Přejít na obsah

Sob126

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Sob126

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Také mi to dělalo tak, že to v průběhu cesty přestalo jít a znovu to šlo až znovu zapnutí zapalování. Přesně jak bylo psáno, že je to v tom jezdci na zapínání a vypínání, jenže po úpravě jezdce a dosedacích ploch to byla jen chvilková záležitost. Tak jsem to dnes vyřešil jednou pro vždy. Úplně jsem ošmirgloval ten uhlík až na měď a spájel jsem je natvrdo v poloze ON. Stejně při jízdě jsem to nepoužíval bylo to stále na ON, vypínám mírným přišlápnutím brzdy.
  2. A přemýšlel jsi někdy o tom, že by si to trochu popsal, jak se co dělá, aby si to zvládlo udělat více schopnějších uživatelů samo?
  3. Za tohle díky, já pořád dělal tu chybu, že jsem vy bitu 0 odškrknul denní svícení a nechal tam jen bit 17. Už to mám 14 dní nakódované a ještě sem to nepoužil. Blbý zimní období.
  4. Zdarec, má někdo zkušenosti s přehazováním motoru? pasuje motor z fabie II. do fabie I. bez vězších problémů? nebo to de těžce?
  5. Mám fabii I. Vyrobena začátkem roku 2003 motor 1,2 HTP s výkonem 47kW najeto 99000km. Mám docela velké problémy s výkonem motoru, v servisu mi diagnostikovaly kompresi na prvním válci cca 40% na druhém cca 80% a na třetím cca 90%. Duvodem jsou podpálené ventily. Předběžnou cenu opravy stanovily na 34000 Kč což je částka, která se mi do toho ne moc kvalitního motoru nechce dávat. Do tohoto auta jde v podstatě bez větších problémů vložit motor 1,2 nebo 1,4 TSI z nějaké fabie II. Který je o poznání vydařenější a v poměru spotřeba/výkon i atraktivnější. Chtěl bych se zeptat jestli je nějaká možnost, jak to vyřešil papírově a přitom by to bylo vše legální a nebyl problém s STK? Popřípadě bych chtěl se chtěl zaptat jak se takové zmněny řeší, kde se o změnu žádá, jak dlouho trvá vyřízení a jaká je šance na úspěch. Předem díky za odpověď
  6. Zdravím všechny příznivce. Mám Fábii I. 1,2 HTP 47Kw. Mám drobný problém se zamykáním. Mám centrální zamykání bez DO. Nedělá mi to vždy ale jen náhodně, nevypozoroval sem v tom žádné pravidlo. Někdy se mi stane, že se mi nezamknou dveře u spolujezdce, vůbec ta západka nezaleze dovnitř a nezačne blikat ta červená LEDka na řidičových dveří. Jen stačí obejít auto a zamčit to ze strany spolujezdce. Normálně se to zamkne a začne blikat ta LED. někdy to dělá takhle i při odemykání a nejde to odemčit ani zevnitř, zkrátka musim vystoupit a kličem odemčit spolujezdcovi dveře. Takhle to udělá třeba 2x po sobě a pak je zase 20x pokoj... Je to vcelku jednoduchá závada ale nepříjemná, už se mi stalo že sem nechal stát auto a byli ty dveře odemčené. Jen bych potřeboval vědět, jestli do může dělat chyba řídící jednotky, kabeláže, nebo zámku... a jak to dát zpátky do kupy... kdyby někdo věděl tak mi prosim dějte vědět, a napište mi PM. díky moc SOB :-)
×
×
  • Vytvořit nový...