Přejít na obsah

Padesátka na trojku, nebo na čtyřku?


Fido

Doporučené příspěvky

Ja se rozjizdim na dvojku a na 50km/h uz tam davno mam petku, pohodicka klidek, ficak  ;)

Ja se tedy rozjizmin na 1-ku, 2-ku radim pri 40, 3-ku davam v 80, 4-ku ve 130 a 5-ku nepouzivam, vice se jezdit u nas nesmi... ;)

Z toho vypliva ze 50km/h jezdim na 3... Nemam moc v lasce, kdyz je otackomer pod 2-kou kol103

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě strašně záleží, co máte za motor+převodovku.

Ja na své 1.6 55kW jezdím normalně za 5 nebo 4, ale na OII 1.9 77kW se fakt za 5 jet nedá. Motor se strašně trápí. Tak je to na 4. nebo 3. rychlostní stupeň.

50km/h na 5. prevodovy stupen? Zda se mi to trochu moc, strasne se to musi trapit nemyslis? Ptam se slusne, normalne, jen me to zajima, nerypu ci neco podobneho - jen upozornuji! ;)

Jo je to tak. Motor se na 5 netrapí. Využívám setrvačnosti. Pokud přijde stoupání nebo potřebuji akcelerovat, tak samozřejmě dávám za 4.

Podle mě je to dané tím, že u 55kW je převodovka udělalá hodně do pomala oproti ostatním motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co taková 1.6MPi - je mi vždy líto tam mít tu trojku, tak dávám čtverku, ale asi to taky nebu nic moc - nejezdím přesně 50,ale do 60.

Mám totéž a taky jezdím na čtyřku. Už i kvůli spotřebě.

táta jezdil po městě s Favoritem na 4.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě strašně záleží, co máte za motor+převodovku.

Ja na své 1.6 55kW jezdím normalně za 5 nebo 4, ale na OII 1.9 77kW se fakt za 5 jet nedá. Motor se strašně trápí. Tak je to na 4. nebo 3. rychlostní stupeň.

50km/h na 5. prevodovy stupen? Zda se mi to trochu moc, strasne se to musi trapit nemyslis? Ptam se slusne, normalne, jen me to zajima, nerypu ci neco podobneho - jen upozornuji! ;)

Jo je to tak. Motor se na 5 netrapí. Využívám setrvačnosti. Pokud přijde stoupání nebo potřebuji akcelerovat, tak samozřejmě dávám za 4.

Podle mě je to dané tím, že u 55kW je převodovka udělalá hodně do pomala oproti ostatním motorů.

Zkousel jsem to co jsi napsal... Jel jsem na 5 50km/h a zkousel jsem akcelerovat podrazenim na 4... Moc mi to neakcelerovalo - 1,6 75kW :D;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je to tak. Motor se na 5 netrapí. Využívám setrvačnosti. Pokud přijde stoupání nebo potřebuji akcelerovat, tak samozřejmě dávám za 4.

Podle mě je to dané tím, že u 55kW je převodovka udělalá hodně do pomala oproti ostatním motorů.

Zkousel jsem to co jsi napsal... Jel jsem na 5 50km/h a zkousel jsem akcelerovat podrazenim na 4... Moc mi to neakcelerovalo - 1,6 75kW :D;)

To mě to akceleruje při 50 i na 5 :) Ale to se tomu opravdu moc nechce.

Fakt si mylím, že je to daný tou převodovkou. V techničáku je myslím max. rychlost 160km/h nebo 170km/h. Ale já jsem s ní nikdy nejel víc než 140km/h - nerad jezdím nad 4000ot/min :)

Jsem prostě nenaročnej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
hahaha co to mate za chciple motory xD

kolem te 50km/h mam tu ctverku 60km/h davam uz petku kdyz to neni do kopce a nechci moc zrychlovat .

ale nafta je nafta P:

Dodělej si tam 6-ku a klidně machruj, že jedeš 50 na šestku.

My co máme naše autí rádi budem "přetáčet motor" při padesáti na trojku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hahaha co to mate za chciple motory xD

kolem te 50km/h mam tu ctverku 60km/h davam uz petku kdyz to neni do kopce a nechci moc zrychlovat .

ale nafta je nafta P:

Dodělej si tam 6-ku a klidně machruj, že jedeš 50 na šestku.

My co máme naše autí rádi budem "přetáčet motor" při padesáti na trojku.

Tak tak, a kdyz mi rupne v kouli, tak radim trojku pri 80-90km/h (mam benzin teda ;) ) a vubec mi to neva -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hahaha co to mate za chciple motory xD

kolem te 50km/h mam tu ctverku 60km/h davam uz petku kdyz to neni do kopce a nechci moc zrychlovat .

ale nafta je nafta P:

No jo, chciplej motor novym kusum nenaucis... Asi nevism, ze nafte svedci kdyz jedes 50 na 1, max. na 2-ku! :p:p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hahaha co to mate za chciple motory xD

kolem te 50km/h mam tu ctverku 60km/h davam uz petku kdyz to neni do kopce a nechci moc zrychlovat .

ale nafta je nafta P:

Dodělej si tam 6-ku a klidně machruj, že jedeš 50 na šestku.

My co máme naše autí rádi budem "přetáčet motor" při padesáti na trojku.

Tak tak, a kdyz mi rupne v kouli, tak radim trojku pri 80-90km/h (mam benzin teda ;) ) a vubec mi to neva -_-

Hrome, pri 90 km/h radit v beznem provozu za tri - tak tomu rikam nasazeni (omluva, ale po te poznamce o pretaceni u milovniku motoru to proste neslo :D:D:D ). Jinak tu sestku bych radeji nezkousel, neb pri 90 km/h motor vrti 1500 otacek (TDI).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se tedy rozjizmin na 1-ku, 2-ku radim pri 40, 3-ku davam v 80, 4-ku ve 130 a 5-ku nepouzivam, vice se jezdit u nas nesmi...  ;)

Z toho vypliva ze 50km/h jezdim na 3... Nemam moc v lasce, kdyz je otackomer pod 2-kou kol103

Haha, ja zase nemam rad na otackomeru vice jak 2000 :D Jinak 50 km/h vetsinou taktez na ctyrku.

Taky tak obcas jezdim -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasne ale jsem student a je u me velkej rozdil zda pojedu za 6 litru nebo za deset .

Stejne kdyz jezdim do kopce po meste treba tak si to veme i 11 v poho .

Jezdim normalne a nekdy na to i slapu.

Nahodou nikdo mi neveri ze jsem si na to vydelal za brigadu )P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...