Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak jsem to zkoukl sam .. vzduchovy filtr byl cerny vevnitr i po stranach .. takhle cerny jsem jeste nikdy nevidel .. motor pri pridani plynu chvili premyslel jestli je to opravnene a pak pridal a nekdy se dost zadusil .. ale po vymene vzduchace to jede jako raketa :) otacky kolisaji asi o 2ot. nejde to ani videt a zadne vynechavani plynu nebo skubani .. vystreli okamzite :) problem vyresen :)

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak nakonec Cosby vycistil skrtici klapku a nejaky ten patek to fungovalo jenze dnes to z niceho nic zablblo :( Jelo to normalne a zastavim na parkovisti a najednou volnobeh zacal kolisat okolo 400 ot. nahoru i dolu .. malem to chciplo svetla blikaly podle toho kolisani otacek ale nevsiml jsem si jestli svitila kontrolka motoru nebo ne :( Vypl jsem motor bez problemu nastartoval a jelo to bez problemu i po dalsich nastartovanich .. ja nevim co zkouknout :( Myslite si ze odchazi skrtici klapka? Motor ma najete 143 850 km 1.4 44kw r.v. 2001 .. Uvazuju ze vymenim svicky jestli nahodou nevynechala .. auto jsem koupil pred 2 mesici takze ani nevim kdy byly meneny svicky .. nevim nic .. nebo to muze byt neco jineho? VAG nemam k dispozici a v pondeli jedu na 3 dny mimo a nevim co budu delat kdyz se mi to pokazi :(

Vloženo

Na nic jsem nekoukal vsechno po nastartovani funguje normalne .. Jsem z frydku-mistku odpoledne kouknu na svicky jake jsou nevim kdy byly menene a uvidim mozna ze to bylo ono :( a nebo jen bordel v benzinu ..

Vloženo

Zkus svíce, zapalovací modul (lištu) a podobně. Jestli tankuješ u pumpy s normální značkou a ne někde "ve dvoře statku", je velice nepravděpodobné, že bys měl problémy s palivem - co jsem koukal na ty pokutované stanice na webu (dá se to najít na Aktuálně.cz i jinde - do Ujce Gůgla napiš "pokuty ČOI za palivo" a prohlídni co vyhodí), tak většina pokut byla v poslední době za nízký bod vzplanutí motorové nafty, u benzínu je problémů míň. Chtělo by to opravdu ten log z VAGu, aby se dalo upřesnit, co to má v paměti závad - a podle toho čenichat blíž...

Vloženo

Průsak vody je možný jen tam, kde mají ještě podzemní nádrže - který pokud vím, tak se už minimálně 10 let nestavějí, protože pro jejich instalaci jsou tak přísný ekologický předpisy, že se dalece vyplácí udělat nadzemní objekt s nepropustnými podlahami a veškerou další dozorovou technikou - a nádrže umístit do něj. Spíš bych se bál nekvalitního paliva z důvodu úmyslného "pančování" prodejcem a podobných zhovadilostí. Vyloučit se to dá jedině změnou pumpy - a to ještě ne vždycky, protože ty zeměpisně k sobě blízké můžou klidně používat stejného dodavatele i stejnou metodu "úpravy kvality"... lollol

Vloženo

no co já vím tak v okolí jsou benzínky které už stojí tady víc jak 10let, a benzínka vypadá tak že je prostě budova kde je prodejna a vedle jsou jenom stojany, tzn. že nádrže jsou pod zemí lol lol lol lol takže asi tak.

ale více bych řešil až po dodání info z vagu.

Petrkiller hele ty bydlíš někde blízko cosbyho jako odsaď z fora? jestlii jo tak proč nezajedeš za ním na vag? předpokládám že poo vyčištění dělal vagem nebo jiným programem základní nastavení škrticí klapy?

