Jakubos Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Zdravím a prosím o radu. Během jízdy, hlavně při stání např. na křižovatce začne blikat kontrolka motoru a ten začne nějak podivně škubat. Včera se mi stalo že během jízdy se najdou motor začal "dusit" a neměl vůbec tah. Když sem se dostal do 2000ot. tak i při plynu na podlaze se nic nedělo, při jakémkoli rychlostním stupni . Můžete mi někdo poradit co by to mohlo být ? motor 1.2 HTP 40kw díky za rady. Citovat
Malta Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 obávám se že to budou podpálené ventily. Kolik máš najeto? Nechat si změřit tlaky ve válcích a nechat načíst chyby VAGem, pak budeme moudřejší, ikdyž na 99% sázím na ty kvetoucí ventily Citovat
Jakubos Vloženo 29. Duben 2011 Autor Vloženo 29. Duben 2011 (editace) najeto mám 85 000 km, na kolik by pak vyšla oprava (v případě že by to bylo ono) by sme věděly ? díky Editováno: 29. Duben 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat
Haniss Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Sada přímo od škodovky, která obsahuje komplet novou hlavu a katalyzátor vyjde na nějakých 12-15 tisíc + práce, počítej tak celkově 18-20tis. za tuhle opravu Citovat
jozzi Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 Stalo se mi něco podobného asi tak před rokem taky 1.2 htp , chvili po nastartovani s emi rozsvitil motorek,auto sebou škubalo, nechtelo točit o zryhleni ani nemluvě , a to jsem byl cca 600 km od domova,naštěsti znamy v dane oblasti se zabyva diagnostikou ,hodil to na počitač a ouha takovy zmatek delalo čidlo klikoveho hřidele,v životě by mě to nenapadlo, oprava cca 1200,- Citovat
Jakubos Vloženo 29. Duben 2011 Autor Vloženo 29. Duben 2011 (editace) Taky díky za zkušenost, vidím že to může být hodně věcí takže to hodím na diagnostiku a budu se modlit aby to byla podobná záležitost ... Editováno: 29. Duben 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat
Malta Vloženo 29. Duben 2011 Vloženo 29. Duben 2011 pro odpověď používej to zelené tlačítko dole "Přidat odpověď" a ne to šedé "odpovědět s citací" (přečíst pravidla), jinak si vysloužíš varování 1 Citovat
Sob126 Vloženo 3. Květen 2011 Vloženo 3. Květen 2011 Mám fabii I. Vyrobena začátkem roku 2003 motor 1,2 HTP s výkonem 47kW najeto 99000km. Mám docela velké problémy s výkonem motoru, v servisu mi diagnostikovaly kompresi na prvním válci cca 40% na druhém cca 80% a na třetím cca 90%. Duvodem jsou podpálené ventily. Předběžnou cenu opravy stanovily na 34000 Kč což je částka, která se mi do toho ne moc kvalitního motoru nechce dávat. Do tohoto auta jde v podstatě bez větších problémů vložit motor 1,2 nebo 1,4 TSI z nějaké fabie II. Který je o poznání vydařenější a v poměru spotřeba/výkon i atraktivnější. Chtěl bych se zeptat jestli je nějaká možnost, jak to vyřešil papírově a přitom by to bylo vše legální a nebyl problém s STK? Popřípadě bych chtěl se chtěl zaptat jak se takové zmněny řeší, kde se o změnu žádá, jak dlouho trvá vyřízení a jaká je šance na úspěch. Předem díky za odpověď Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Květen 2011 Vloženo 3. Květen 2011 (editace) Výrobce povoluje výměnu pouze za totožný typ - takže nic jiného tam legálně nedáš. Kontrolovaným parametrem je kód motoru - trojpísmenná kombinace uvedená ve velkém techničáku. Můžeš vyměnit všecky díly, i samotný motor za jiný kus včetně změny nebo výmazu výrobního čísla motoru v dokladech k autu, POKUD ZACHOVÁŠ PŮVODNÍ VÝCHOZÍ TYP. Všecko ostatní je označováno jako nepovolená přestavba vozidla. Veškerá další diskuse o tom, který z motorů vyráběných dnes pro FII je lepší proto ztrácí smysl. Editováno: 3. Květen 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat
