Lucky30 Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 A zase fabie, svítí epc a motor.píše to závadu č.17550,všechno jsem prošel,ale nic,motor na volnoběh houpe.Ve visu píšou kontrola váhy vzduchu(není) a škrtící klapky.Auto má org.36000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Fabia 1.4 16v Při podřazení a prudkém sešlápnutí plynu se rozsvítí kontrolka epc.Nebo se taky rozsvítí,když chytnou saze a člověk ji dává skoro do omezovače.Měl jsem to na vagu a napsalo to,že je včudu čidlo tlaku nasávaného vzduchu.Koupil jsem nové čidlo,ale kontrolka se rozsvěcuje dál.Po opětovném nastartování zase zhasne.Nevíte jak dál postupovat?Napadlo mě že by mohla bejt nějaká netěsnost v sacím potrubí.Ale jak to vyzkoušet aby člověk nerozdělal pul motoru a ono by bylo vše ok.Nové čidlo jsem vrátil s tunou popela na hlavě prodejci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kidli Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 http://www.skoda-dil...ia-octavia.html Stejný problém měl "skorotchán" a můj dvorní mechanik na popis problému okamžitě vypliv EGR ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
labi Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Egr je cca 2 roky nový,bo mě štvalo jak auto cuká při ustáleném režimu jízdy.Tak nevím no.Uvídím co bude dál až nechám závadu se pořádne projevit.Ale i tak posílejte dál své náměty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Duben 2011 Sdílet Vloženo 29. Duben 2011 EGR 2 roky nový je zároveň 2 roky starý - a nelze garantovat, že nemá tu samou chybu. Prověř i tuhle možnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2011 Sdílet Vloženo 30. Duben 2011 přesně tak, můj origo EGR mi odešel po 2 a čtvrt roce a každý další se mi odporoučel po max.roce a půl provozu, takže měněno na záruku, od té doby mám již třetí, takže jak píše Ekkar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Beza Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 měl jsem taky problém s kontrolkou EPC, na diagnostice mi to hlásilo, že je chyba u škrtící klapky, kontrolka se rožínala při nízkých otáčkách, většinou 1x měsíčně. Vyřešil jsem to vyčištěním škrtící klapky, a zatím vše funguje. Odskoušeno 3měsíce a zatím vše v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 taky doporučuji kontrolu kpapky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jansa159 Vloženo 29. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2016 Zdravím. Koupil jsem ojetinu cca 14 dní zpět Škoda fabia 1.4 16v 55kw. Sem tam se mi ukazuje kontrolka EPC, a vykřičník v trojuhelníku obehnaný šipkou, tyhle dvě ale zhasnou většinou. Dnes se mi při jízdě rozblikala oranžová kontrolka elektroniky motoru. Auto vůůůůbec nešlo za plynem. Plyn na podlaze a jen tak lehce akcelerovalo, sotva jsem dojel domu. Když byl neutrál, tak otáčky vklidu vyletěli nahoru jakoby nic, ale po zařazení rychlosti se auto táhlo jak smrad. Auto sem nechal stát a po chvilce opět nastartoval. Kontrolka už nebliká, jen svítí a auto jede uplně normálně... wtf?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 29. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2016 Ahoj no auto ti jelo v nouzovém režimu. Závad může být spousta-např čidlo klikové hřídele. Ale nechci spekulovat. Chce to prostě Vag a a mrknout co je zapsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ales6848 Vloženo 26. Duben 2017 Sdílet Vloženo 26. Duben 2017 Zdravim.Mam tu samou chybu.Zjistil jste problem?Diky za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan Hraba Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 Kdykoliv při jízdě se velmi často rozsvítí kontrolka EPC při čemž otáčky motoru stoupnou z volnoběhu na cca 1200 bez vlivu pedálu plynu. Pomůže jen vypnutí a zapnutí motoru, což je za jízdy hodně nepraktické. Prosím o radu. P.s.: brzdový spínač na chování nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. leden 2020 Sdílet Vloženo 28. leden 2020 A co píše diagnostika? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojtechcerny Vloženo 2. Duben 2020 Sdílet Vloženo 2. Duben 2020 (editace) zdarvím, mám již nějakou dobu problém s chybovou hláškou P106 (absolutní tlak sběrného potrubí / barometrického tlaku rozsah obvodu). Před rokem jsem situaci vyřešel vyčištěním škrtící klapky a senzoru tlaku. Půl roku klid a na to opět stejný problém P106, kolísání otáček, žádný tah. Koupil jsem OEM senzor tlaku a další rok byl klid. Tentokrát se k EPC a kontrolce diagnostiky rozsvítilo i ESP. Narozdíl od minula motor běží bez jakéhokoliv problému. Nejde znát ani ztráta výkonu. Někdy při dojezdu na křižovatku. po vyřazení na neutrál, motor začne kolísat otáčky cca na 5 vteřin. Pak zase vše v normálu. Diagnostika opět hlásá chybu: P106. Senzor tlaku je v pořádku, a na netěsnost v sání to taky asi nevypadá. Auto jsem zkoušel dát do dvou autoservisů, ale nic. Přišla teorie, že by mohl být problém s palivem. Změna pumpy ani přidání aditiv nepomohlo. Po vymazání chyb za cca 50-150 km zase vyskočí. Jedná se o facelift fabii 2004 - 1.4 16v 74kw. Najeto 250t km. Za poslední půlrok tam je nová lambda před katalyzátor, senzor tlaku, EGR. Ještě mě napadlo, jestli to nemůže být problém spojen s výfukovým systémem (originální výfuk). Neví si s tím někdo rady prosím? edit - 27/4/2020: Motor běží hladce, sporadicky (většinou při zahřátém motoru a pokud startuji ten den po 2 nebo po 3 - většinou ve městě) se rozsvítí EPC a většinou i s ESP a motor má tendenci nedržět volnoběh. Občas na křižovatce při vyřazení na neutrál chcípne. Za 400km se mi jednou stalo, že motor neměl tah. Dalo se rozjet +- na 10 km/h, ale po uvolňění spojky motor začal silně škubat. Pomohlo vychladnutí a znovunastartování po 10 minutách. edit - 25/5/2020: Tak nakonec bylo špatné čidlo tlaku. Podle servisu mělo být v pořádku, ale očividně nebylo. Po výměně za originál už vše v pořádku. Editováno: 25. Květen 2020, autor: vojtechcerny změna chování motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka29 Vloženo 24. Březen 2022 Sdílet Vloženo 24. Březen 2022 Dobrý den. Dnes se mi rozsvítila kontrolka motoru zároveň s EPC.Kdyz vypnu motor a zapnu kontrolka EPC zmizí,ale kontrolka motoru svítí dál.Delany nove na EGR.Diagnostika ukázala podhodnocení paliva.Čím by to mohlo být? Předem děkuji za odpovědi. S pozdravem Jirka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Březen 2022 Sdílet Vloženo 24. Březen 2022 co to píše za chybu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.