Vloženo

já měl problém s kolísáním otáček ted onehda....ale pomohlo mi vyměnit vzduchovej filtr...když to dělalo 2roky zpátky tak to bylo klapkou..tu mam ted čistou...ale mám 16v

Vloženo (editace)

U cosbyho jsem byl .. udelal vagem zakladni nastaveni a nasel jednu chybu neco s cerpadlem ci co ale rikal ze to je normalni a asi to bylo i tim ze mi to s tou spivanou klapkou nekolikrat malem i chciplo takze asi ta chyba ..

Ja mam taky podezreni na zapalovaci civku .. ale nevim jeslti jet na VAG zitra do skodovky a at mi vymeni tu civku ktera delala bordel a nebo ji nechat tak a vydrzi jeste tak 1000 kilometru najet hlavne po dalnici .. ty 3 dny budu auto potrebovat jako sul a bude litat dalnice ve vysokych otackach nechci at se mi to odsere :( Takze zajet do skodovky na VAG a nechat vymenit jeste rano? A nebo nechat tak kdyz uz to nic nedela :( Odepiste nekdo prosim jeste do 9 rano :D

Nekde jsem tady cetl ze ta civka takhle naznacuje ze uz je tesne pred smrti kdyz to jede na 3 valce a nastartuju znova aje to dobre .. ani kontrolka motoru nesvitila jak se to stalo jen kolisaly otacky a s tim i svetla .. zatim najeto od toho problem 120 km a vpohode zatim ..

Vyreseno: nebudu to riskovat ze nekde zustanu trcet .. zitra zajedu do skodovky na VAG a at mi zjisti problem .. jestli to bude civka necham ji vymenit :) snad se do 1500 vlezu .. starou si necham jako nahradni :) jeste neco vydrzi

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

hele jestli jse bavíme o té 1.4 co máš v podpisu, tak zajeď opravdu do škodovky, škoda že nejsi odsud z Karvinska bych ti to načetl na vag.

jinak nepočítej stím že zajedeš do škodovky a řekneš vyměnit lištu a oni tii ji vymění na počkání, určitě nebude skladem takže se bude objednávat.

skusil bych spíše nějakej vrakáč a vyměníš si to sám jsou tam 2 imbusy myslím že č. 6.

Hele a co svíce ty už jsi zkoušel?

pak ještě písni jak jsi dopadl

Vloženo

Svice jsem nekontroloval .. Mohl jsem ze :( Jsem si rikal ze tam nic nepude videt :( No u HTP jak se nam spalila civka tak nam to na pockani vymenili .. a tam nejsou civky? Co kdyz to bude jen civka tu by mohli mit skladem ja bych radeji kdyby to byla civka a dam jim 1500 za civku a jedu :(

Vloženo

na MPIčku je celý modul přes všechny čtyři svíce přišroubovaný dvěma imbusy jak už ti psal wiglegummy (stejně jako u Feldy MPI), modul na každé svíci má jen HTP a 1,4 16V určité typy motoru. Jinak obávám se že ve Škodovce, celý ten modul bude dražší, tipuji že přes 2 táci určitě

Vloženo (editace)

HTP má samozřejmě jinou zapalovací soustavu než 4válec. Průšvih je v tom, že servisy spoléhají na dobrou logistiku prodejců ND a na to, že požadovaný díl jsou schopní dodat do druhého dne od objednání. Z tohoto důvodu nedrží skladem nákladnější ND - snad jen pár filtrů, svíček, řemeny k altíku a podobně. Zapalovací lišta motoru 1,4MPI sice je poruchový díl, ale právě kvůli ceně to asi nebude skladovka - takže sedni k telefonu, obvolej servisy a prodejny ND a zkus ji nejdřív fyzicky sehnat, než někam vyrazíš. A pak ji vyměň pokud možno co nejdřív - vynechávající zapalování znamená zvýšenou zátěž pro celý motor - vibrace na klikovém mechanismu, který v ten moment postrádá vyvážení, nespálená směs ve výfuku = katalyzátoru, nevyrovnané teploty v bloku a hlavě válců = čtvrtina motoru je najednou o podstatný počet °C chladnější než zbytek = hrozí tepelná deformace, vyšší spotřeba z důvodu nutnosti náhrady výkonu nepálícího válce těmi zbývajícími...

