Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Předpokládám, že to byla skica Rapida :)

A nebo nejaky novy Hjonde :-D

A ještě k tý rekuperaci - je to tak, jak kdosi napsal, že při brždění motorem ten altík dostane větší buzení = jeho napětí vyleze nad běžně nastavenou hodnotu a tím se začne do sítě auta cpát energie ve větší míře než při běžným chodu motoru. Ano, i tahle energie se musela předtím získat z paliva, takže spotřeba se nesnížila, ale u auta bez rekuperace by se zmařila v brzdách nebo jen ve tření motoru a v jeho dynamickejch odporech = přeměnila by se na odpadní teplo, který by se z auta vyzářilo baz dalšího užitku ven. Tím, že se část kinetický energie pohybujícího se auta změnila na elektriku a nabila se do baterie se dosáhne toho, že se ta baterie nemusí tolik dobíjet při běžným chodu a alternátor pak může z motoru odebírat menší mechanickej příkon - o co dá míň při normálním chodu, o to víc ho elektronika nabudí při snižování rychlosti. Souhrnnej náboj v akumulátoru zůstane stejnej, celkově klesne spotřeba o dejme tomu decku nebo dvě na 100km - což je docela slibný, ale zase je to kurvítko, který když vyplivne, bude to pokladnička bez dna... Fyzika na prdel nedostává, jde jen o vyhodnocení správnýho momentu, kdy musí elektronika přepínat režimy alternátoru tak, aby nebrzdil když to není potřeba a zároveň se musí sladit brzdnej účinek s požadavkem řidiče na potřebnou míru zpomalení auta = i řidič se s takovým zařízením musí nejdřív sžít, aby ho neblokoval třeba tím, že při každým přibrždění sešlápne spojku a tím odpojí agregát od kol (znám i takový "případy pro primáře Chocholouška" !!!) - protože jedině tak dokáže elektronika efektivně využít kinetickou energii auta k přeměně na elektriku za účelem plynulýho zpomalení nebo udržení rychlosti v mírným klesání...

Naprosto neverim, ze rekuperace udela 0.2l na 100km. Mimo jine by me treba zajimalo, jak auto pozna, ze dojizdim ke krizovatce a rekuperace je tedy na miste nebo jen jedu z kopce bez plynu a rekuperace tedy na miste neni, protoze to to auto akorat vice zpomali a bude ho pak treba vice zrychlit a tudiz spotreba timto naopak jeste stoupne. Ne vzdy kdyz clovek brzdi motorem, tak chce opravdu "brzdit". :) A pokud je aktivni rekuperace tak to proste brzdi vice.

Konfigurátor F3 je nějaký zmatený.

 

Dám-li Style + 1.2 TSI 81kw manuál + Zelená Rallye metalíza a černá magic s perl. efektem střechu, nelze pak vybrat modrý interiér který obsahuje sport. sedačky... přitom se však zobrazuje ale vybrat nejde (IE11 ani Chrome). To byl jen příklad, dělá to u více barevných konfigurací. 

technikus: jojo, je trochu zmatený, já včera dával Ambition s modrým interiérem (nemluvě o věcech, který si k tomu musíš ještě navíc naklikat), tak se ten interiér nechtěl zobrazit jak vypadá, byl tam furt bílej :( ale každopádně jsem se dostal na nějakých 330 000 kč s fajn výbavou a motorem 1.0 MPI 55 kW :)

On je ten konfi vůbec nějakej nepřehlednej,zkouším také různe kombinace,a co všechno je tam třeba naklikat,tak s lepším motorem než 50kw je to o cca 90tis dražžší než stepík,,což už je dost,vím nesrovnávat no i když! :kol-28:

Sice na Fabku Škofin nedává žádnou slevu, ale dává za 1 Kč povinné ručení na celou dobu financování, což taky nezní jako nabídka k zahození. 

 

více ZDE

On je ten konfi vůbec nějakej nepřehlednej,zkouším také různe kombinace,a co všechno je tam třeba naklikat,tak s lepším motorem než 50kw je to o cca 90tis dražžší než stepík,,což už je dost,vím nesrovnávat no i když! :kol-28:

Konfigurátor je nyní v proklikávání kostrbatý, ale zdaleka to nemá na chaos ostatních....

Tak tak myslim ze skoda ma jeden z nej konfiguratoru;-)

tiež si to mysím..

Jo jo, jeden z mála, kde opravdu vidíš, jak to auto bude v reálu vypadat a ne jen ilustrační fotky nebo foto základního modelu, kde se mění akorát disky :)

len mi chýba v konfiguráku možnosť toho aby zobrazilo auto bez puklíc proste len na plechoch...

Puklice sundáš a prodáš za dobrý peníz :)

myslím konfigurátor! že nezobrazuje aj možnosť výzoru auta bez puklíc...

Já vím, že v konfigurátoru :) já myslel, jako že se nejde objednat auto bez poklic :D 

a keď vidím u predajcu na sklade zafóliované auto bez puklíc? tak má puklice v kufri?

Všechno, včetně drobotin á la škrabka, foukací sada je v přepravním, zataveném pytli.

nevím jestli to tu už někdo bylo...

 

 

post-56834-0-68121500-1413051167_thumb.j

Tohle je jenom BMW předělané na Škodovku :)

já jsem si řikal že to je fake :)

Ani ne tak fejk jak bejk, ale důkaz, že už asi za chvíli nebude lehké rozeznat auto od auta :kol-26:

post-24140-0-61399300-1413134453_thumb.j

 

post-24140-0-84557300-1413134483_thumb.j

 

post-24140-0-80939000-1413134498_thumb.j

 

post-24140-0-77101800-1413134512_thumb.j

 

post-24140-0-18123100-1413134530_thumb.j

 

post-24140-0-07017300-1413134713_thumb.j

 

post-24140-0-92032700-1413134723_thumb.j

 

post-24140-0-07013500-1413134735_thumb.j

Jedna zlatá.

post-4581-0-86477900-1413146550_thumb.jp

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.