tvojebabka Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 No i těch 0.5 l sem tam problikne. Ale většinou mám 0.6. Čím to je netuším. Já mám vždy po zahřátí 0.5 l / h (s AC 0.7 l / h). Není to málo? Když Ty máš víc? ..možná červená barva více žere než stříbrná? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 Dnes jsem se na to chvíli díval, když jsem přijel do garáže. Ukazovalo to 0.6, pak pár vteřin 0.5, návrat na 0.6, pak opět 0.5 a pak jsem to chcípnul. Nevidím v tom problém, jestli o desetinu víc, nebo méně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 TPI vysvětlující výše zmíněný standardní jev u motoru 1.4 TSI:TPI získal Racek08 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 27. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2013 Domnívám se že je vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Je tohle standardní zvukový projev a čas zvýšeného volnoběhu ? Auto stálo asi 5 hodin, při +15 st. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Ano, je to standardní průběh u 1.4 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mondstein Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Pak je to OK, těch prvních pár sekund se mi to teda zdá dost hlučné. Člověk je už asi ze čtení o TSI úplně paranoidní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2013 Neposlouchat, nastartovat a jet. Vrčí ti to stejně, jako mně. 1.4 TSI má prostě takovýto specifický sound, hodně to dělá také zvuk výfuku. Ale já se spíš držím první věty. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 9. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2016 Ahoj, to s těmi zvýšenými otáčkami při vyšší okolní teplotě a studeném motoru se děje i u mého motoru. Ot. 1200 a po cca půl minutě to spadne na 1000 a následně na 700. A to mám atmosférickou 1.4. Ještě v záruce jsem se to snažil řešit přes servis, teď už si toho nevšímám. Občas mi vadí to škubání, než se to ustálí, ale jinak to neřešim, Takže to dělá i tenhle motor, nejste v tom sami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobera13 Vloženo 24. Květen 2023 Sdílet Vloženo 24. Květen 2023 Ahoj všem. Dokázal už někdo vyřešit jak obejít předehřev katalyzátoru u 1.4 tsi 90kw?? Dost mě zen zvuk při venkovní teplotě 17 stupňů a výše vytáčí. Doufám že se někomu za těch několik let to povedlo vyřeštit. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fernet 11 Vloženo 30. Července Sdílet Vloženo 30. Července Takže jak to čtu, je tohle v pořádku a nemám si s tím lámat hlavu? v zimě v cajku, když je tepleji a více, tak jsou starty jako na videu... IMG_7348.MOV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Července Sdílet Vloženo 30. Července Je to tady snad jasně napsáno, včetně dokumentu od výrobce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.