Sinius Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 moje rada je buď diesel nebo 1,2 12V..................mám1,4 44kw a dneska vím že už bych do toho motoru nešel.........neříkám že je špatnej, ale zryychleni nic moc, řekl bych že relativně vysoká spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 tak ja by som rad na sviznu jazdu ale to by som kupil 2,0 85 kw lenze je velka poistka tak na sviznu jazdu bude dobre asi ta 74 kw ze? a spotreba zase HTP nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 tak ja by som rad na sviznu jazdu ale to by som kupil 2,0 85 kw lenze je velka poistka tak na sviznu jazdu bude dobre asi ta 74 kw ze? a spotreba zase HTP nie? podle toho co pises ti doporucuji 1.4 turbodiesel. budes mit malou spotrebu a bude te to tlacit do sedacek a povinne ruceni bude take male. a symbol rs si na to budes moci dat take :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 (editace) jj tak diki za radu asi pojdem do TDI lenze TDi nemozem tolko vytacat Editováno: 12. Říjen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Jestli se začíná uvažovat nad TDI, tak čtyřval Jinak jestli nejsi na dálnici nebo ve městě pečenej vařenej a nenajedeš mnoho km, jdi do 16V 74, nechá se jezdit za pět, svižná jízda za 6,5-7 A když je potřeba tak umí máčknout i do sedaček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 zas to tolik neprehanej. mam dvoulitra a nepozoruji nejake extra mackani do sedacek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 11. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2007 Tak se svez třeba s MPI Já to bral ve srovnání oproti MPI a HTP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 je pravda, ze jsem mel na pujceni pri servisu 1.2htp12v a musim rici, ze by me fakt zajimalo, jakou rozletovou vzdalenost potrebuji ti borci, co z toho vytahnou vic jak 130 :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tttt Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 :) . Já mám 1.9 Tdi 74 kW. Motor je fakt dobrej, skvělá spotřeba hezky táhne, akorát mi odešla váha vzduchu, ale to je bolest Tdi. Bydlím v kopcovité oblasti a spotřebu mám tak kolem 5.8 l. Ale když jezdím po D1 + roviny, tak to leze i pod 5 l . No a nedávno jsem si ji čipnul od Sportmotoru na 100kW a to vám je změna. Spotřeba stejná,ale 1 a 2 to je brutál zátah do sedadel Čtyřka šla opravdu oproti serii z 80-120 mínus tři vteřiny . A hlavně s čím sem spokojenej je ochota se vytáčet. Jak je známo diesel táhne od spoda. V sérii to j otáčkách netáhlo a bylo lepší zařadit vyšší rychlostní stupeň,ale teď to táhne až pomalu do červenýho. Fakt spokojenost TDi v serii můžu doporučit a čipovaný ještě víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
adam Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 hlasoval som za 1,4 16v 55kw ps: co sa stalo stvojim autom ked zhanas nove? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 tak ja by som rad na sviznu jazdu ale to by som kupil 2,0 85 kw lenze je velka poistka tak na sviznu jazdu bude dobre asi ta 74 kw ze? a spotreba zase HTP nie? podle toho co pises ti doporucuji 1.4 turbodiesel. budes mit malou spotrebu a bude te to tlacit do sedacek a povinne ruceni bude take male. a symbol rs si na to budes moci dat take :-D zas nerob s toho 1,4 TDI raketu a to ze to tlaci do sedacky mas pravdu ale je to taky ojeb ako prasa. isiel som na 1,4 TDI 59kW zo zaciatku mi to prislo ze fakt to taha proti mojej. ale to bolo sposobene iba tym zdanlivym tlacenim do sedacky. az potom ked chcel ukazat ako to ide a pri vychadzani s dvojiteho kruhacu isiel opel vectra 1,8 a chcel mu ukazat ako ide TDI odspodu tak nastala realita. tie 3 hrnky tocil 3500 a kusok viac a prd platne. opel usiel. potom som sledoval ako lezie rucicka na tachu a musim povedat ze v porovnani s benzinom cca ravnako. ked budes mat benzin vo vyssich otackach tak tiez ide. to TDI ma iba vyhodu ze nemusis tolko tocit, mensia spotreba. ale hovorit o nejakom tahu sa neda. ked naftu tak 1,9 TDI to je dobry rozdiel oproti 1,4 TDI. k HTP: Hilfe, Tyrák Predomnou Hahá, Tyrák Predbehnutý (cervene P) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 jj tak diki za radu asi pojdem do TDI tak ty chceš poradit motor, dáš výběr - všechno benzin a pak vybereš TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 (editace) hlasoval som za 1,4 16v 55kw ps: co sa stalo stvojim autom ked zhanas nove? nestalo sa nic:) zatial klop klop klop ale uvazujem nad niecim novym Jakr tak ked mi radite TDI tak radsej TDI nie? ale je tu mali problem ja mam rad benzin Editováno: 12. Říjen 2007, autor: Reso Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 Reso: pokial chces hopsadlo do mesta tak HTP 47, pokial na pohodu tak 1,4 16V 55, ked trochu rad mas otacky tak 1,4 16V 74, a ked chces silny motor tak 