galin Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat zda mi poradíte. Když jedu, tak mi při brždění kope volant již od menších rychlostí. Včera jsem měnil horní uložení u kolegy mechanika a vše je ok. odjel jsem domů a začíná to opět kopat, ale už od 55 km/h při brždění. Jinak jízda v klidu, žádné kopání,vlnění,pištění, vrzání prostě nic. na geometrii půjdu tento týden pro jistotu. Kola vyvážené, pneu dobré. fakt už nevím čím to je. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Pokud to dela jen pri brzdeni, tak pravdepodobne zvlnene kotouce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galin Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Právě, že nejsou zvlněné. měli jsme je sundané a kolega se díval. Právě, že nic takového. Vše drží, nehýbe se nic takového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 O II r.v. 2005 - výstižný název tématu... Téma jsem sloučil s jiným podobným. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. Září 2014 Sdílet Vloženo 21. Září 2014 Právě, že nejsou zvlněné. měli jsme je sundané a kolega se díval. to by musel mať inakšie oči aby videl zvlnené kotúče 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik Rychta Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Zdravím, mám také trochu problém s brzdami. Před časem jsem měnil komplet brzdy (byly již dost opotřebované a taky vibrovaly) v servisu mi tam dali nejdříve komplet kotouče + destičky ATE. Nejdříve bylo vše v pohodě, ale po ujetí 900km se vibrace ozvaly znovu a dost silné, že se klepalo celé auto. Brzdy jsem tedy reklamoval a chtěl lepší, dali mi tam tedy kotouče Brembo a byl klid. Nicméně teď po ujetí cca 1200km začínám cítit jemné vibrace znovu. Zkoušel jsem tedy reklamaci ještě jednou, ale na to už mi v servisu řekli, že při poslední jízdní zkoušce se klepal volant při rychlejší jízdě bez brzdění dokonce se klepal dost i při zrychlování, že ty kotouče zkroutily křivé kola a špatné gumy. Kola mám ale rovné (kontrola ccd kamerou a laserem) a gumy chtěli jen vyvážit. Nyní jsem si vzpomněl, že před první výměnou brzd mi začalo hučet jedno ložisko a tak jsem ho nechal vyměnit. Napadlo mě jestli náhodou to ložisko (náboj) nenapasovali křivě a to mi teď po čase křiví brzdový kotouč? Nebo mají pravdu v servisu, že mi kotouč zkřivily špatné gumy nebo disky? Díky za nápady a rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 15. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2015 Chtěl bych se zeptat, zda nemáte nějaký tip či radu, kde je problém u mého podvozku Octavie II. Při rychlostech kolem 120 km/h mi začne dost citelně vibrovat volant až se docela třese i celý auto. I v jiných rychlostech mi někdy přijde, jakoby se kola hádaly a auto chtělo jakoby poskakovat. Teď jsem koupil nové pneu a chci to mít vyřešené, abych je nezničil(ikdyž původní pneu byly sjeté dobře). Proběhlo přezutí a vyvážení. Vibrace pokračovaly. Následovala kontrola na STK - nikde žádné vůle. Znovu tedy převážení a znovu vibrace pokračovaly. Dojel sem na jinou STK a i zde údajně vše OK, jen malinko načnutý čepy ramen, ale údajně úplně minimálně. Nakonec tedy kontrola a seřízení geometrie a test tlumičů. Opět vše OK. Máte ještě někdo nějaký tip? Může být ohnutý disk(mám originál Škoda 16')? Pocitově mi přijde, že do zatáček je to o něco horší a na dálnicích je to o něco horší. Na dálnici mi to při té rychlosti přes 115km/h i malinko plave... Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Surmi Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Kola sice vývážené máš, ale jestli "chodí" pneumatika na disku tak to nikdy nebude OK, někdy pomůže pneu odrazit a otočit ji o 180°na disku a posléze přefoukat aby si sedla. Kde jsi to přezouval a cos obouval za pneu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 16. