Louki1 Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Zdravím!! Chcel by som sa opýtať, či sa dá nejako nastaviť spojka, aby zaberala skôr a nie až tesne pred pustením pedálu. ďakujem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 Neda sa!!! Skus odvzdusnit ak nepomoze tak vymena-nova spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Jj taky jsem byl s tím kdysi v servisu a řekli mi, že je hydraulická a je tam nějaký samodostavovací váleček a nelze tedy dostavit.. Zlatý lanko.. :D Editováno: 16. Květen 2011, autor: Jarys Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Ouuu... nová spojka, tak to je drahý špás,,,, no ale tak zatiaľ s ňou nie sú žiadne problémy, pýtam sa len pre info. lebo na inom aute mi zaberala už od podlahy.... inak, dík za odpoveď!! Editováno: 16. Květen 2011, autor: Louki1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 :palec2:Drahy spas??? Za 100euro mas komplet spojku. Este mozes mat hydraulicky valcek zly na ovladanie spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) 100€ :D fakt... :D ty kokos ja som našiel za 290 € no a pre mňa ako študenta je to dosť také... :D fúúúú, až mi odľahlo... 100€ ešte zvládam... :D no a ako zistím či treba ten valček alebo celú spojku? .... či to už bude musieť mechanik na to mechanik pozrieť??? Editováno: 16. Květen 2011, autor: Louki1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 16. Květen 2011 Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 (editace) Zaklad je napisat kolko mas najazdenych km na aute a podla toho sa da posudit ci je zla spojka. KED mas najazdenych 30 000km tak moze bit vadny len valcek a ked mas viac km tak spojka. Chod postupne: Odvzdusnit. Skontrolovat valcek ci spravne funguje. Az potom vymena spojky. LINK: Spojka komlet za 100 euro : http://www.skoda-dil...4mpi-fabia.html Lamelu spojky kupis za 30euro. Editováno: 16. Květen 2011, autor: PROCHY603 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 16. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Květen 2011 aha... no mám 76800 km najazdených... ale tak takéto niečo ako je odvzdušnenie už radšej prenechám mechanikovi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 18. Květen 2011 Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 (editace) Já měl stejný problém ale u 1.4 16V 74kW. Spojka zabírala až uplně u konce, ale neklouzala. Poznáš to tak, když hrabeš nebo jedeš do prudkého kopce na 5tku a přidáš prudce plyn. Nesmí vystřelit otáčky. Jelikož mi to taky vadilo, tak jsem koupil novou spojkovou sadu lozisko, lamela, pritlacny talir od firmy LUK RepSet. Po rozdělání převodoky jsme zjistili, že lamela byla bez problému, ale byl špatný přítlačný talíř, proto to zabíralo od vrchu. Takže by ještě asi dlouho vydržela, ale jak říkám.. vadilo mi, že zabírá až u vrchu. Nicméně pokud kvůli tomu rozděláváš převodovku, tak bych to vyměnil rovnou vše a budeš mít dlouho zase klid. Mě jen trvalo asi 250 km, než jsme si zvykl na to, že spojka zabírá uplně odspodu , ale zachvilku bez problému Editováno: 18. Květen 2011, autor: Ondraasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 18. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Květen 2011 tak mne to nevadí, ja už som si na to zvykol. Akurát že mechanik mi hovoril že by mohla zaberať aj skôr a že časom môže začať prešmykovať. No ale zas auto má iba 77 000 km, takže dúfam že to ešte vydrží.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 nechcel som zakladat nove forum tak som to dal sem... tak ze dnes ako som siel mi zacal spojkovy pedal lahsie ist a zacali sa tazsie radit rychlosti a spiatocka ide obcas cez zuby.. mam nabehane 150k tak sa chcem spytat ci moze pomoct aj to odvzdusnenie alebo je lamela out?? ci celu spojku rovno?? dakujem za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) este by som sa chcel spytat ked ste to niekto menili uz tak ze kolko vas to stalo komplet aj s pracou vdaka Editováno: 20. Květen 2011, autor: Ahdul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Já koupil na fabii 1.4 74 kW za 2400 spojku LUK RepSet a práce 1500,-. Na 1.4 Mpi můžeš koupit třeba zde: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/102026-spojka-1-4mpi-fabia.html a domluv sese servisákem, jestli ti to udělá, když mu dodáš svůj materiál. Oni to občas berou z autokelly a tak a chtějí to prodat sami, protože tam mají tučné rabaty z materiálu a na kelly je to drahý..právě kvůli těm rabatům :-) Editováno: 20. Květen 2011, autor: Ondraasek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 20. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 no a ešte by sa suma dala znížiť, keby sa dohol so servisákom aby mu to spravil bez faktúry... cena by bola urcite nizsia.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraasek Vloženo 21. Květen 2011 Sdílet Vloženo 21. Květen 2011 Louki1: to taky, ale u nás to tu dělá každej bez faktury . Ale samozdřejmě je to taky možnost :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ahdul Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 no odvzdusnil som ju a rychlosti idu hadzat uz normalne ale obcas sa mi zda ze ked sa rozbieham na jednotke tak su citim jemne vibracie ktore som pred tym nepozoroval neviem mozno to robilo aj pred tym len som tomu nejak nevenoval pozornost...a rad by som sa spytal ze ked sa zavzdusnila ako sa to mohlo stat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
