goliash Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 (editace) Zdar, mám následuící problém: mám najeto cca 170 tis kilometrů, minulý týden jsem jel po delší době po dálnici a všiml jsem si, že při cca 3.000 otáčkách dochází jakoby k poklesu výkonu (tak na 2 - 3 vteřiny) pak to motor jakoby překoná a jde to normálně dál. Turbo mám repasované před cca 15.000 km. Byl jsem ve Škodovce. Na VAG to nenapíše nic. Zkusili jsme výměnit váhu vzduchu a nic. Pak ještě nějaký ventil a také nic. Nejhorší je, že to není tak markantní, nicméně technik (shodou okolností kluk, se kterým se znám) sám přiznal, že to cítí. Také se nám zdá, že to neudělá pokaždé. Na druhou stranu technik přiznal, že kdybych ho na to vyloženě neupozornil, asi by si toho hned tak nevšiml. Jak se na to soustředím, tak už ani nevím, jestli to tak třeba nemá bejt. To turbo bylo repasovaný přes Škodovku někde ve Strakonicích a co vím, tak po repasy s ním prý nikdy problém neměli. Také se mi zdá, že to začne dělat, až po zahřátí. Má někdo nějaký nápad? Díky za jakokoliv radu. Editováno: 15. Červenec 2011, autor: goliash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 (editace) Kolikrát si technik ničeho všimnout nechce... Je to AGR nebo ALH? Odkud jsi(JC je Jičín?)? Může to být od turba i když bylo repasovaný. Editováno: 15. Červenec 2011, autor: lucky.jack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarysek Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 ahoj, mel sem podobny problem.. vyzkousel sem snad vsechno a nic nepomahalo.. pak jsem se rozhodl auto chipnout a bylo hned po problemu... mozna bych zkusil jeste ventil n75 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goliash Vloženo 15. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 Jedná se o motor ALH. Jsem od Českých Budějovic. Nevím, jestli náhodou ten ventil, co mi technik zkoušel není ten n75. Byla to taková malá plastokovová mrška zhruba uprostřed kufru, hned u horní hrany. Vedlo do něj několik hadiček (asi 3). Jinak na technika si vůbec nemůžu stěžovat. Zkoušel co mohl, několikrát jsme to projížděli, několikrát VAG, ale nic. Samozřejmě nemají problém s vyndáním turba a odvezením do Strakonic, jen, jak oni říkají, bude to něco stát a někdo to musí zplatit. A ten někdo jsem já :-( Asi by pomohla nějaká diagnostika za jízdy, ale nevím, kdo by byl schopen v okolí to udělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 15. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2011 ...Asi by pomohla nějaká diagnostika za jízdy, ale nevím, kdo by byl schopen v okolí to udělat. Určitě ten technik bude schopen. Nevím jak to mají u nich v dílně, ale zase "můj" technik, vím, že kdybych potřeboval a nemohl já, tak se staví on s přístrojem ke mně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Jedná se o motor ALH. Jsem od Českých Budějovic. Nevím, jestli náhodou ten ventil, co mi technik zkoušel není ten n75. Byla to taková malá plastokovová mrška zhruba uprostřed kufru, hned u horní hrany. Vedlo do něj několik hadiček (asi 3). Jinak na technika si vůbec nemůžu stěžovat. Zkoušel co mohl, několikrát jsme to projížděli, několikrát VAG, ale nic. Samozřejmě nemají problém s vyndáním turba a odvezením do Strakonic, jen, jak oni říkají, bude to něco stát a někdo to musí zplatit. A ten někdo jsem já :-( Asi by pomohla nějaká diagnostika za jízdy, ale nevím, kdo by byl schopen v okolí to udělat. Plastokovová mrška uprostřed kufru??? Myslel si asi motorovýho prostoru. Ventil N75 je pod platem stěračů a vedou k němu 3 hadičky, takže asi šel technik správně. Je tam ještě jeden, prakticky stejnej, tem je na EGR a zkušebně se dají přehodit. Uvidíš jestli ta díra ve výkonu tam nebude. Jinak N75 se nechá otestovat ve Vagu v akčních členech. Projdi všechny podtl. hadičky, jestli není nějaká zpuchřelá, prasklá atd. Zkuste ještě rukou táhlo na baňce u turba jestli chodí volně od dorazu k dorazu, eventuelně pusou přes hadičku udělat podtlak. Pak mě ještě napadá čerpadlo, ale to by měla vyhodit diagn. v chybách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goliash Vloženo 16. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 JJ to bude přesně ten ventil. Zkoušel oba dva pomocí VAGu i poslouchal jestli "cvakaj". Přestože se zdálo vše OK,k vyměnil ho a jeli jsme to znovu projet. Bylo to pořád stejný. Hadičky prohlížel taky. Fakt bych řekl, že se docela snažil pomoct. Na to táhlo odpoledne mrknu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 16. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2011 Teď jsem čistil turbo a při jednom měnil i tu baňku. Jednak chrastilo v ní jak v dětském chrastítku a byla zrezlá ta tyčka co do baňky zalézá. Pak vyzkoušet jestli "chodí" od dorazu k dorazu jde, ale jestli nedrhnou lopatky se přes těžší chod způsobený překonáním pružiny v baňce pozná hůř. Chce to baňku odpojit a pak lehce lopatkama zahejbat. Jestli drhnou, poznáš to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.