Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

chlapííííííííí, ted sem s tím 3hrnkem jezdil 2 dny a docela mě to mile překvapilo to auto je takový docelaživý, najezdil sem s tím asi 600km a musím říct že fakt docela cool, skoro bych to možná i vyměnil za svoji 1,4 44kw, ta mi přijde docela líná a navíc se mi na ní začíná srát jedna věc za druhou...................fakt docela hustý, v pondělí se jedu optat jestli maj jen 1,2 nebo i jiné motorizace, měl bych zálusk na 1,4 16V, 1,4TDI nebo 1,9 TDI.........uvidime, třeba budu mít štěstí a něco hezkého se najde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zejtra stahnu v práci z intranetu nějaký informační letáky k týhle akci. A dám je sem.

Tak tady je všechno co jsem k tomu v práci vyhrabal. Jinak kdo jezdíte po dálnici Praha - Turnov tak mezi Mnich. Hradištěm a příšovicemi pozorně sledujte parkovací plochu na pravé straně, tam se teď ta auta začala hromadit. Je jich tam jako sr.....

http://data2.edisk.cz/stahni/38454/auta.rar_1.52MB.html

heslo: 1.416V74kW

nemůžete mi k tomu někdo napsat něco víc??? zajímal by mě ty ceny těch aut, ptž tamto mi nejde otevřít

Presne jak tady nekdo psal. Ja mam take jednu takovou - Combi 1,4 TDi, 59 kW. Nejsem zamestanec, ale mam to pres znameho z autosalonu Skoda. Platim 4499 Kc mesicne a mam el. okna vpredu, pal. pocitac, klimu, cerny int. Auto po roce vracim nebo doplatim. Ted ho prodavam, protoze mam nabidku na Avensis, takze jde do sveta. Mam najeto cca 20 tis. za 8 mesicu. Ta splatka je vcetne povinneho ruceni a havarijka s 5 % ucasti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

teraz co napisem tak viem ze ma majitelia HTP zozeru a budu sa tu hajit a neviem co tvrdit. ale ak mas teraz 74kW a nepaci sa ti ze to musis tocit a mas moznost kupit 59kW a ty sa rozhodujes medzi 47kW a 59kW, nebud blazon pokial nie si financne omedzeny tak neries a kup 59kW, prosim ta to tu bude zas ze rozdiel nie je citit a podobne splechy. pokial by si hopsal v meste s tym tak si to HTP kup ale inak ho nekupuj. 70% majitelov to kupovalo s financnych dovodov a su nespokojny s nedostatocnym vykonom ono sa zda ze to ide ale len do 80km/h. staci sa pozret kolko s tym jazdia po dialnici 100-110km/h sa smotia lebo inak to zere za dve auta. v konecnom dosledku tych 12kW a valec navyse musis poznat o tom ziadna.

p.s.:

jednohlasne 1,4 59kW inak uz sa v poslednej dobe zacinaju vyskytovat viacej 16V uz si ludia uvedomuju ze to HTP nie je dostacujuce. inak na tak tazke auto ako je fabia combi je normalny vykon aby sa dalo jazdit bez stresov 70-80kW coz je u skodovky takmer vrcholna ponuka to je jedina vec co ma stve na nich ze neponukaju adekvatne motory nuz lenze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem sice majitelem 1.2/47kW, ale v hodne vecech musim souhlasit s houmrem. Ty jsi zvykly na 74 kW. Byt tebou, sel bych do 1.4/59kW. Ono ta 1.2 je vynikajici na mestsky provoz a na okresky. Jezdim okresky tak ze 60% a 35% mesto, dalnice ten zbytek, proste minimum. Na 1.2 si v techto podminkach nemuzu vubec stezovat, v rychlostech do 100 km/h je to auto az moc zive (mam kola 205/45R16), pak je potreba uz hodne predvidat, na nejake predjizdeni ve 120 to chce davat si dost rezervu. Na dalnici neni problem jet 160 km/h, ale spotreba je uz vyssi, ma bezna spotreba na okreskach je 5-5.5l na 16" a 4.5l na 14" kolech.

Taky na zvuk motoru je potreba si zvyknout (zesilis radio, pak neni slyset motor :) ) Pokud bych kupoval ted Fabku znovu, sel bych do 1.4/59kW prave jen kvuli jistote pri predjizdeni, jinak mne naprosto vyhovuje ma 12./47kW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeff: ano je to asi tak ako pises ze to HTP uz nad 100km/h nema takmer ziadnu rezervu.

TomV: mas pravdu oba su to zdochliny ale radsej menej zdochly 16V ako HTP. ale to je to o com som pisal ze marketing skodovky krmi ludi o dostatocnom vykone a potom je niekto prekvapeny ze stary renault 19 1,4 55kW(najslabsi) ide lepsie ako fabia nuz lebo je o 200kg lahsi. to moze byt dovod preco zmenim znacku pokial sa nespamätaju a nezacnu ponukat obdobu konkurencie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že na našich okrekách se jezdí tak sedmdesát, páč když doženeš nový Clio a v něm sedí důchoce, klepe se, aby se auto nerozsypalo na první díře, kterou přejede, páč na starý dobrý stopětce si spravil všechno sám..., tak jede buď prostředkem silnice nebo trefuje patníky, a když je kousek rovinky, tak jede v protisměru auto... :)

Sám mám 1.2 a jsem s ní spokojenej. Taky jezdím z 99%okresky nebo se tahnu v koloně kamiňonů, takže mi plně vyhovuje. Ale v tvým případě, jestli máš dost kešeňů, bych volil 1.4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne to se mi dneska stalo vezl jsme holku na nadrazi a jak jsme jel zpet tak nejaka zenska uz nevim co to bylo za auto nejake divne male tak jela jak posrana jendou po prostredku pak zase ze mi malem sutry z krajnice litaly na autoa sama zatacka kde se nedalo predjizdet nebo jsme ji mel srach predjet aby neco nevymymlasila a kdyz uz byla rovinka tak jelo auto v protismeru :angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me akorat vzydycky zarazej argumenty jakoze ve 110 uz s tim nejde na okreskach predjizdet, ono se u nas muze nekde na okreskach 110? :p

no, to ne, v tom máš pravdu.

