Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

Snad jen jestli neklepe něco od předku. Bolístka FRS a zatím nevíme na 100% co to je - tluče to při přejezdu příčných vln na silnici, hlavně třeba když dojíždíš na kvalt bez plynu ke světlům atd... Teorie směřuje k silenbloku motoru na straně převodovky, ale mimo jednoho uživatele, kterej to pořešil vyplněním pomocí lepidla na autosklo zatím nic nevíme. Jinak nic nezlobí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy.

P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, o tomto vim. jeste jsem slysel, ze na to, ze to jede 200km/h to ma slabe brzdy.

P2M: ty jsi z prahy, ze? az nejakou najdu, jel by ses na ni podivat se mnou? do velikonoc bych mel vedet, protoze mam v jednani imprezu wrx 01, ale zatim je to na mrtvem bode (pochopitelne netreba porovnavat tyto dve auta).

No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Jinak se nezlob, ale nevezmu si na triko obhlídku auta pro někoho - něco se přehlídne a pak to poslouchat. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebudes nic poslouchat, proste tam se mnou prijedes, kouknes na to, posles to bokem do vracaku, reknes ber nebo neber. nic vic. potrebuju nekoho, kdo zna slabiny a vi kde hledat, ja fabku neznam. naslednych kecu te usetrim, budes jen odborny doprovod...v pripade, ze se rozhodnu pro frs.

Jak jsem řekl - s tímhle bohužel nepočítej. Znalců na Fabuli je hafo a určtě i mezi tvýma známýma ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

jo výhody a kvality motoru 1.4 16V už jsme slyšely dost, máš pro to nějaký argument .. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů"

Editováno: , autor: P2M
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No záleží jak si představuješ, že budeš z těch 200 brzdit a kolikrát za sebou ;)

Žádný problém, než se znovu na těch 200 dostane nejen, že se brzdy zchladí, ale řidič případně i usne. Prostě NAFTA PATŘÍ DO KAMEN !! :p

Jsem rád, že jsi nám to tu odborně osvětlil a Rosťu dostatečně varoval a současně poučil, že nej koupě jedině 1.4 16v 55kW "počipunevimkoliktomáklokanů"

Máš pravdu, byl to ode mne jen žert, asi hloupej....... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...