Pawouk Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Tak Maverick nám to rozlousknul. Podělaný emise... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mates1909 Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 Zdravím ,většina problému dnešních moderních motorů souvisí s plněním různých pochybných ekonorem díky ekoteroristům 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hurikan88 Vloženo 20. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 20. Červenec 2012 (editace) To video s tím Golfem, tak to mám to samé kromě toho střílení, je to děsnej zvuk ale po chvilce to je v normálu. Mám najeto zatím 6500tis tak snad to nebude horší! Editováno: 20. Červenec 2012, autor: Hurikan88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 (editace) To mnou popisované "střílení" do výfuku berte s rezervou. Je to takové jakoby chvilkové zakuckání motoru, pravděpodobně obohacenou směsí. Motor jakoby krátce vynechá a odfoukne si, nevím jak to přesněji popsat. Dělá mi to takto beze změny od novotí, beze změn k horšímu či lepšímu, tak předpokládám, že to má takto i být. Je lepší chvíli počkat, než celý proces doběhne a motor spadne do volnoběhu než hned vyjet, protože pak má auto tendenci poškubávat a jde i hůř za plynem. Jinak z videa je dobře vidět, jak motor pustí barevný čmoudík, emise musí být v tuto chvíli asi hodně vysoké. Editováno: 21. Červenec 2012, autor: pava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 To mnou popisované "střílení" do výfuku berte s rezervou. Je to takové jakoby chvilkové zakuckání motoru, pravděpodobně obohacenou směsí. Motor jakoby krátce vynechá a odfoukne si, nevím jak to přesněji popsat. Dělá mi to takto beze změny od novotí, beze změn k horšímu či lepšímu, tak předpokládám, že to má takto i být. Je lepší chvíli počkat, než celý proces doběhne a motor spadne do volnoběhu než hned vyjet, protože pak má auto tendenci poškubávat a jde i hůř za plynem. Jinak z videa je dobře vidět, jak motor pustí barevný čmoudík, emise musí být v tuto chvíli asi hodně vysoké. Dělají to i TSI 1,2 a dělala to i felina resp už fanouš jednobod. Je to taková "blbá" teplota motoru, kdy to má asi tvrdou dávku po startu nebo k ohřátí katu. Mii pomáhá k urychlení "sytiče" přidání plynu na pár vteřin a pak to spadne. Jinak to skáče jak koza a ne a ne to jet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2012 No, to bych si nedovolil tvrdit, že to dělala Felicia o jedničkové Fabii už vůbec. U těchto mých bývalých vozech volnoběžné otáčky závisejí na teplotě motoru. Např. FI 1.4 16V nic takového jako současné TSI nedělala - po startu studeného motoru náběh na zvýšené volnoběžné otáčky a pak postupný pokles na snížené a bylo jedno jaká byla venkovní teplota. Zatímco ty TSI se chovají poněkud jinak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Asi jsem si to vymyslel.... Měl jsem fáčko jednobod, felinu jednobod, felinu MPI a teď tady ten megavýtvor a při teplotách kolem 15- 20 stupních venku,resp této teploty motoru to startuje "navysoko" jako se sytičem karbecovka. Ostatní benzíny neposoudím,krom náhradní OII 1,4 TSI(co máš mimochodem ty),služebáky byly TDI. Už to někde tady na fóru bylo popísováno že nastaruje takto a pak po pár vteřinách kuckne a spadne na volnoběh buď 800 bez klimy a nebo 900 s klimou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Je pravda, ze podobnej jev se tatovi děl u Felicie 1.6 MPi, detail v jakych teplotach si ale uz nepamatuju. Byl to MR 1998 (jedna z poslednich pred FL) jeste se softwarem s nizsim volnobehem. Stacilo brknout o plyn a byl klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Jakube, já na Felicii MPI (1997) najel 120 000 km, na Felicii jednobod (1996) mnoho desítek tisíc + tisíce startů a ničeho takového jsem si nevšimnul. Prostě studený motor vždy startoval na zvýšený volnoběh, pak to spadlo na normální volnoběžné otáčky, jinak by to nejspíš chcíplo. To samé na té Fabii - u té to dokonce padalo postupně, ne najednou z 1200 na 800. S výše popsaným jevem, který je jaksi nepřehlédnutelný, jsem se setkal až u Fabie 1.2 TSI a poté u mojí Octy 1.4 TSI. Toť vše co k tomu mohu dodat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 22. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2012 Potom jsem asi d.bil a nebo jsem měl a mám vyjímečné výtvory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DuK Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 Jinak jak se tu píše o těch zvýšených otáčkách po startu, tak to mám taky a dělalo to od prvních kilometráků. Je to jako sytič u 120... Naštěstí to opravdu do půl minuty mizí a mizet doufám bude. Tak já jsem si to teď několikát stopoval - a při cca 23°C to "spadne" na 900ot/m za cca 50-60s... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 No dneska ráno auto ukazovalo 11,5°C(díval jsem se proto, že mi byla zima) a spadlo to teda určitě rychleji než za půl minuty. Ráno to změřím. Uvidíme :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 To vypadá, že čím větší zima, tím kratší doba zvýšených otáček? Také to může být rozdílným sw ŘJ motoru podle data výroby. Kdoví co a jak tam soudruzi v MB bastlí. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 14. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2012 já mám vyrobeno asi v březnu 2011, uvidíme ráno ...aneb jak píše Pawouk, ..."čím větší zima, tím kratší"....a o tom prostě nelze diskutovat-ani se soudruhy z Bolehlavi. Hezké odpoledne, pánové, dámy prominou neb jich se to netýká.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim1234 Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 Tak k těm otáčkám po nastartování -včera v 17:00 teplota venku -auto ukazuje 23°C-po nastartování jede 35 sec ve dvou režimech(asi 1200 pak to klesne na 1000, pak otáčky asi 850 za minutu-předtím stálo 24 hodin u chaty) -dnes ráno 8:00 teplota venku-auto ukazuje12°C-po nastartování prakticky okamžitě (do 5 sec.max.) padají otáčky na 900 za minutu a tam setrvává (předtím stálo cca 13 hodin). Pedálu plynu jsem se ani nedotkl. Víc se v tom nemíním paplat :-) Krásný den přeji všem z údolí Oslavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JayFader Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 (editace) Já přidám také svojí aktuální zkušenost. Zkusil jsem teď na doporučení vzít lepší benzín (dlouhodobě jsem bral N95 na OMW). Vyjel jsem dvě nádrže shell v-power racing. Měl by mít 100oct, chlapík na pumpě tvrdil, že je to jediný benzín, který se do ČR importuje z DE, co je na tom pravdy nevím. Můj suběktivní dojem je, že se motor chová o něco lépe. Zmizely některý šelesty, které vydával po studeném startu. Suběktivné o něco lépe táhne a motor je méně slyšet. Palivo je ale velmi drahé (u nás 42kč/l), takže se vracím zpět ke klasice N95 OMW, nebo shell. Už jsem delší dobu nezaznamenal zvýšené otáčky po startu, ale to bude spíš nízkou ranní teplotou. Editováno: 16. Srpen 2012, autor: JayFader Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 16. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2012 U me na zvýšené otacky po startu nema benzin zádný vliv. Bral jsem na zkoušku cca 2 mesice MaxMotion100 a zvýšené otacky se projevovali přesně podle toho TPI, co tu nekdo přikládal. Nevim jak Shell, ale Omv i Benzina "100" jsou z rafinerie OMV v Rakousku. Jinak subjektivně ma motor lepsi chod, ale za ty prachy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrozkoz Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 Zdravím, tak jsem též stopnul čas toho "sytiče" za teplého počasí. Po pěti dnech stání při 24,5 stupních trvalo přesně minutu, než to spadlo. Přibližně po 35 sekundách to kleslo na 1050 otáček. Vypadá to tedy, že je to v pořádku a že to bude jen tou honitbou norem. Co si myslíte o slunečních clonách, dáváte si na přední okno cosi k ochraně před žárem, když na slunci stojíte? Nebo nemáte obavy, že dojde k roztavení palubní desky do tvarů terminátora T-1000 a že to vydrží? Přeji pěkný saharský den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 20. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2012 Dávám a teplota palubky resp. volantu je citelně menší než bez clony. Bez ní je to na smažení volských ok, ale takto,je-li dána se klima nemusí tak dlouho rvát naplno. U spousty aut "bez" je tepelné namáhání vidět na horní části volantu který se časem vyleptá a ruce jsou plné drobinek plastu.Kvalita plastů je od dob favorita, kde se to ohlo celé jak rohlík někde jinde,ale i tak to celé dostává zabrat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Tak k těm otáčkám po nastartování-včera v 17:00 teplota venku -auto ukazuje 23°C-po nastartování jede 35 sec ve dvou režimech(asi 1200 pak to klesne na 1000, pak otáčky asi 850 za minutu-předtím stálo 24 hodin u chaty)-dnes ráno 8:00 teplota venku-auto ukazuje12°C-po nastartování prakticky okamžitě (do 5 sec.max.) padají otáčky na 900 za minutu a tam setrvává (předtím stálo cca 13 hodin). Pedálu plynu jsem se ani nedotkl.Víc se v tom nemíním paplat :-) Krásný den přeji všem z údolí Oslavy Moje pozorování zvýšených volnoběžných otáček studeného motoru 1.4 TSI (vždy po odstávca cca 10 - 12 hodin):Teplota vzduchu + 15°C, +21°C, +27°CPrvních 20 sekund po startu 1200 ot., okamžitá spotřeba kolem 5.0 - 5.1Pak sestup na 1000 - 1100 ot. v trvání 40 sekund, spotřeba padá z cca 3.7 na 2.4No a po této minutě "normální" volnoběh studeného motoru cca 750 ot., spotřeba 0.8 - 0.9K tomu bych dodal, že u zahřátého motoru jsou volnoběžné otáčky ještě o něco nižší a okamžitá spotřeba je zhruba 0.6 l (bez zapnutých spotřebičů - A/C, výhřevy atd.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Pawouk, mám to taky tak, jen spotřebu na teplý volnoběh bez spotřebičů mám 0,5l/hod (žeby rozdíl v použitém oleji?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 No i těch 0.5 l sem tam problikne. Ale většinou mám 0.6. Čím to je netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 I chyba měření PC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pet59k Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Otáčky i tu okamžitou spotřebu při studeném startu mám stejnou. Uvidíme až se ochladí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hercous Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Až se ochladí, zvýšené otáčky nebudou (motor nepoběží v režimu "zahřívání katalyzátoru") Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.