axedawe Vloženo 28. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 (editace) To je právě to, každý zákazník má nárok na to si vyžádat nadřízeného svého zaměstnance v případě reklamace, stížností apod, takže taky nevídím důvod proč mi nedala kontakt na své nadřízené?? To Mverick : Takže chceš mi říct že mě ta paní Mrázková může poslat do p... přes email a já nemám šanci se dovolat vyšších míst,protože to ututlá a dál se to nesmí dostat??To nemyslíš vážně.Ona mohla aspon napsat že na posílání kontaktů nadřízených nemá kompetenci.Přesto tam chybí,můžete se obrátit na toho a toho... Editováno: 28. Červenec 2011, autor: axedawe 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 Protoze reklamaci mas resit pouze a jen s tim, kdo ti auto prodal, tedy s dealerem - to je tvuj partner pro reklamace. A tam muzes stoupat od servisniho/reklamacniho technika pres vedouciho servisu az k vedeni salonu. Skoda linka je defacto jen informacni a podpurny prostredek pro komunikaci s koncovymi zakazniky. Ale to nema cenu dal resit, hlavne dej foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 28. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Červenec 2011 Dobře beru že to mám řešit s dealerem,to jsem taky udělal a na tuto věc se dealer rozhodl že si pozvou technika z ml.Boleslavi a věc převezme,to sami řekli,tak se to teď snad týká automobilky ne?Řekl mi technik z M.B. pokud s ním nesouhlasím at si podám stížnost na email škodovky a to vše dělám.Sami mi tvrdili kde se mám obracet a ta paní pokud se s ní nedohodnu tak by mě mohla přesměrovat na své nadřízené a ne hodit to pod stůl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davdav Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Čau, zaujal mě jeden detail... Máš ty fleky jenom na střeše nebo na celém "vrchním" povrchu auta, tedy i na kapotě? Pokud jě máš jenom na střeše, tak mi tam něco neštimuje. Nechce se mi věřit, že mšice serou jenom na střechu a nad kapotou si dají pozor. :-) Statisticky je to dost nepravděpodbné. Spíš bych věřil na technickou vadu. A ještě jedna rada. Nic nevyřizuj jenom mailem, nebo telefonem. Vždy se vyplatí doporučený dopis. A vždy chtěj od prodejce/výrobce protokol, na kterém je datum, podpis odpovědné osoby, popis problému, závěr... Platí jen to co je černé na bílém a má razítko a podpis. D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Jak jsem říkal, s fotem se určo rád podělím, snad to bude dobře vidět a uděláte si názor sami. Je bych chtěl podotknout, že pokud bych udělal něco podobného v práci já tak mně bez milosti čeká výstup následující měsíc. Tvořím z válcovaných nerezových plechů různé tvarovky apod. plech se u nás zvučí vše je ok a zboží odejde. Za 14 dnů se to vrátí zpět že si to zvučili taky a že je pod povrchem miniaturní bublinka, myslíš že se to vybrušuje bruskou a vaří argonem?Kdepak,žádné výmluvy a projednávání se zákazníkem, okamžitě se tvoří nový kus a ten má přednost před objednávkami. A co s tím starým kusem za 160000,-?leží tam pak půl roku až se pak rozpálí na části. Takové jednání u nás neexistuje ikdyž je to děs. Nevím,možná máš v něčem pravdu,ale to těžko soudit. ty ten foťák vyrábíš? nebo ti ještě nevyvolali film? čeká se tu jenom na tohle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 29. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 (editace) To Davdav : Fleky jsou pouze na střeše, začíná i křídlo 5 dveří, kapota a zbytek částí nedotčena.A ohledně toho že je to jen střecha,mi bylo zděleno že jsem parkoval pouze na místě kde spad byl nad střechou. To Frogy : No chodím i do práce,tak není čas vyvolat film jo a dnes mi ze škodovky napsali že to uzavřeli, ať je s touto věcí nekontaktuju Jak bude čas počasí bez deště tak to blejsknu a dám to sem Editováno: 29. Červenec 2011, autor: axedawe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukyssek Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 foto sem dej co nejdřív, ať si tu uděláme obrázek o co vlastně jde....takhle si nikdo nemůže udělat svůj názor na tvůj reklamační "zádrhel". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šulin Hrozný Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 já čekám jak blboun a furt nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 29. Červenec 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 (editace) Zdravím Vás všechny, tak se mi něco podařilo nafotit, ale jde to fakt blbě zabrat proti slunci, tak mi případně nevyčítejte snímky, když vám nebudou stačit. Dobrou hodinu jsem to fotil a jsem spocenej jak kůn z toho slunka Jen podotýkám, auto jsem umyl, vysušil jelenicí a naleštil a skvrny které vidíte jsou pod krycím lakem. Lak na povrchu je naprosto hlaďounký. Kdo neuvěří, bohužel nemohu být více nápomocen. Těch teček jsou po střeše stovky.... Editováno: 29. Červenec 2011, autor: axedawe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Tak jestli tohle není na reklamaci tak už nevím.....teda podle toho co soudím podle fotek. Pisateli věřím , že to není jeho vina, dovedu si představit jak ho to štve. Držím palce ať se to nějak vyřeší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Zdravím Vás všechny, tak se mi něco podařilo nafotit, ale jde to fakt blbě zabrat proti slunci, tak mi případně nevyčítejte snímky, když vám nebudou stačit. Těch teček jsou po střeše stovky.... Sice to jde fakt blbě vidět, ale je to asi fakt pod lakem (v laku), čili výrobní vada. Červená corrida nemá krycí lak. Aspoň teda nemetalické barvy nemívaly... Pokus se to zdárně dotáhnout do konce, ať si ten gigant nemyslí, že si se zákazníkem může vytírat prdel.. Zkus ty media, snad to vyjde! Doporučuju navštívit odborníky v autolakovně, ať na to mrknou!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LujdziL Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 (editace) Ahoj ako pozeram na tie foto tak mi to pripomina to co sa robi aj mne po umyti auta je to z vody a vypada to ako pod lakom treba len tekuty vosk a prelestit treba vyskusat a jak to nepomoze tak netreba sa nechat vela zdaru v rieseni Editováno: 29. Červenec 2011, autor: LujdziL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2011 Tak chapu, ze se to foti opravdu blbe, ale ja z tech fotek nejsem schopen urcit prakticky nic, a uz vubec ne, jestli je to pod bezbarvym lakem nebo ne. Moje doporuceni - nechat ODBORNE prelestit v profi centru (napr. Sonax centrum) a pak by se videlo. Lak to v zadnym pripade neposkodi, naopak mu to prospeje. froggy: cervena Corrida je vyjimka, vzdycky mela svrchni bezbarvej lak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 1. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Ahoj všem, ze Škodovky jsem dostal tento email,očividně už to semnou řešit nechcou... Vážený pane xxxxxx, je nám líto, že nesouhlasíte s našim vyjádřením, avšak logický důvod odmítnutí Vaší reklamace jsme Vám podali a bez zjištění nových skutečností toto stanovisko nebude jiné. A důvodem, proč se poškození projevuje jen na určitých částech vozu může být například místo parkování atd. Tímto uzavíráme Váš podnět a už nás v této věci prosím nekontaktujte. S pozdravem Radka Mrázková | PST - Péče o zákazníka - Customer Care - Kundenbetreuung ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic tel: | fax: +420 326 8 161 11/+420 326 8 162 21 sks.service@skoda-auto.cz| www.skoda-auto.cz | www.skoda-auto.com Přátelé, chtěl bych vás touto formou poprosit o radu a to jakoukoliv, co bych měl do Škodovky napsat aby to vyjádřilo mé zklamání vůči této věci a aby znovu přeskoumali tuto reklamaci, jelikož mi opravdu věřte,že tato reklamace mi byla zamítnuta opravdu neprávem už opravdu nevím co dál a soudit se nechci.Přeci jen to není má vina a kdyby byla tak tam ani nepíšu a starám se sám. Škodovka nechce přiznat že to tak je. Díky za jakoukoliv radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Myslím, že ti to napsali jasně. Pokud nesouhlasíš, nech si udělat posudek a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Ano, nic jiného nepomůže než mít v ruce znalecký posudek a pak jim pohrozit žalobou! V případě, že nebudou ochotni ani po oznámení znaleckého posudku, holt budeš muset na své triko jít do soudního sporu! Vše záleží na tom, co napíše znalec! Bojovat se musí i když je to někdy hodně náročné! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Poraď se s lakýrníkem, jestli máš pravdu. Pokud ti to posvětí, neboj se požádat o znalecký posudek. Neměl jsi odmítnout to přeleštění. Buď by se problém vyřešil, nebo by museli uznat chybu. Je to tvoje vina, že jsi nepřitoupil na jejich snahu napravit vadu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 1. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Dobře, pokoušel jsem se hledat znalce v oboru lakýrnictví, ale poblíž opavy či ostravy jsem nic nenašel?Přeci nepovezu auto do Prahy??? Jsem si jist že to není má vina,auto stojí většinou v garáži a když vyjedu a někde stojím tak bych si všiml na to něco spadlo ale to by nebylo jen na střeše ale všude kurec sere mně to fakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Příteli okřídleného šípu, pro: axedave. Já jsem řešil s MB popraskané zadní kotouče v oblasti děr pro šrouby. Jak myslíš, že to dopadlo? Dělají to i nové. Jo a také se mnou nekomunikují. Máš dvě možnosti. Hodíš to za hlavu, nebo kontaktovat soudního znalce v oboru pokud, možno takového, který měj již tu čest s MB. Ale i tak je to na dlouhé lokte a bude to stát ne malé peníze a doufat. Nedej Bože, že se také může zjistit, že ta střecha byla přelakována a to nedokážeš, že se tato událost nestala Tobě. Plně s Tebou soucítím. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2011 Vizuálně to vypadá, že někdo odfláknul práci při přípravě střechy na lak - střecha je samostatný výlisek, ke skeletu se vaří, takže může klidně být z jiné šarže plechu než zbytek auta a mohla mít na sobě jinou nečistotu (zbytky maziva po válcování plechu nebo po lisování dílu) a odmašťovací/čisticí lázeň v lakovně to nemusela všecko odstranit. Nechej si zpracovat znalecký posudek na lak na střeše a na zbytku auta - pokud bude ve tvůj prospěch, to znamená jasně oznámí že tečky na střešním laku jsou POD LAKEM, bude to pro ŠA dostatečně pádným argumentem pro řešení reklamace například přelakováním střechy. Celé auto asi nepřelakují, ale určitě s Tebou budou jednat jinak než doposud i bez případného vyhrožování soudním sporem. Každopádně - podle zákona na ochranu spotřebitele v případě uznání reklamace i třeba bez rozsudku soudu (ve prospěch zákazníka) je výrobce/prodejce povinen zákazníkovi proplatit všecky přiměřené náklady, které na vyřízení reklamace vynaložil - tedy i na znalecký posudek, včetně například cesty k příslušnému znalci, pokud tento znalec nesídlí v bezprostřední blízkosti bydliště reklamujícího zákazníka! Takže i kdyby znalec nebyl dostupný blíž než přes půl republiky, vykalkuluj si ujeté kilometry na cestě k němu i od něj a čas strávený prohlídkou a zkoumáním vozu nutnými pro vypracování posudku - všecko lze přepočítat na peníze a pokud nebudou výdaje viditelně nesmyslně nadsazené, budou Ti muset všecko do halíře proplatit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 6. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2011 tak co na to řekli odborníci? nějaké nové info? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axedawe Vloženo 8. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2011 Bohužel nic,psal jsem dva emaily a ani na jeden už neodpověděli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Pak zbývají dvě možnosti - hodit na to bobek a jezdit dál s autem, který má "vadu na kráse", nebo objednat soudního znalce. Jak jsem psal, pokud si dodatečné náklady spočítáš a rozumně vyčíslíš, je to vše v případě kladného posudku včetně ceny za posudek (znalec vystavuje fakturu) vymahatelné - v rámci plnění reklamačního řádu a zákonů na ochranu spotřebitele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Jezis, to je hysterie. Nechapu, proc Axedawe porad pise hystericky maily a jeste se nepokusil to (profesionalne) rozlestit - konec koncu to mel udelat hned, jak mu to v servisu nabizeli. Pokud je to (jak rika SA) bordel ze spadu, rozlestenim to zmizi, lak se krasne zregeneruje, nakonzervuje a bude klid. A pokud ne, ma prakticky jistotu znaleckeho posudku v jeho prospech... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
froggy Vloženo 9. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2011 Naprosto souhlasím! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.