Fido Vloženo 12. Červenec 2006 Vloženo 12. Červenec 2006 Zdar chcu se zeptat, na jaký rychlostní stupeň je pro motor a auto šetrnější jet 50km/h? Na trojku je to docela v otáčkách a čtyřku to zase dusí..... 66kw 1,9 TDI Citovat
Milan123 Vloženo 12. Červenec 2006 Vloženo 12. Červenec 2006 Benzín spíše na trojku, u dieslu bych tam nechal čtyřku. O dušení se mluvit nedá. Citovat
cosby Vloženo 12. Červenec 2006 Vloženo 12. Červenec 2006 ono taky záleží,kde jedeš.jestli rovinka,z kopce,dokopce.Já jedu i na 5 Citovat
JasteR Vloženo 12. Červenec 2006 Vloženo 12. Červenec 2006 Ve meste i do kopecka se da jet v poho na 4ku pri tech 55kmh motor to zkousne, ale dlouhodobe to asi moc dobry neni, ne nadarmo se doporucuje tomu obcas pocoudit ..taxikarsky vstriky po takovejch 200tis. km bych nechtel videt, kor u 66kW... Citovat
petrenka Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 A co taková 1.6MPi - je mi vždy líto tam mít tu trojku, tak dávám čtverku, ale asi to taky nebu nic moc - nejezdím přesně 50,ale do 60. Citovat
O.v.i. Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 no to jsou ale dotazy - to fakt zalezi kde zrovna jedes - obcas mivam i vyrazeno Citovat
Luke288 Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 hm, kdyz tak premejslim, tak vyrazeno uz jsem par let nemel... Citovat
petrenka Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 no to jsou ale dotazy - to fakt zalezi kde zrovna jedes - obcas mivam i vyrazeno Tak jinak, vadí tomu motoru cca 1900ot., když dám trojku, tak cca 2300 Citovat
xhans69 Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 1.8 20V na 5 i do mensich kopcu, otacky cca 1200 - uplne volne bez skubani, spotreba 6.6 Citovat
krysarr Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 1.8 20V na 5 i do mensich kopcu, otacky cca 1200 - uplne volne bez skubani, spotreba 6.6 Chudak motor Citovat
Fido Vloženo 13. Červenec 2006 Autor Vloženo 13. Červenec 2006 na pětku? to není traktor....... Citovat
Host MichalF Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 Nevim jak to vidite vy :-) ale 1ka 50 2ka 100 atd :-) preci je v pravidlech psano ze nemate zdrzovat Citovat
Luke288 Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 tak jsem si to schvalne zkusil a na ctyrku mi to toci neco okolo 1300ot/min, na coz nemam srdce, abych ten motor takhle pridusoval, takze do 60ti jedine za tri Citovat
KOKYN Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 50 jedu jedině na tři. Čtyřka se mi dusí fakt fest! Pokud to teda není z kopce bez plynu! TDI 81KW+čip Citovat
TomasB Vloženo 13. Červenec 2006 Vloženo 13. Červenec 2006 já dneska testoval po výměně hydroštelů a 4 pobere bez dušení i 40 na rovince na cca 1000ot. Před výměnou nebylo možné. Jednička na volnoběh se mi usadí na rychlosti 10 a jede bez zaváhání, dvojka na volnoběh se usadí na asi 17 a taky jede bez zaváhání. Před váměnou jsem musel dokrmovat plynem. Citovat
Paul Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 já dneska testoval po výměně hydroštelů a 4 pobere bez dušení i 40 na rovince na cca 1000ot. Před výměnou nebylo možné. Jednička na volnoběh se mi usadí na rychlosti 10 a jede bez zaváhání, dvojka na volnoběh se usadí na asi 17 a taky jede bez zaváhání. Před váměnou jsem musel dokrmovat plynem. Stejná zkušenost 4. a 40 v pohodě. Citovat
Luke288 Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 nevim, ale na to bych fakt nemel srdce jezdit s motorem na volnobeh, jednicku, dvojku jo, ale ctyrku na volnobeh? Citovat
kartmen Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 ropáci jsou sqělý, že jsou dost pružný, takže 50 na čtyřku úplně v poho. Horší je to ale s udržováním rychlosti (bez tempíku). Když lehce přidáš na tu čtyřku, tak tam máš hned 60, na tu trojku to člověk tolik nepotejrá, takže mě osobně se líp udržuje 50 na trojku, ale autí by raději tu čtyřku, takže jak kdy, no... Citovat
davidecek19 Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 jenze kdyz jedes presne padesat tak opravdicka realna rychlost je 40 km/hod a tak pokud clovek jede na tachaku 45 radsi - aby se orpavdu nedostal za 50rychlost tak tedy jede min nez ctyricet a to uz je orpavdu clovek brzda silnic. Vidim to ted na cestach jak se to tahne Citovat
krysarr Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 jenze kdyz jedes presne padesat tak opravdicka realna rychlost je 40 km/hod a tak pokud clovek jede na tachaku 45 radsi - aby se orpavdu nedostal za 50rychlost tak tedy jede min nez ctyricet a to uz je orpavdu clovek brzda silnic. Vidim to ted na cestach jak se to tahne Dneska sem to testoval v Uhrinevsi, mel sem na tachaci cca 45km/h, plus minus 1km/h, a radar mi tam ukazal 44km/h, takze v nizsi rychlosti mi to v podstate nekeca. Vejs uz asi samozrejme jo. Citovat
FUGAS Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 Já v obci jezdím většinou tak, že podle tacho mi to ukazuje cca 57-58km/h, tzn. že skutečnou rychlost budu mít do 53km/h, za což pokutu nedostanu. Při téhle už se v klidu dá jet čtyřku, pokud to není do kopce. Pokud jedu přes centrum tachometrových 50km/h, tak jedu na trojku, ale nelíbí se mi to. Citovat
xhans69 Vloženo 14. Červenec 2006 Vloženo 14. Červenec 2006 Chudak motor Motor bez problemu dava. Kdyz potrebuju razantneji rozjet tak tam prdnu za 3, to je jasne Az se nekdy divim ze se s tim jezdi lip jak s tim na to tekute uhli Jenom mala korekce, otacky nejsou 1200 ale 1400 Citovat
Moravecmilan21 Vloženo 15. Červenec 2006 Vloženo 15. Červenec 2006 pokud to jde tak i na 5,ale většinou 3-4 st. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.