Malta - není ta lišta k 1,4MPI nakonec stejná jak k Felině, tak k Fábuli? Vůbec bych se tomu nedivil - jsou to přece jen skoro identické motory...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo (editace)

Tak vam pisi z dovolene kde jsem nakonec uplne bez problemu dojel :) v servisu me to hodil na vag a rekl ze tam byl problem se skrtici klapkou ze je asi spinava a je to prace na 2 Hodiny .. ale rekl jsem mu ze mi ji uz vycistil automechanik a i nastavil .. rekl mi ze to asi nenastavil zakladne a tak to udelal no auto se malinko zase sklidnilo .. jezdi normalne spotreba na 270km dalnice-mesto-vesnice-hory 6.4L .. po dalnici jsem jel 130-150 a v kopcich prumer asi 13 litru ..

Cosby rikal ze mozna odchazi ta skrtici klapka ale nebudu to resit a uvidim jak dlouho to bude bez problemu jezdit kdyztak ji necham vymenit ale pry nova stoji 15000 coz me docela trapi .. ja chudy student kde na to vezmu :D

Dekuju vsem za rady :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Vloženo

Baví se o motoru 1,2HTp což jsou jenom cívky v kelly jsou cca zza 1000kč, jinak jednou jsem dělal zakladní nastavení na octavii po vyčištění klapy a nic, nakonec jsme zajeli za borcem co jse tím živý a řekl nám že tím vagem co tu koluje snad už všude to většinou nejde nastavit, musí se to prej párkrát zopakovat ale na moji fabuli to šlo napoprvé a na té oktě jsem si nevšiml jséstli klapa při nastavování cvakala

Vloženo (editace)

Přesně tak, Wigli - ta haťapka, co má Killer v podpisu, je jen "používaná", nikoliv "vlastněná". Stačí si kliknout na poslední řádek v podpisu = "Má fábia" - tam má "mazlíka" v samostatném dredu na fotkách včetně přítulkyně.

Jo, kdybych si měl takhle do podpisu dát všecky vozítka, kterými jsem kdy brázdil silnice, asi by mi půl stránky nestačilo - u drtivé většiny z nich to bylo jen na jedno-dvě poježdění, nejvýš pár stovek kilometrů (služebáky). Z těch vícekrát používaných by to byly i minimálně

- 2 haťapky kombíky - a obě 40kW (ty úplně první - HRŮZA!), dvě octy TDI (jedna liftback, druhá combi) - první 81kW, druhá 96kW, felina pick-up 1,9SDI, favorit pick-up 135, Praga V3S valník (snad nejlepší na učení se jezdit s náklaďákem...), "stíhačka" TAZ1500 valník (5-kvalt!!! ale 80 jedině s větrem v zádech a z kopce... lol lol lol), Avia A-31 skříňová (šílenej verk!), Lancia Dedra 2,0i (hezký povození - ale žrala snad i trávu kolem cesty), dál několik dalších starších škodovek počínaje starou Oktávií (ještě s řazením pod volantem), přes Š110L, dvě Š110LS, Š105, Š120, Š136 Rapid, dva Wartburky 353 (sedany - taky šaltpáka pod volantem), Renault 5GTR, Renault Clio1,4, Ford Scorpio Ghia 2,9i (liftback)...

A motorky radši vyjmenovávat nebudu... Sry za OT

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Vloženo

aha špatně jsem pochopil jeho příspěvek výše jak píše otom že jim měnili u HTp tu cívku. nějak jsem už asi spal u toho, a navíc já jej neznam takže nemůžu vědět co je jeho. a ten odkaz Ma fabia jsem přehlédl

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...