obcas pomuze i oprava elektroinstalace u vstriku, ale to byva i chyba na diagnostice. Takze zdaleka ne vsechno je zpusobeno setrvacnikem. Opravdu rada nad zlato :smich: Cau hosani,mne to zacalo delat na volnobeh to cukani a byl jsem stim na diag.a tam zjistili,ze je to vstrik na 2 valci-spatna hodnota,jedu na vym.vstriku po nedeli tak uvidim jesli zavada je pryc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin vel. Vloženo 21. Červen 2014 Sdílet Vloženo 21. Červen 2014 Cau hosani,mne to zacalo delat na volnobeh to cukani a byl jsem stim na diag.a tam zjistili,ze je to vstrik na 2 valci-spatna hodnota,jedu na vym.vstriku po nedeli tak uvidim jesli zavada je pryc. A jaky si mel hodnoty?? tady jsou moje: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 4. leden 2015 Sdílet Vloženo 4. leden 2015 Pánové jak to dopadlo u Vás? Pomohla výměna vstřiku? BJB mi dělá něco podobného, spojka i setrvák vyměněny a přesto se za tepla na volnoběh občas zatřese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 aké máš hodnoty tých vstrekov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasek Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 (editace) To zatím nevím, jelikož mám mrtvý hex-can kabel. Ve čtvrtek to jede do dílny, tak potom dám vědět. Řekl jsem mechanikovi, ať ty hodnoty někam uloží nebo vytiskne. Edit: Takže dneska jsem mluvil s mechanikem, tvrdil, že u mě to asi vstřiky nebude. Dal mi papír z diagnostiky, měřil korekční faktor na válcích a všechno se to motá v zeleném políčku těsně kolem nuly. Nelíbil se mu palivový filtr, objednal nový a taky to píše chybu na dvou žhavičích, takže objednal všechny nové. A pak se uvidí co dál. Editováno: 9. leden 2015, autor: tomasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 Nazdar chalani mam podobny problem na svojej 1.9 tdi 77kw kod motora BXE r.v. 2006, na volnobehu mi auto jemne cuka, otacky aj spotreba nestupaju ani neklesajú, nerobi to ani na tempomate pri rovnomernej jazde iba na volnobeh. Auto ma najazdené 120000km, hodnoty vstrekov sa pohybujú od 0,24-0,67. Jediné na čo som nepozeral silentbloky na motore a EGR. Co napadá vás. Dakujem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svoby85 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 Pociťuji to také na motoru bkc.lehké chvění.přiřadil jsem to ke spojce a k setrváku,protože je tam 240 tisíc tak si myslím že to je ono.navíc na 5ku lehce klouže spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kermo20 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 Ja len nerozumiem tomu ze auto ma 120000km a zeby uz bola dvojhmota v prdely?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Svoby85 Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 To nevím. Myslím si to.příští měsíc jí budu měnit tak pak napíšu jestli to zmizelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.