Jakubos Vloženo 5. Květen 2011 Autor Vloženo 5. Květen 2011 Tak můj problém byl v nějakých cívkách, oprava i s prací a diagnostikou nějakých 2500,-, ale přišlo se i na to že mám špatný tlak ve dvou válcích Citovat
Haniss Vloženo 5. Květen 2011 Vloženo 5. Květen 2011 Tak jestli jsou špatné tlaky, tak se nejspíše zařadíš mezi nás, co měnily komplet hlavu kvůli podpáleným ventilům...Dá se s tím jezdit nějakou dobu, ale bude to pořád horší a horší. Citovat
ferry777 Vloženo 25. Květen 2011 Vloženo 25. Květen 2011 zdárek hoši,taky jsem měl ten problém s cukaním auta,kolísaní motoru při volnoběhu,auto nechtělo jet,bylo líne na vagu špatné tlaky na prvním válci po měření byly hodnoty nízke oprava vyšla zhruba na 8000,- výměna všech ventilů sacích,výfukových,vodítek ventilu,zbroušení hlavy atd ted auto líta jako nový Citovat
Haniss Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 Nechci tě strašit, ale už se tady potvrdilo, že tahle oprava je jen dočasná, časem se ti to zase posere bohužel. Škodovka mění rovnou celou hlavu i s katalyzátorem za nějakých 12tis. je ta sada... Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 Nechci tě strašit, ale už se tady potvrdilo, že tahle oprava je jen dočasná, časem se ti to zase posere bohužel. Škodovka mění rovnou celou hlavu i s katalyzátorem za nějakých 12tis. je ta sada... A to si myslíš, že s tou hlavou, která se jim vrátí jako vadná, udělají něco jinýho, než píše Ferry777: zdárek hoši,taky jsem měl ten problém s cukaním auta,kolísaní motoru při volnoběhu,auto nechtělo jet,bylo líne ... oprava vyšla zhruba na 8000,- výměna všech ventilů sacích,výfukových,vodítek ventilu,zbroušení hlavy atd ... a že ji následně nepošlou někomu dalšímu jako "opravnou sadu" ??? !!!!! Tam je jediným přínosem ten náhradní kat, který bys jinak musel draze koupit ... Citovat
Haniss Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 (editace) Ono tam jde v prvé řadě o tu záruku na 2 roky, během kterých to můžeš reklamovat. Pak jak říkáš je přínosem ten nový katalyzátor, který by měl být jednou z příčin téhle závady... ještě edit: nevím jak ostatní, ale mě v servise nechali mojí starou vadnou hlavu v kufru. Neposílala se zpátky do škodovky... Editováno: 26. Květen 2011, autor: Haniss Citovat
raca Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 hannis na zaruku bacha!!!!....pokud je oprava provedena v zaruční době auta(tudíž zadarmo) tak jakykoliv takovy opravy končej se zarukou na auto!..... mě takhle po první opravě vadných tlaku (ktera se tenkrat řešila pouze výměnou hlavy,těsně před koncem zaruky na auto) ,poslali do řitě.naklusal jsem tam podruhy že mám vadny tlaky a voni na mě že nemam co reklamovat protože první opravu jsem neplatil.takže jsem musel zacvakat ze svyho tu jejích new opravnou sadu + praci.mam v planu po dvou letech když to vydrží preventivně mrknout na tlaky a připadně na ně vyrukovat že tohle jsem už platil tak at se staraj :-) Citovat
Haniss Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 Neboj, už mám dávno po záruce, měnil jsem hlavu po 5ti letech provozu a najetých 105tis km Taky mám v plánu před koncem záruky tam zajít, ale asi budou dělat problém s tím, že tam mám namontované LPG Citovat
raca Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 tak to jo ... .... mě odcházej tlaky po dvou letech a po 40tis.km.. .....takže mě čeká ještě jeden rok klidu a pohody.... ,sám sem zvědavej jak by se k tomu postavili kdyby to opět bylo na ho..o. .to bude asi v servisu veselo Citovat
Haniss Vloženo 26. Květen 2011 Vloženo 26. Květen 2011 Já doufám, že už mě nic takového nepotká. Chci jezdit dokud se mi to nerozsype pod rukama, ale nějaké větší sumy už do toho vrážet nebudu. Já už bych s tím asi dojezdil dokud by to jelo, znova to opravovat, to fakt ne :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.