2,0 MPI, ked najazdis 50-viac tkm rocne tak 1,9 TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 Reso: pokial chces hopsadlo do mesta tak HTP 47, pokial na pohodu tak 1,4 16V 55, ked trochu rad mas otacky tak 1,4 16V 74, a ked chces silny motor tak 2,0 MPI, ked najazdis 50-viac tkm rocne tak 1,9 TDI Souhlas btw nikde jsem se nedočetl, kde to auto chceš používat a jakou jízdu máš rád. Takhle se tady budem akorát dohadovat jak napsal Jakr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Reso Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 jj tak ja by som chcel na sviznu jazdu aby som nemal problem pri obiehani a ani v kopcoch a mam rad vytacanie takze asi najvhodnejsia bude 1,4 16 v 74 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 Máš rtád vytáčanie hehe mno oaj gramatika (môj stály problíém s tebou ) Ked chceš svižne tak nalož do kufra 6.0 TDI od AUDI a maš...teda ak sa zmesti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 12. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2007 No poviem ti ktory motor nie 1.4 16v 74kw... Moja volba 1.9 TDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohosu Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Taky by se mi líbil 2,0 ale mám rád své HTP. Je mi trochu líto že mám 40 a ne 47 ale ta 40 mi bohatě stačí Nejsem závodník a ten zvuk....no libovka, ne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Ad porovnání dvou motorů i s ohledem na spotřebu: RS dlouhodobá spotřeba 6,0 a kolega HTP 12v a dlouhodobá spotřeba 6,1? Kde je výhoda dieselu? Ptám se...? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
one-z Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Ad porovnání dvou motorů i s ohledem na spotřebu: RS dlouhodobá spotřeba 6,0 a kolega HTP 12v a dlouhodobá spotřeba 6,1? Kde je výhoda dieselu? Ptám se...? To je zase srovnání... Jestli chceš slyšet výhodu dieslu na tvůj příklad, tak je to 49kW navíc A pokud to bereš jenom podle spotřeby, tak sis těch 200 000 navíc měl raději nechat... Ale možná si to myslel ironicky, nvm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 55 16 V se špatně shání, je jich málo. Volil bych podle charakteru provozu. HTP kratší jízdy a městský provoz, na dálnici hodně volným tempem. Mimoměstský provoz a delší jízdy včetně dálnice bych se nebál MPi. Je tišší, pružnější, kultivovanější a spotřeba je rozumná. Vlastní zkušenost jak s HTP 47 kW tak i MPi 50kW. Co bych ale nikdy nechtěl, je TDi 55 kW. Multikára v lepší kastli. Malá spotřeba, ale to je asi tak vše. Pod 2200 ot. to nejede, vibruje, drnčí atd. Kolem devadesátky to už jde, ale město a couračky ne. Delší jízdy po dálnici pro tento motor. Měl jsem tuhle Fabii zapůjčenou ze servisu po dobu opravy Octávky a rád jsem ji vracel. I když průměrná spotřeba byla cca 4,5, delší jízda do 4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tttt Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 (editace) Ad porovnání dvou motorů i s ohledem na spotřebu: RS dlouhodobá spotřeba 6,0 a kolega HTP 12v a dlouhodobá spotřeba 6,1? Kde je výhoda dieselu? Ptám se...? No, tak já to vezmu zase z jinýho pohledu Dlouhodobá spotřeba vyjde třeba cca 0,5 l na stejno, ale pokud chce aby mu to jelo, tak HTP není správná volba, ale jestli mu stačí 130 a zrychlení nějakejch 15 vteřich,nebo kolik to HTP má, tak ať de do toho. Dám Ti příklad zrovna včera sem dal s kámošema sraz jeden má Peugeota 206 cc 2,0 100kW, druhej Focuse ST 170 ( 170 koní). Co sme se bavili o spotřebě,tak pažout má 10 litrů a focus 12l Když to honěj pedál na podlaze tak jim spotřeba vyleze klidně průměr 15l. To já když sem jel z prahy po D1 asi 40 kiláku furt noha na zemi spotřeba 7.7l. No a hlavní co mě extra potěšilo zrychlení z 0-100 pažout na mě vůbec neměl a ST, který mu žere o DVOJNÁSOBEK mě udělalo o necelou vteřinu. Jediný co jsem jim na těch benzínových motorech záviděl byl ten zvuk. Omlouvám se za za vyjetí z tématu, ale musel sem se zastat Tdi Editováno: 14. Říjen 2007, autor: tttt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Ad porovnání dvou motorů i s ohledem na spotřebu: RS dlouhodobá spotřeba 6,0 a kolega HTP 12v a dlouhodobá spotřeba 6,1? Kde je výhoda dieselu? Ptám se...? To já když sem jel z prahy po D1 asi 40 kiláku furt noha na zemi spotřeba 7.7l. Promiň, ale potom ses probudil ne? Zřejmě ti po načípování ukazuje PP trochu jinak než má, protože já mám vyzkoušeno zrovna tu D1 z Prahy - sice až na km 55, ale spotřeba 10,8-11,6, takže kde je pravda? Po dálnici plný plyn prostě za 7,7 s 100kW ropou nepojedeš, ani kdyby ses rozkrájel, nebo byl takový provoz, žes tam sice plný plyn měl, ale vždy je chvíli při zrychlování. Já jel vždy za minimálního provozu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 :doh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.