Ale onehdá jsem viděl, jak jela do kopce Karosa, za ní rozdováděný jedno HTP (nemohlo za žádnou cenu tu Karosu předjet).

No, a za touhle dvojicí byla naskládaná celá kolona. A přitom tam byly úseky, kde se ta Karosa dala předjet. To HTP na ni prostě nemělo.

Takže, ono s tím nejde občas předjíždět ani ve 60 - na těch tvejch okreskách.

Karosa + HTP + trať s rovinkou kratší než 1 km = vražedná kombinace (neco jako 40 m souprava s náhodně vybočujícím přívěsem)

(aneb, co chcete od auta se zrychlením horším než zrezlej Favorit ?)

Kutil Tim : za 340 tKč bych já osobně koupil trochu jiné auto, ale ty chceš novou Fabii Combi, takže si myslím, že jsi problém už vyřešil. Moc možností totiž nemáš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne to se mi dneska stalo vezl jsme holku na nadrazi a jak jsme jel zpet tak nejaka zenska uz nevim co to bylo za auto nejake divne male tak jela jak posrana jendou po prostredku pak zase ze mi malem sutry z krajnice litaly na autoa sama zatacka kde se nedalo predjizdet nebo jsme ji mel srach predjet aby neco nevymymlasila a kdyz uz byla rovinka tak jelo auto v protismeru :angry:

no vidis tu si taki co idu celu cestu 70-75-80 aj v dedinach, tam ta predbehne a este na teba zazera ako magor ze ako to jazdis...strielal by som... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já si myslím, že se to tady zbytečně hrotí, HTP není tak špatné jak se tu píše s případem jízdy za Karosou (oni mimochodem Karosy taky docela jedou), to že se někdo plíží za někým není ještě obrázkem, ze kterého se dá usuzovat, HTP má rádo točky a pokud mu je někdo trochu nedopřeje, tak se plíží, to je to samé, když někdo blbě řadí s TDI, taky je pomalej, 1.4 16V je samozřejmě lepší v dynamice při plném zatížení a maximálce , jinak to ale taky není žádný zázrak, takže je jen otázkou, zda si připlatit 30.000 Kč. Já jsem se rozhodl je nedat, HTP mě spíše překvapilo oproti očekávání, kdežto 16V mírně (ale jen mírně) zklamalo,

měl jsem taky tu čest vyzkoušet v nové FII TDI 51kW a byl jsem neskutečně zklamán, hlučný, moc to nejelo, ale zato spotřeba super, příští týden si vyzkouším 16V 63kW - jsem zvědav,

mimochodem na otázku koupit kombi FI? - nekoupil bych ji, když Fábii combi tak FII, cena nebude příliš odlišná a výbavou je lepší (min. 4xbag a ABS)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak aby sa neutocilo len na HTP tak skusenost s fabiou combi 1,4 16V 55kW pri prejazde cez certovicu to je cesta prechod z nizkych do vysokych tatier. stretol som pred sebou kamion a ten borec mal odpojeny obmedzovac lebo si to valil 110-120km/h a hore kopcom mu to tiez pekne tahalo vobec ma nebrzdil a dokonca musim priznat ze na predbiehaci manever by bola asi sebevrazda v aute 4 ludia a on bol zrejme prazdny. doslova povedane ze utekal, a dole kopcom tiez valil cize to bol nejaky samovrah :)

a k jazde karosa mozno vidiet na videu ze naozaj dokaze dobre tahat v kopci a zrychlit http://www.youtube.com/watch?v=dgE7c__mkw0

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak ctu, tak radsi svou 12V prodam nez zpusobim kolaps provozu :kuk:

Dopredu se omlouvam, jestli budete v te kolone co se potahne za mnou

Abych nebyl uplne offtopic : Po tom, co vysly snimky nove F II Combi, tak bych asi pockal jak se bude vyvijet cenova politika skodovky a treba bych sel do te nove. Tim ale urcite spadne cena F I, tak se mozna bude dat poridit nejaka solidni, treba i se silnejsim motorem a rozumnou cenu.

Editováno: , autor: Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych nebyl uplne offtopic : Po tom, co vysly snimky nove F II Combi, tak bych asi pockal jak se bude vyvijet cenova politika skodovky a treba bych sel do te nove. Tim ale urcite spadne cena F I, tak se mozna bude dat poridit nejaka solidni, treba i se silnejsim motorem a rozumnou cenu.

to jsem si myslel taky u FI krátké a skutečnost byla jiná, spíš byla lepší výbava než motor, ale výběr nic moc, osobní zkušenost při výběru auta do firmy, nakonec jsme nevzali ani starou a ani novou a rozhodnutí odložili

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...