Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj všem,

prosím o radu :unsure:

Před měsícem jsem měnil komplet motor ve své fabče 1,9 Tdi ( ASZ za ATD).

Nebyl žádný zádrhel až do doby kdy jsem vyměnil hliníkové trubky, které jsou napojeny přímo do radiátoru topení ( drží je 6ka imbus a jsou na nich O kroužky) za naprosto identické, které jsem koupil i s motorem. Poté co jsem vše kompletně nastrojil a nalil chladící kapalinu jsem zjistil, že mi právě v tomto vstupu do topení kapalina doslova vytéká. Jelikož jsem to považoval za triviální problém rozhodl jsem se, že zpátky nasadím původní, se kterými to neteklo. Tentokráte ne na sucho, jako napoprvé, ale s tím, že O kroužky lehce pomáznu vazelínou, aby si lépe sedly. Po asi 6ti pokusech se mi podařilo vytékání jakž takž zamezit, takže teď dolévám vodu už jen jednou týdně. U tohoto ovšem zůstat nechci a ptám se, byla zásadní chyba v tom, že jsem nepoužil nové O kroužky ( staré vypadaly ok, seděly, nevytahané, neporušené) a napoprvé jsem to tam "nacpal" na sucho? Nevíte někdo z jakého kovu je vstup do radiátoru topení, ve kterém je dvojité osazení ( první na kraj hliníkové trubky, druhé na O kroužek), jestli jsem ho třeba při trefování se nepoškodil hrdlem té trubky. Ta je, ale z hliníku takže se mi to nezdá moc pravděpodobné..

Řešil jste už někdo podobný problém?

Nechce se mi kvůli tomuto rozebírat půl palubky, abych radiátor vyndal a pořádně zkontroloval. Jelikož je to za motorem a hůře přístupné tak jsem to pouze zkoukl přes zrcátko a osazení vypadají neporušeně. Ještě zkusím ve škodovce koupit nové O kroužky a při montáži je potřu dle návodu mýdlovým roztokem, ale myslím si, že to bude stejný efekt jako vazelína..

Díky moc za případné postřehy a rady..

Roman

Mýdlová voda se chová jinak jak vazelína.Voda se vypaří a mýdlo se jako kdyby přilepí.Vazelína je pořád kluzká.Mýdlovou vodou jsem mazal pěnové ručky na kole a za dva dny držely tak,že už nešly sundat,jedině seřezat dolů.To je jen k té mýdlové vodě.S dalším problémem Ti asi neporadím.Jedině zkus a uvidíš.

  • Autor

Každá rada se počítá, díky Ti.. :palec2:

Použití starých kroužků byla vážně chyba, další chyba je ta vazelína - časem ty kroužky rozežere. Líp se do dělá, pokud to tam nasazuješ bez těch hadic - tedy přidělat přírubu a na ni teprve nasadit hadice - pak je menší šance, že to tam nedose. Ten protikus je také z hliníku

  • Autor

Vždy jsem to nasazoval bez hadic, abych to lépe a citlivěji trefil.

Každopádně, díky všem za rady.

Koupil jsem nové O kroužky, vyčistil vše od vazelíny, namydlil a prozatím to drží.

Konečně ten motor z RS ukáže co umí...

:specool:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.