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2015 Jak chodí? Pneu sem přezouval normálně v pneuservisu, kde přezouvá spousta lidí a hlavně už spoustu let. Pneu mám úplně nový Dunlop SP Sport BlueResponse 205/55, respektive teď už zajetý minimálně 500km. Dnes jsem byl na vyvážení a kontrole disků v jiném pneuservisu. Jedno kolo nepatrně házelo, ale údajně je to tak málo, že to nemá mít vliv. Ale bylo na něm údajně víc závaží na některý ze stran a to by mělo ty vibrace podle zaměstnance pneuservisu způsobovat. Takže zítra vlítnu na dálnici a ozkoušíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 22. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2015 Tak po vyvážení v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Malinko mi přijde ještě nepatrně poskakující zadek. Zkusim převážit i zadek a bude to snad OK. Nechápu, že může u vyvážování nastat tak výraznej rozdíl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 22. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2015 Asi se ti sešla navyváženost disku a pneu s odchylkama servisu, po podobných zkušenostech z pneuservisů když nechávám kola převažovat vždy trvám na sundání všech závaží a nově vyvažovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 25. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2015 to vypada na poloosy.kolik máš najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 Jak už jsem psal, po vyvážení přední nápravy v jiném pneuservisu je to OK v jakékoliv rychlosti. Nepatrně mi ještě přijde, že se neshodne zadní náprava, zrovna dneska jedu na převážení i zadních kol. Navíc jak sem psal - auto bylo u dvou STK a všude vše OK. Tam by to poznat měli ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 pokud máš zimní,dej tam zimní a uvidíš,ale pokud máš 16 letní a zimní 15,tak ta 15cka hodně vibrací pohltí,bude to cítit,ale mín.Určitě máš vnitřní klouby poloos načnuté.Dá se to prý poznat,když přehodíš pravý a levý kloub poloos,tak mě to říkal mechanik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tokyc Vloženo 29. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2015 (editace) Psal sem, že to bylo špatně vyváženou přední nápravou. Vibrace zmizely. Stačilo vyměnit pneuservis Mimochodem v úvodu jsem psal, že zimní/letní pneu na to neměly vliv... Editováno: 29. Červenec 2015, autor: tokyc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 10. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2017 A Octavii 2, fl 2009 s podvozkem paket pro spatne cesty nechal udelat geometrii primo ve SA v MB, kdy mi vymenili kulovy cep rizeni. (Hlava ridici tyce uplna). Nasledne jsem zjistil, ze po serizeni geometrie mi malinko vibruje volant pri rychlosti cca 130km/h v mirne tahle zatacce (treba na dalnici). Na rovince mi volant nevibruje. Spis pri mensim zataceni. Vibrace pozoruji od udelani geometrie, ale ta je ok, premereno. Vibrace se projevily, jak se starymi, tak novymi pneu. Pneu jsem nechal vyvazit. Sem tam pozoruji, ze kdyz na miste zatocim do plneho rejdu rizeni, tak mi tam obcas rupne. Kde je chyba?? Mohli nekde udelat chybu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palix91 Vloženo 19. Září 2019 Sdílet Vloženo 19. Září 2019 Ahoj, měl bych také dotaz na vibrace přenášející se do volantu. Konkrétně v mém případě jsou vibrace znatelné vpodstatě v celém spektru rychlosti. Přemýšlím, že vyvážením kol to nebude, protože když se např posouvám krokem v koloně a pustím volant tak se (jakoby vždy když kolo udělá kompletní otočku) o cca 0,5cm pootočí doprava. Když je volant rovně tak po cca 3-4 otočení předních kol se volant potočí cca o 1,5-2cm doprava. pak už se dále neposouvá jen jde cítit cuknutí. Víte co by toto mohlo způsobovat? Předem moc děkuji za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 19. Září 2019 Sdílet Vloženo 19. Září 2019 geometrie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.