Host rosta Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 chci si koupit jetou FRS tak do 320000kc. co na tech autech odchazi, na co je treba se zamerit pri prohlidce, proste zkusenosti dlouhodobych uzivatelu. diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Snad jen jestli neklepe něco od předku. Bolístka FRS a zatím nevíme na 100% co to je - tluče to při přejezdu příčných vln na silnici, hlavně třeba když dojíždíš na kvalt bez plynu ke světlům atd... Teorie směřuje k silenbloku motoru na straně převodovky, ale mimo jednoho uživatele, kterej to pořešil vyplněním pomocí lepidla na autosklo zatím nic nevíme. Jinak nic nezlobí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 to je on, šmejd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 venku z auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 (editace) a novej Editováno: 28. Březen 2006, autor: P2M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Jo a podezrele casto odchazej pneumatiky, tak na to taky bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 novej "zalepenej" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 a ještě z jinýho úhlu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host rosta Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy. P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy.P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet, protoze mam v jednani imprezu wrx 01, ale zatim je to na mrtvem bode (pochopitelne netreba porovnavat tyto dve auta). No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou Jinak se nezlob, ale nevezmu si na triko obhlídku auta pro někoho - něco se přehlídne a pak to poslouchat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host rosta Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs. Jak jsem řekl - s tímhle bohužel nepočítej. Znalců na Fabuli je hafo a určtě i mezi tvýma známýma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host rosta Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 p2m: neznam, proto jsem te oslovil. uzivatelu je spousta, ale ty nepotrebuju...teorii znam taky. ale i presto ti dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
heckeer Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... Tak nad 160 to už asi překážíš taky ne, nebo kolik z toho vymáčkneš?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Tak nad 160 to už asi překážíš taky ne, nebo kolik z toho vymáčkneš?.. Tachometrových 190, z mírného kopce, např. D1 před Prahou 210. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 (editace) No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů" Editováno: 28. Březen 2006, autor: P2M Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pako Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů" Máš pravdu, byl to ode mne jen žert, asi hloupej....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 No názor jsem si už udělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. Ano, na dálnici v rychlostech nad 160 ty naftoví draci překáží...... Ty voe, ty jseš teda borec . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 Rozhodně koupit, který benzín z fabie umí tohle . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 a další. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 28. Březen 2006 Sdílet Vloženo 28. Březen 2006 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.