Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Předpokládám, že to byla skica Rapida :)

A nebo nejaky novy Hjonde :-D

A ještě k tý rekuperaci - je to tak, jak kdosi napsal, že při brždění motorem ten altík dostane větší buzení = jeho napětí vyleze nad běžně nastavenou hodnotu a tím se začne do sítě auta cpát energie ve větší míře než při běžným chodu motoru. Ano, i tahle energie se musela předtím získat z paliva, takže spotřeba se nesnížila, ale u auta bez rekuperace by se zmařila v brzdách nebo jen ve tření motoru a v jeho dynamickejch odporech = přeměnila by se na odpadní teplo, který by se z auta vyzářilo baz dalšího užitku ven. Tím, že se část kinetický energie pohybujícího se auta změnila na elektriku a nabila se do baterie se dosáhne toho, že se ta baterie nemusí tolik dobíjet při běžným chodu a alternátor pak může z motoru odebírat menší mechanickej příkon - o co dá míň při normálním chodu, o to víc ho elektronika nabudí při snižování rychlosti. Souhrnnej náboj v akumulátoru zůstane stejnej, celkově klesne spotřeba o dejme tomu decku nebo dvě na 100km - což je docela slibný, ale zase je to kurvítko, který když vyplivne, bude to pokladnička bez dna... Fyzika na prdel nedostává, jde jen o vyhodnocení správnýho momentu, kdy musí elektronika přepínat režimy alternátoru tak, aby nebrzdil když to není potřeba a zároveň se musí sladit brzdnej účinek s požadavkem řidiče na potřebnou míru zpomalení auta = i řidič se s takovým zařízením musí nejdřív sžít, aby ho neblokoval třeba tím, že při každým přibrždění sešlápne spojku a tím odpojí agregát od kol (znám i takový "případy pro primáře Chocholouška" !!!) - protože jedině tak dokáže elektronika efektivně využít kinetickou energii auta k přeměně na elektriku za účelem plynulýho zpomalení nebo udržení rychlosti v mírným klesání...

Naprosto neverim, ze rekuperace udela 0.2l na 100km. Mimo jine by me treba zajimalo, jak auto pozna, ze dojizdim ke krizovatce a rekuperace je tedy na miste nebo jen jedu z kopce bez plynu a rekuperace tedy na miste neni, protoze to to auto akorat vice zpomali a bude ho pak treba vice zrychlit a tudiz spotreba timto naopak jeste stoupne. Ne vzdy kdyz clovek brzdi motorem, tak chce opravdu "brzdit". :) A pokud je aktivni rekuperace tak to proste brzdi vice.

Konfigurátor F3 je nějaký zmatený.

 

Dám-li Style + 1.2 TSI 81kw manuál + Zelená Rallye metalíza a černá magic s perl. efektem střechu, nelze pak vybrat modrý interiér který obsahuje sport. sedačky... přitom se však zobrazuje ale vybrat nejde (IE11 ani Chrome). To byl jen příklad, dělá to u více barevných konfigurací. 

technikus: jojo, je trochu zmatený, já včera dával Ambition s modrým interiérem (nemluvě o věcech, který si k tomu musíš ještě navíc naklikat), tak se ten interiér nechtěl zobrazit jak vypadá, byl tam furt bílej :( ale každopádně jsem se dostal na nějakých 330 000 kč s fajn výbavou a motorem 1.0 MPI 55 kW :)

On je ten konfi vůbec nějakej nepřehlednej,zkouším také různe kombinace,a co všechno je tam třeba naklikat,tak s lepším motorem než 50kw je to o cca 90tis dražžší než stepík,,což už je dost,vím nesrovnávat no i když! :kol-28:

Sice na Fabku Škofin nedává žádnou slevu, ale dává za 1 Kč povinné ručení na celou dobu financování, což taky nezní jako nabídka k zahození. 

 

více ZDE

On je ten konfi vůbec nějakej nepřehlednej,zkouším také různe kombinace,a co všechno je tam třeba naklikat,tak s lepším motorem než 50kw je to o cca 90tis dražžší než stepík,,což už je dost,vím nesrovnávat no i když! :kol-28:

Konfigurátor je nyní v proklikávání kostrbatý, ale zdaleka to nemá na chaos ostatních....

Tak tak myslim ze skoda ma jeden z nej konfiguratoru;-)

tiež si to mysím..

Jo jo, jeden z mála, kde opravdu vidíš, jak to auto bude v reálu vypadat a ne jen ilustrační fotky nebo foto základního modelu, kde se mění akorát disky :)

len mi chýba v konfiguráku možnosť toho aby zobrazilo auto bez puklíc proste len na plechoch...

Puklice sundáš a prodáš za dobrý peníz :)

myslím konfigurátor! že nezobrazuje aj možnosť výzoru auta bez puklíc...

Já vím, že v konfigurátoru :) já myslel, jako že se nejde objednat auto bez poklic :D 

a keď vidím u predajcu na sklade zafóliované auto bez puklíc? tak má puklice v kufri?

Všechno, včetně drobotin á la škrabka, foukací sada je v přepravním, zataveném pytli.

nevím jestli to tu už někdo bylo...

 

 

post-56834-0-68121500-1413051167_thumb.j

Tohle je jenom BMW předělané na Škodovku :)

já jsem si řikal že to je fake :)

Ani ne tak fejk jak bejk, ale důkaz, že už asi za chvíli nebude lehké rozeznat auto od auta :kol-26:

post-24140-0-61399300-1413134453_thumb.j

 

post-24140-0-84557300-1413134483_thumb.j

 

post-24140-0-80939000-1413134498_thumb.j

 

post-24140-0-77101800-1413134512_thumb.j

 

post-24140-0-18123100-1413134530_thumb.j

 

post-24140-0-07017300-1413134713_thumb.j

 

post-24140-0-92032700-1413134723_thumb.j

 

post-24140-0-07013500-1413134735_thumb.j

Jedna zlatá.

post-4581-0-86477900-1413146550_thumb.jp

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.