puummy Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Když vytáhnete manžetu okolo řadící páky tak je tam na nálitku oko které se pomocí blokovacího klíče (slabý vrták , imbus klíč) ustaví do pozice ( zablokování řadící páky a konzole řazení) po té v motor. prostoru mezi blokem a baterii je taková plastová tyč s pružinou na konci s otočným koužkem. odjistit tyč a oba protikusy vůči sobě stlačit zajistit, vytáhnout blokovací klíč z konzole a řadící páky a je hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 24. Květen 2011 Sdílet Vloženo 24. Květen 2011 Jak to tu tak ctu, tak jsem si vzpomel, ze na 4.rs mi pri zatezi vibruje saltrpaka...jako vibrace jdou citit jen kdyz ji chytim, jinak se paka netrepe. Muze to byt zavzdusneninm nebo tim ze by bylo treba seridit ty bovdeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Louki1 Vloženo 25. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 (editace) a pri preradovani alebo radeni spiatocky sa deje nieco?? Editováno: 25. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 25. Květen 2011 Sdílet Vloženo 25. Květen 2011 No nechaval jsem nedavno menit na spojce....kurde ted si nevzpomenu, ale bylo to spojeno s tim, ze razeni slo ztuha...ted jde lehce, ale sem tam to zadrhne, klasika, staci pustit spojku a znova a uz jde. Za jizdy v pohode, jen to neni tak hladke jako u 16V nebo treba u nove 1.2TSI, tam nejdou citit zadne "prekazky" v razeni. U mne to trochu citit jde, myslim jako ze po draze razeni je to misty lehci, potom tezsi, potom lehci a potom v poradku zapadne. Ale co jsem se docetl, tak by to mohlo byt prave temi bovdeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 (editace) Proměnný odpor páky při přeřazování, kdy ji jakoby musíš přetlačovat přes měkké "hrby", je naprosto normální - souvisí to s přesouváním řadicích táhel přes aretační mechanismus, který zajišťuje jednotlivé "kvalty" proti samovolnému vysunutí. Kdybys tam tu aretaci neměl, musel bys šatrpáku držet na potřebné pozici celou dobu, po kterou chceš mít zařazený zvolený stupeň. U moderních převodovek je ten aretační mechanismus svázaný se spojkou - abys nemohl ani omylem přeřadit při sepnuté spojce (bez sešlápnutí neboli "v tahu"). Takhle mi to bylo řačeno mechanikem, když jsem se ptal, proč mi nejde u formana řadit jak jsem byl zvyklý ze šáde s meziplynem - vyřazovat jen s mírným ubráním plynu bez sešlápnutí spojky a opožděným ubráním plynu dát meziplyn. Je možné, že při opotřebování spojky nebo při její výměně se tahle vazba resp. její nastavení posune a aretace není ani při plném vykopnutí spojky "úplně odemčená", takže ty "hrby" (části dráhy při řazení, kde páka klade mírně zvýšený odpor proti posunutí) jsou výrazněji cítit. Editováno: 29. Květen 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manek88 Vloženo 29. Květen 2011 Sdílet Vloženo 29. Květen 2011 Diky, zajimave. To ze ma Fabia misto tech tycek bovdeny asi zase tekovy vliv mit nebude. Ale ja mam pocit, jako by to neslo presne po te spravne draze, jako bych jel mimo kulisu razeni, pritom radici paku ovladam celkem jiste spravne (rozumeno radim presne podle kulisy razeni), tak mne napadlo, jestli neni treba seridit ty bovdeny. Ale dost mozna to bude ta aretace, problem je, ze jsem s jinym MPI nejel, a kdyz byla Fabka nova, tak jsem ji neridil. Ridil jsem 16V, ale tam je jina prevodovka, s lehcim chodem. Takze nakonec je dost mozne, ze to je jen v mezich bezneho opotrebovani. Spis bymne zajimalo to vibrování na 4.p.s. :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kafty158 Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Dobrý den, ahoj Škodováci, mám na Vás dotaz. Mám Fabii Junior 1.4 MPI (azf, 44kw) najeto 137k. Když stojím v prudkém kopci a chci se rozjet tak pouštím spojku a mám pocit, že se snad ani nerozjedu. Rozjede se až když je spojka téměř nahoře. Nevíte čím to je? Jinak spojka bez problému neprokluzuje nic. Když nestojím právě v prudkém kopci tak její záběr je "v normálu" (zabírá skoro od spoda). Nevíte co s tou spojkou bude? Mockrát děkuju za všechny odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 Hm mám pocit,že tě výměna spojky brzo nemine. Tohle je normální jev opotřebené spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 28. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2014 No na 137tis. je to trochu skoro. Maš ten voz od nova či kupene ako jazdene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.