Publikováno Květen 22, 201114 r Zdravím. Stratil jsem jeden šroub od kola. Jaký rozměr šroubu se používá na fabii?
Červen 3, 201114 r Že by to bylo M14 x 1,5....??? Ale podle toho, jakou máš dosedací plochu na kolech si musíš vybrat jestli s kulovou, nebo kuželovou...
Září 14, 201113 r Jeden momentovy kluc ma 3 nadstavce 17/19/21 mm. Bude sa dat pouzit na skrutky pre Roomstra 1,2 TSI 77kW ?
Září 15, 201113 r Ked si už spomenul ten momentový kľúč, tak Škoda má predpísaný uťahovací moment na disky 120 N.m, ale to určite všetci viete...
Září 15, 201113 r Jo jo, na ten moment už to leta utahuju . A hlavně v pneuservisech ho na svých vzduchových pistolích mají taky nastavený . Když to řádně nechají zaklepat tak se člověk zapotí i s metrovou trobkou na klíči. Ale znám pneuservis kde to na momenták opravdu zatahují......ale jenom jeden, a to když mají čas.
Září 15, 201113 r Dvanáct kilo působících na konci metr dlouhý páky - není to úplně přesně, ale pro názornost to stačí. Nebo 24kg na půl metru případně 6kg na dvou metrech... Upraveno Září 15, 201113 r od Ekkar_z_Bastlírny
Září 20, 201113 r (Nechcem vytvarat novu temu) - nema niekto vyfoteny podvozok Roomstra 1.2 TSI ? Napr. ked nieco opravoval, menil pneu a pod. Nie je to zivotne dolezite ale potesilo by
Září 22, 201113 r Zaujimali by ma najma napravy. Predna,zadna a celkovo ako je riesene zavesenie kolies. Ked bolo moje stare auto v servise obcas som zobral fotak a pofotil som si cely podvozok aby som mal prehlad co kde a v akom stave je. Pri mojom novom aute ma zaujima celkovy pohlad na podvozok lebo zo spodu som auto este vobec nevidel (a to mi neda spavat )
Únor 6, 201510 r Když jsme u toho utahování. Ten předepsanej utahovací moment tam neni pro srandu. Ale, co se teda může stát když se to přetáhne moc a nebo nerovnoměrně (tim nerovnoměrně nemyslim, že nějaký šrouby budou urvaný do krve na hranici mezi mezí pružnosti a mezí tahu a další šrouby pudou utažený jen na ruku, dyt víte jak to myslim) Někdo říkal, že se mi nerovnoměrným utažením a nebo přetažením můžou zkroutit kotouče, což mi při pohledu na konstrukci ložiskového náboje-kotouče-kola příde jako blbost. Prej se to stává hlavně u litých kol, ale zase liťáky jsou v místě dosedací plochy k autu docela masivní. A další otázka-jak jsem si koupil litý kola, tak maj díry zahloubený pro "kulový" dosedací plochy kolových šroubů. Škodovka používá taky sériově šrouby typu koule, že jo? Jenže jak jsem si dával disk jen tak na nečisto na auto, tak jsem zjistil, že ta kulová dosedací plocha nějak divně dosedá-jenom nahoře-červená barva. Obrázek je možná trochu nepřesnějc- nevim přesně kolik místa schází tomu šroubu k tomu aby se uvelebil po celej styčnej ploše v díře v disku. Nevadí to něčemu? Jak je ta opěrná plocha dál od závitu, nebude tam větší páka pro cyklické namáhání? A popřípadě nepovede se mi po pár sezonách utahováním a povolováním kol že si ty dosedací plochy udělaj svoje místo-protlačí se až do konce? A bude to sedět po celej ploše?
Únor 6, 201510 r A nemá to kolo náhodou kuželovou dosedací plochu 60° a šroub má kouli 26 mm ? Nejsou to kola Ultimate z Auto Kelly ?
Únor 6, 201510 r Dvanáct kilo působících na konci metr dlouhý páky - není to úplně přesně, ale pro názornost to stačí. Nebo 24kg na půl metru případně 6kg na dvou metrech... 12,25Kg, 24,5Kg, 6,125Kg, gravitace není 10 ale 9,81.... jahahahaaa a ted do mě
Únor 6, 201510 r Honza- pokud byla tato otázka na mě-je to kolo Alustar. Sice starčí model (2009) a made in germany. Né nějakej noname výrobce z číny kde to někdo usmolil za misku slaný rejže. Díra je dostatečně viditelná a jde tam jasně nahmatat dosedací plocha kro "kouli". Ekkar- zas tak to nemusíš prožívat. Pawouk- Snažim se neza.írat forum novýma tématama. Někdo řekl, že se tím stává forum nudným.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.